Fei Chu pov.
Amikor megérkeztem Gusuba, elég volt felmutatnom Zewu—Jun levelét és azonnal beengedtek engem. Ott szerencsére senki sem ismert ám hirtelen megláttam valamit. Egy fiatal fiú ült a a nyulaknál. Lan ruhát viselt, de Jiang csengő volt az oldalára kötve. Tehát ő az. A fiam, akit egykor elcseréltem. Odamentem hozzá es leültem mellé.
– Szervusz, fiam.
– Jó napot! Ki maga?
– A nevem Fei Chu, A–Ji apja vagyok.
– Aha, Fei Ji. – a hangja valamiért tele volt megvetéssel és haraggal.
– Valami rosszat csinált?
– Elvette életem szerelmét. Ne haragudjon, de nekem mennem kell. – mondta és felállt, majd elment. Bosszúehes gyerek, rám ütött. Megkerestem a lakrészeket és be akartam kopogni mikor valaki megfogta a vállamat.
– Fei Chu. – Jiang klánvezető állt mögöttem. Az arca dühöt sugárzott. Megragadta a ruhámat és berángatott a szobába.
– Jiang klánveztő! De régen láttam...
– Hol van? – ordította.
– Mi van, hol? – kérdeztem, ugyanis fogalmam sem volt, hogy miről beszél.
– Hol van a kisbabám?! Tudok a cseréről! Tudom, hogy A–Feng valójában a te fiad! Hol van az én fiam?! – ordította a ruhámat rángatva. Uram istem, hát rájött. De honnan...nem számít! Hirtelen ötltettől vezérelve felkaptam a mellettem lévő vázát és fejbe csaptam vele. Elterült a földön és fájdalmas hangokat adott ki. Ekkor azonban kinyílt az ajtó és A–Feng állt az ajtóban.
– Anya! Anya! Miért csináltad ezt anyával!? – mar zokogott, de befogtam a száját.
– Ő nem az anyád és Lan Xichen nem az apád! Én vagyok az! Még csecsemő korodban kicseréltelek az ő fiukkal!
– Hazudsz! A nevem Lan Tairong!
– Nem, fiam! Az én gyerekem vagy és Wenek vagyunk! Ő már tudja! Gondolkozz! Ha kiderül mindenki akit most ismersz megvet téged és mindent elveszítesz!
– Te... Nem mondhatsz igazat!
— Az igazat mondom, fiam! Nem tudhatja meg senki az igazat! Lépj félre! – már emeltem a vázát, hogy lesujtsak, de hirtelen megragadta a karomat.
– Neeeee! Ne bántsd anyát!
ESTÁS LEYENDO
Végzetes csere (Befejezett)
FantasíaJiang Cheng épp életet ad közös gyermeküknek Lan Xichennel, de épp ugyanekkor egy gonosz szolga felesége is szül egy gyermeket. A két kisfiú látásra teljesen egyforma és a koruk is megegyezik, ezért a szolga bosszúból kicseréli őket. A két gyermek e...