Made in BusanA/N:
Saya tak minta banyak. Cukup sekadar tekan butang vote dan komen.
Semua ini cukup untuk kembalikan semangat saya untuk menulis. ❤
-------
Jemari aku mencengkam kuat dada bidang Jayden Jeon. Lelaki itu bijak mendominasi ciuman mengejutnya kepada aku.
"What the hell are you doing?"aku tempelak sinis seraya belahan bibirku dilap jijik. Sumpah jantungku berdetak kencang walaupun bukan Tristan yang mencium diriku.
Aku keliru. Ada masa aura yang hadir daripada Jayden begitu mirip dengan aura unik daripada Tristan. Mungkin faktor wajah copy paste mereka yang berjaya membuatkan jiwa aku penasaran.
"Tapi sayang, kau balas ciuman aku. You bite my lip so forcefully sexy."Jayden balas dengan riang hati.
Dia butangkan semula tiga butang baju paling atas yang dilucutkan tidak sengaja oleh jemari nakalku. Entah syaitan jenis apa yang merasukku sehingga aku tergamak membalas godaan Jayden.
"K-kau kelirukan aku. You're not Tristan. But, I feels something from you. Are you really a bad bad Jayden?"
Lelaki itu tergelak besar sambil telapak tangannya ditekan ke perut. Lucu sangat ke soalan aku? Aku hairan melihat reaksi gembira Jayden Jeon.
Lengan kekar Jayden dicubit kuat. Berkerut muka lelaki malang itu menahan sakit kerana cubitan ketam mautku.
"Yah, akulah Jayden. Syaitan yang kau dan Tristan Jeon laknat. Tapi, aku sekarang suami kau. Nak kiss lagi tak? "
Jayden masuk semula ke mode miangnya. Dia lucutkan butang baju sehingga permukaan hadapan tubuh sasanya menjamah kornea mataku."Do you want my po po ciuu?"
Aku biarkan Jayden Jeon meraup bibirku sekali sahaja. Aku naikkan siku kananku lalu celah kelangkang Jayden aku hentak dengan kuat.
Jadah kau nak bermanja dengan aku setan. Hati aku tetap utuh berpahat nama Tristan Jeon.
"WOIH, LAHANAT KAU YEON JI."teriak Jayden dalam kesakitan. Berguling-guling tubuh sasanya sehingga tergolek ke bawah lantai.
Tak sia-sia aku belajar seni mempertahankan diri, senak si Jayden. Baguslah daripada dia merenyam seperti ulat bulu kurang kasih sayang malam itu.
Aku perlu jumpa Tristan. Gugusan kunci kereta milik Jayden dicapai laju dari kabinet kayu tersebut.
-------
Botol soju diteguk licin lalu dia hempas ke dinding ruang apartment miliknya.
Gadis pilihan hati sudah selamat menjadi kepunyaan sah adik kembarnya. Seperti diramal, Tristan ditinggalkan keseorangan.
Sepi tanpa peneman. Emosinya berkecamuk teruk malam itu kerana imej manis wajah Yeon Ji berterusan mengasak ruang fikirannya.
"Hyung benci kau Jayden. Benci."
Tangisan sakit hati bergenang di pipi Tristan Jeon. Dia ambil satu lagi botol untuk diteguk tapi satu tangan merampas laju.
"T-tristan, tolong jangan begini."rayu Yeon Ji. Botol soju dicampak ke tepi dan dia memeluk pinggang Tristan erat dan kuat.
"Pergilah dari sini. Kau belum rasmi first night dengan Jayden Jeon."
Puas dia menolak tubuh kecil itu. Yeon Ji enggan melepaskan tubuh sasanya untuk sesaat pun.
"S-saya rasa saya pregnant anak awak, Tristan Jeon."suara gadis itu dengan nada terketar-ketar menahan tangis.
Telapak tangan Tristan digosok di atas kawasan terletaknya rahim Yeon Ji. Gadis itu terkesima melihat wajah memerah abang kembar Jeon itu.
"Bullshit, kau tidur dengan Jayden kan? Mustahil anak aku lah perempuan."
Tubuh Yeon Ji ditolak kuat ke bawah lantai. Kesan hentakan kuat itu, Yeon Ji mengerang kesakitan. Jemarinya mencengkam dress floral yang sudah dicemari kesan tompokan darah merah pekat itu.
"W-why Tristan...anak awak bukan Jayden."
Tristan berundur gelisah ke belakang. Wajahnya diraup kasar berulang kali kerana dia tidak percaya dia sanggup menolak Yeon Ji sebegitu rupa.
"Tristan Jeon, help me. Saya bleeding teruk ni."ujar Yeon Ji. Nada suaranya sudah beransur perlahan kerana kesakitan mula kuat mencengkam dirinya.
Anehnya, Tristan Jeon hanya menggelengkan kepala. Dia pusingkan badan ke arah bertentangan dengan susuk tubuh Yeon Ji yang terlantar lemah di atas lantai apartmentnya.
"G-go get your ungrateful wife, Jayden."
Usai menelefon Jayden, dia bergegas keluar dari apartment tanpa mengambil kisah perihal Yeon Ji yang tengah bergelut menahan rasa sakit itu.
-tbc-
A/N:
Update yang ditunggu semua. Konflik akan menyusul chapter selepas ini.
❤
Boleh saya tahu feedback korang terhadap fanfic MIB setakat ini?
😁😁😁😁
YOU ARE READING
[C]Made In Busan | JJK
FanficDon't waste your love. Trust no one. Photo credit: to rightful owner/pinterest original story from iamyourcupcake. ©2020