Fei Chu pov.
Megérkeztem a Lótusz kikötőbe és ott már vártak rám.
- Istenem, istenem! - rohant elénk Lan Xichen és átvette a babát. - Édes kisfiam! - csókolta homlokon.
- Gratulálok, uram.
-Jaj, Fei Chu, örök hálam, amiért segítettetek. A párom, hogy van?
- Kimerült és elájult, de amint jobban lesz, haza hozzák. Ő kért meg, hogy hozzam ide a kis úrfit. - látszott, hogy nem nagyon figyel. Csókolta, ölelte a kisbabát. Milyen lesz neked ha rajössz, hogy akit saját fiadnak hiszel, valójában egy Wen.Jiang Cheng pov.
Végre otthon voltam, a saját ágyamban és a karomban ott szopizoztt a kisfiam.Xichen el se mozdult mellőlünk.
- Édeseim. - simogatta meg a kicsi fejét.
- Hogy fogjuk elnevezni?
- Lan Tairong. Vagy nekünk csak A-Feng.
- Tehát Lan Feng. - öleltem magamhoz a kicsikémet, aki épp abbahagyta az evést és miután büfizett egyet szinte azonnal elaludt.
- Mi ez itt? - kérdezte Xichen mire követtem a szemét. Valóban, a fiunk jobb karján egy kisebb vörös folt díszelgett.
- Nem tudom, égésnek tűnik.
- Nem súlyos, szóval szerintem hagyjuk. - mondta Xichen és kaptunk egy-egy puszit a fejünkre. Betakartuk A-Feng-et egy takaróba és letettük aludni a kiságyba. Megigazítottam a kicsi pokrocát és letettem mellé a jatékot, amit csináltam. A mi fiunk.Fei Chu pov.
Haza mentem és meg vacsoráztam. A feleségem a gyereket ringatta, jól sejtettem, nem vette észre a cserét.
- Drágám! Rendong már alszik! Nekünk is kéne!
- Rendong? - kérdeztem felvont szemöldökkel.
- Igen. Fei Rendong vagy csak A -Ji.
- Ahogy neked tetszik. - mondtam és felvettem a pizsamámat. A kis szobába mentem és megnéztem az alvó gyereket.
- Most már az én fiam vagy, a másik pedig az övék, de kíváncsi vagyok milyen arcot vágnak majd, ha kiderül, hogy egy olyan gyereket neveltek fel, akinek Wen vér folyik az ereiben. Míg az édes kis fiukat kinek Lan és Jiang felmenői vannak, egy Wen neveli fel. - otthagytam és elmentem aludni. A mondás oly' igaz: A bosszú mindig édes.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Végzetes csere (Befejezett)
FantasiaJiang Cheng épp életet ad közös gyermeküknek Lan Xichennel, de épp ugyanekkor egy gonosz szolga felesége is szül egy gyermeket. A két kisfiú látásra teljesen egyforma és a koruk is megegyezik, ezért a szolga bosszúból kicseréli őket. A két gyermek e...