🏵Huszonegyedik rész🏵

458 45 4
                                    

Lan Tairnog pov.
A szemem alig nyílt ki, amikor a hátam egy kicsikét is megmozdítottam azt hittem végem. Mindenre emlékeztem, de a szememet azonnal el is öntötték a könnyek. Annyira szégyelltem magamat.
– Lan Feng! – hallatszott mellőlem. Fei Ji volt az. Miért van ő itt?
– Fei Ji....Te mit... – megint be nyilalt a fájdalom a hátamba. Azonnal öntött egy csészébe teát és felém nyújtotta. Miért ilyen kedves? Elfogadtam a teát, de azonnal lehajtottam a fejemet.
– Miért vagy itt?
– Lan Feng! Nézd! Tudom, hogy sok rossz dolog történt mostanában köztünk, de kisgyerekkorunk óta vagyunk legjobb barátok. Csak remélni tudom, hogy megbocsájtasz. — mondta, mire belőlem kitört a zokogás.
— Mindent tönkre tettem! Úgy viselkedtem, mint egy kisgyerek és mindent elszúrtam! El kellett volna fogadnom, hogy Zu Yang téged szeret és nem engem! E helyett...e helyett összeálltam azzal a szeméttel és mindent elveszítettem. — zokogtam, mire Fei Ji óvatosan átölelt és így maradt, amíg meg nem nyugodtam.
— Nem te kezdted ezt az egészet. Hanem Fei Chu, az igazi neve amúgy Wen Changwei. Elmenekült a nagy haború után és letelepedett. A bosszú tartotta életben. Sosem érdekelte a család, se te, se én.
— Anya és apa biztos gyűlölnek. Nem is vagyok a fiúk. Te vagy az igazi fiúk. — szipogtam.
— Már tudják.
— Sajnálom, Fei Ji. – suttogtam.

***

Pár napig még aludtam. Úgy tudom apa és anya sokat voltak bent. Nem tudom. Miután elég erős lettem, hogy járni tudjak felszedtem pár ruhát és mindent itt hagytam. Hisz' a jelek szerint semmi sem az enyém. Elindultam kifelé és már épp a kapu felé fordultam, amikor valaki megragadta a karomat. Apa...vagyis Lan Xicheng volt az és mellette ott volt anya... Jiang klánvezető.
— Mit képzelsz, hová mész?
— Ap... Klánvezető? Én most...elhagyom a Felhők Védelmét. Köszönök mindent, amit értem tettek... Én...– hebegtem gombóccal a torkomban.
– Minek hívtál minket? – kérdezte Lan Xicheng ijesztően nyugodt hangon.
– Kl... Klánvezető... – motyogtam, mire hirtelen egy tenyér csattant az arcomon.

Végzetes csere (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora