🏵Huszonharmadik rész🏵

595 43 10
                                    

Fei Rendong pov.
Idegesen járkáltam fel s alá. A ruhámat simitgattam még mindig gyűröttnek tűnt.
– Fei Ji! Mit csinálsz? — kérdezte Lan Feng miközben belépett.
– Én...csak...– hebegtem.
– Ha így folytatod lekésed a ceremóniát. – mondta és a fejemre tette a fátylat.
— El se hiszem, hogy ez  megtörténik. — motyogtam. Ő megölelt és bólintott egyet.
– Gratulálok. Örülök neked. — mondta. Elindultunk kifelé. A vörös ruhám csak úgy csillogott a napfényben. Ma lesz az esküvőm Zu Yanggal.
Lementünk a völgybe ahol mindenki várt minket. Ő is ott volt, nagyon jól állt rajta a vörös. Odaálltam mellé, mire megszorította a kezemet.
– Gyönyörű vagy. – suttogta. Immár az arcom is piros volt a kedves bóktól. Alig vártam, hogy a pap a végére érjen, mi pedig immár házasokként sétálhattunk a tömegbe. Mindenki gratulált és sok boldogságot kívánt.
– Éljetek boldogan, gyerekek. — mondta anya mosolyogva.
– Kitartást nektek, jóban és rosszban, ami ha csak egyszer is megtörténik. Megkereslek, eláslak, kiáslak, klónozlak, megölöm az összes klónodat és aztán elásom őket. — mondta apa, mire felnevettünk. Kivéve a férjemet, ő nyelt egyet. A szemeimmel kerestem Lan Fenget, de amikor megtaláltam egy fiatal emberrel beszélgetett. Látszott, hogy a férfi épp bókolgat neki, mert vérvörös volt az arca és mosolygott. Nem zavartunk bele.
— Gyere csak! – mondta A—Yang és kicsit elsétáltunk a tömegtől. A lakrészünkbe vitt, ahol megismerkedtünk.
– Itt történt velem életem legcsodálatosabb dolga. Az, hogy megismertelek. – nézett rám őszintén mosolyogva.
— Óóh...te vagy életem szerelme. – bújtam a mellkasába. Átölelt majd egy csókot nyomott a homlokomra.
— Számomra több vagy, Fei Rendong. Te vagy napsugár, ami beragyog, te vagy a levegő, ami éltet és az alkohol, ami kényeztet. A mindenem vagy... – csókolt meg. Boldogan viszonoztam. A szeretet az, ami összeköti az embereket. Nem számít kitől kapod a szeretetet, anyádtól, apádtól, testvéredtől, kedvesedtől, szeresd őket viszont. Mert a szeretet es az emlékezés igazi erő. Olyan erő, amit se a sötétség, se a magány nem ragadhat el tőled. Mindig szeress és a szeretet megtalál.

Vége.

Végzetes csere (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora