"6 évvel később"
Rendong pov.
Rohantam az iskolába nehogy elkéssek, mert ha elkések, apa biztos nagyon mérges lesz. Sikeresen megérkeztem és megkezdték a tanítást. Már épp számolást tanították amikor befutott egy fiú. Csodaszép lila ruhát viselt és hosszú fekete haja volt. Nem volt szegény, nem úgy mint én. A tanár leszidta a késésért majd megkérte, hogy foglaljon helyet mellettem.
– Fei Ji vagyok, az adott nevem Rendong. – mutatkoztam be mire elmosolyodott.
–A nevem Jiang Feng, az adott nevem pedig Tairong. Jiang klánvezető és Lan klánvezető fia vagyok.
– Örültem Jiang Feng, szünetben beszélgessünk! – és ezzel visszatértem a tanuláshoz. Tanultunk számolást, olvasást és helyesírást. Szünetben pedig beszélgetni kezdtem Jiang Feng–gel.
– Szóval te ket klánvezető fia vagy, milyenek a szüleid?
– Csodásak, náluk jobb szülőket sosem kívánnék. Anya mindig vigyáz rám, apa pedig folyton megnevettet. És a te szüleid?
— Anyám meghalt már legalább három éve, apám nem rossz ember, de folyton úgy bánik velem mintha nem is a fia lennék. – mondtam lehajtott fejjel.
– Te nem vagy gazdag ha jól sejtem.
– Megélünk, de valóban nem vagyunk túl pénzesek. Apa szolgáló ként dolgozik. Én is munkát keresek.
– Hé! Nekem pont tanulótárs kell! Sajnos nem vagyok túl jó! Ha korrepetálnál a szüleim fizetnenek neked!
– A–Feng! – hallatszott a távoltból. Egy fehér és egy lila ruhás férfi integettek neki. A fehér ruhás hátulról ölelte a lila ruhást és olyan szeretettel karolta, amilyet még nem láttam.
– Anya! Apa! – szaladt oda hozzájuk és megölelte őket. Ezután a fehér ruhás oda jött hozzám és letérdelt elém.
– Te vagy Fei Ji?
– Igen.
– A–Feng mondta, hogy a családodnak pénzre van szügsége és nagyon jó tanuló vagy.
– Az első igaz, a másodikat nem tudom. – hajtottam le a fejem. Kedvesen rám mosolygott és megsimogatta a fejemet.
– Tenyleg okos vagy. Az én nevem Kan Xichen ő pedig a férjem Jiang Cheng. – mutatott a lila ruhásra.
– Hm.– Holnap iskola után gyere haza A–Feng–gel és elkezdheted a korrepetálást.
STAI LEGGENDO
Végzetes csere (Befejezett)
FantasyJiang Cheng épp életet ad közös gyermeküknek Lan Xichennel, de épp ugyanekkor egy gonosz szolga felesége is szül egy gyermeket. A két kisfiú látásra teljesen egyforma és a koruk is megegyezik, ezért a szolga bosszúból kicseréli őket. A két gyermek e...