🏵Hetedik rész🏵

524 54 5
                                    

Rendong pov.
Mióta együtt vagyok Zu Yang-al, nem is lehetnék ennél boldogabb. Délutánonként együtt tanulunk és sokat sétálunk. De nyílvánosan még nem jelentettük be senkinek sem a dolgot. Ha bármit is csinálunk, azt a szobában teszük, hogy senki se lássa. Kisebb csókok, egy kis simi, de nem megyünk tovább.
Egyik nap órák után sétáltam vissza a szállásra mikor egy ismerős hang ütötte meg a fülemet:
- Fei Ji!
- Lan Feng! - mentem oda a barátomhoz és át öleltem őt. Nagyon hiányzott már.
- De jól nézel ki! Jól áll neked a fehér! - mondta mosolyogva, amikor észrevette az itteni egyenruhámat.
- Itt minden olyan gyönyörű! Látnod kell a Könyvtár Pavilont! Tele van mindenféle érdekes tekerccsel! Annyira menő! - mondtam izgatottan mire csak mosolyogva megforgatta a szemét.
- Fei Rendong! Te sosem fogsz megváltozni. - veregette meg a vállamat.
- Inkább rajonghatnál te is ennyire a tanulásért! Mióta nincs A-Ji, minden tantárgyból lemaradtál! Szépírásból egyenesen bukásra állsz! - jelent meg Jiang klánvezető. Mikor megláttam elmosolyodtam és meghajoltam előtte.
- Jiang klánvezető! Mi hozta magukat Gusuba? - kérdeztem kíváncsian.
- A férjem, mi más? Kíváncsi voltam, hogy éltél e a lehetőséggel. Egy nap még nagy kultivátor leszel. - simogatta meg a fejemet és tovább ment.
- Lassan jobban szeretnek téged, mint engem! - bökött meg tettetett szomorúsággal Lan Feng.
- Dehogy is! A fiúk vagy! Nagyon szeretnek téged. Bár apám is olyan lenne* mint Lan klánvezető. - sóhajtottam fel.
- Miért mondod ezt? Hisz' itt vagy! Nem lehet olyan rossz ha megengedte, hogy ide gyere! - mondta mire lehajtottam a fejemet. Szörnyen éreztem magam apám miatt, de másképp nem jöhettem volna ide.
- Eláruljak egy titkot?
- Na?
- Igazaból tegnap ejjel érkeztünk, de csak ma reggel volt időnk látni téged. Amíg itt voltunk láttam valakit, aki...tetszik nekem. - suttogta a fülembe mire boldogan felkaptam a fejemet.
- Tényleg, ki? - kérdeztem kíváncsian.
- Itteni tanítvány, gyerekkoromban barátok voltunk! Nem hittem, hogy felnőtt korunkra ilyen jóképű lett! Szerelmes lettem belé! - lelkesedett fel.
- Mondd már, hogy ki az! - mondtam izgatottan, mire a folyosó felé mutatott.
- Ő az! - a világ, akkor és ott tett egy fordulatot fejjel lefelé. A-Yang volt az. A legjobb barátom, az én páromba lett szerelmes.

Végzetes csere (Befejezett)Where stories live. Discover now