Rendong pov.
Kellemes meleg levegő áramlott és hirtelen egy nevető gyerek majdnem fellökött engem.
– A–Shui! Ne szaladj! – szólt rá Wei Wuxian mire a kisfiú megfordult és egyenesen rám nézett. Olyan hat vagy hét éves lehetett, de kicsit fiatalabbnak tűnt.
– Mama... – totyogott ki egy másik kisgyerek. Szemeit álmosan dörzsölgette és édes hangokat adott ki. Wei Wuxian azonnal odament hozzá és a karjaiba vette őt.
– A—Ju! Naris felébredtél? Már csicsikálnod kéne.
– Nem! Nem csicsi, nem csicsi! – ellenkezett álmosan a kicsi, mire Wei Wuxian a vállára fektette és visszasetált hozzám.
– Ne haragudj! Csak három éves, de már azt hiszi, hogy nem kell sokat aludnia. – mosolygott.
– Szóval...ők a maga gyerekei? – kérdeztem kíváncsian.
– Igen. Ő itt a kicsi Ju, ő pedig Shui.
– Én mar hat vagyok! – lépett mellém a kisfiú és azt mutatta, hogy ő már milyen nagy. Az ember csak mosolyogni tud ilyen aranyos gyerekeken. Pár perc múlva Shui már az ölemben játszott amíg Wei Wuxian teát töltött a kisgyerekkel a vállán, aki már elbóbiskolt.
– Tehát? Miért itattad kint az egereket? — kérdezte a kezembe adva a csészét. Elmeséltem neki mindent, mire a vegén csak bólintott.
– Szerintem azért hallgasd meg mielőtt azt feltételezed, hogy megcsalt. Hisz' mi van ha tényleg meg tudja magyarázni?
– Nem tudom mit tegyek. A legjobb barátom fülig szerelmes a kedvesembe és egyikőjüket se akarom elveszíteni. – mondtam mire az állam alá nyúlt és mindenttudóan mosolygott.
– Szerintem ez megoldhatóbb szituáció. Tudod, mielőtt férjhez mentem a férjem testvére is szerelmes volt belém. Azt választottam akit én is igazán szeretek és azóta már a sógorom is megházasodott, sőt, tíz évvel előbb lett gyerekük mint nekünk. – ekkor esett le nekem minden. Tehát ha az akikről beszél az Lan Xichen és Jiang Cheng, akkor az ő férje...
– Wei Ying! Megjöttem! – nyitott be egy férfi. Azonnal felismertem és felálltam volna, de észrevettem, hogy Shui elaludt az ölemben.
– Hanguang –Jun? – köszöntöttem ülve. Ő is köszönt, majd leült Wei Wuxian mellé és homlokon csókolta őt.
– Jól vagytok?
– Igen. Hé, Fei Ji! Hogy csináltad? Órákig szokott tartani mire Shui elalszik! Megtanítod? – kérdezte szélesen mosolyogva mire kuncogtam egyet.
BẠN ĐANG ĐỌC
Végzetes csere (Befejezett)
Viễn tưởngJiang Cheng épp életet ad közös gyermeküknek Lan Xichennel, de épp ugyanekkor egy gonosz szolga felesége is szül egy gyermeket. A két kisfiú látásra teljesen egyforma és a koruk is megegyezik, ezért a szolga bosszúból kicseréli őket. A két gyermek e...