Fei Rendong pov.
Behunytam a szememet és élveztem a madarak csipergését A—Yang szívverésével vegyítve. Óvatosan karolt miközben a fejemet a mellkasán pihentettem.
– És azóta sem beszéltetek?
– Ha meglát engem elfordul és elmegy. Nem áll velem szóba. Remélem csak idő kell neki, de kezdem elveszíteni a reményt is.
— Sose veszítsd el a reményt, A—Ji. Nézd! Ha az egész világ is ellened fordul, én mindig melletted leszek.
– A—Yang...
– Ezt neked hoztam. — nyúlt a zsebébe és két medált vett ki belőle. Jádekőből készültek és tökéletes szívet alkottak. Az egyik darabon egy főnix, a másikon egy sárkany volt.— A—Yang ez gyönyörű. – mondtam mosolyogva egy kis könnyel a szememben a meghatódottságtól, mire megfogta a főnixes medált és a nyakamba akasztotta.
– A te szépséged mellett észre sem lehet venni. – mondta mosolyogva és egy puszit nyomott a hajamba, amitől még jobban elérzékenyültem.
– A–Ji! – hallatszott az ajtóból, mire azt hittem kiugrik a szívem. Az apám állt az ajtóban.
– Apa... – motyogtam és nagyot nyeltem.
– Uram, nagyon örvendek, én...
— Leléphetsz! – mondta apa idegesen mire A–Yang rámpillantott. Bólintottam neki, hogy nem lesz baj és kiment. Most aztán bajban voltam. De nagyon...
– Apa! Meg tudom magyarázni! Én...– hebegtem.
– Nincs szükség magyarázatra. Nincs erre semmi mentség! Hazudtál nekem!
– Mi mast tehettem volna? Az iskolából is ki akartál venni, pedig tudod, hogy szeretek tanulni! – álltam fel az ágyról.
– Hálátlan korcs! Mit vétettem, hogy ilyen ember lett belőled! Pár napig maradok mert elfáradtam, de addig is a szemem elé ne kerülj! Aztán felőlem oda mész ahova akarsz! — mondta ridegen, majd kiment, belőlem pedig kitört a zokogás miközben lerogytam az ágyra.
– A—Ji! — hallatszott a szomszédból, mire Zewu—Jun lépett be. Leült mellém az ágyra és mint egy édesapa a gyermekét, magához ölelt, ami nagyon jólesett. Szükségem volt most rá.
– Nem akartam hazudni, de annyira szerettem volna itt tanulni. – sírtam keservesen.
– Shh! Ne sírj, gyermekem, ne sírj! Majd én beszélek vele, tehetséges vagy és ezt kár elpazarolni.
– Apám nem olyan ember. – szipogtam.
– Ismerem apádat, ha tudom, hogy az ő fia vagy, már korábban felkereslek. A—Feng az ő házában született, majd ő hozta el hozzám őt. Hálás vagyok neki. – mesélte miközben a fejemet simogatta.
ESTÁS LEYENDO
Végzetes csere (Befejezett)
FantasíaJiang Cheng épp életet ad közös gyermeküknek Lan Xichennel, de épp ugyanekkor egy gonosz szolga felesége is szül egy gyermeket. A két kisfiú látásra teljesen egyforma és a koruk is megegyezik, ezért a szolga bosszúból kicseréli őket. A két gyermek e...