Felix le sem tagadhatta volna hogy igazából kicsit megijedt. Alig járt gimibe, így nem meglepetés, hogy még senkivel sem fürdött együtt... Sőt! Szülein és nővérén kívül még kiskorában sem látta senki.
Így hát, a víz leverte ahogy Changbin becsukta mögöttük a fürdő ajtaját, csak a biztonság kedvéért. Ennek ellenére, izgatott is volt, hiszen úgy vélte, ez egy nagy lépés a kapcsolatukban.Changbin, teljesen be volt zsongva. Ő pedig titkolni nem tudta volna, fülig sikerült bele esnie Felixbe... Pont ezért próbált lassan haladni, nem akarta elijeszteni a fiatalabbat. Félt hogy esetleg elsiette a közös fürdést, de ahogy párja igent mondott, egy óriási kő esett le szívéről.
Míg Changbin a kádba folyó víz hőmérsékletét állítgatta, Felix a mosdókagylónak háttal támaszkodva nézte a fekete hajút.
Nem volt túl érdekes ahogy ujját a vízhez tartja, aztán állítgat a hőmérsékletén. Felix mégis hihetetlenül boldognak érezte magát.
De a mosoly valahogy ideges vigyorba váltott, mihelyst Changbin felé fordult.-Minden rendben? - vette azonnal észre Felix fal fehér arcát.
Changbin ijedten lépett hozzá, s Felix homlokára nyomta fejét, ellenőrizve nem meleg-e a homloka (is).
-Nagyon fehér vagy, nem vagy rosszul? Nem szédülsz? - kérdezte aggodalmasan.
-N-nem dehogy! - rázta fejét a vöröske.
A választól azonban Changbin egyáltalán nem nyugodott meg, hiszen Felix valóban borzasztóan festett, és biztos volt valami oka. Csakhogy ezt úgy néz ki, harapófogóval kell kihúznia...
-Akkor bánt valami? - simított arcára.
Érintésébe Felix mint egy kiscica, úgy bújt bele. S mosolyogva fogott rá Bin kezére.
-Nem fontos Changbinnie!
-Minden fontos ami a kobakodban van, főleg nekem! - Felix elkapta tekintetét, kerülve párja pillantásait, de az nem adta fel. Lágyan mosolyogva próbálta újra felvenni a szemkontaktust - Elmondod nekem?
-Tényleg semmiség, csak... - kezdte Felix, de sajnos abba is hagyta.
-Csak?
-Engem...engem még s-senki sem látott...hát, tudod... - pirult el Felix lehajtva fejét.
Changbin megkönnyebbülten mosolyodott el, hiszen azt hitte valami komolyabb gond van. Ezt viszont gyorsan tudta orvosolni.
Felix álla alá nyúlva emelte fel fejét.-Nézz rám, kérlek. - mondta finoman Bin, miután Felix így sem nézett szemeibe.
A vöröske kicsit habozva, de a magasabbik fejébe nézett, ki azonnal el is kezdte mondani amit szeretett volna.
-Nem kell elsietnünk semmit, van időnk. Ha még nem állsz rá készen, akkor nem. - kezdte kezei közé fogva a csillogó tekintet tulajdonosát - Nem dől össze a világ, és én sem fogok eröltetni semmit. Csak azt csináljuk, amit te is akarsz!
Lixnek borzasztóan jól estek Changbin szavai, s hirtelen nyomott egy csókot a másik ajkaira.
-De szeretném.
Csakhogy Bin ezzel kissé össze is zavarodott.
-Akkor mi a baj? - vesztette el szegény a fonalat.
-Mi van ha kiábrándulsz belőlem?
-Mi ez a kiábrándulási mánia mindenkinél? - sóhajtott Changbin hátra ejtve fejét.
-Mindenkinél?! - kerekedett ki Felix szeme.
Changbinnak csak ekkor esett le milyen rosszul fogalmazott, így ijedten kapta vissza tekintetét.
-Úgy értem minden filmben meg könyvben ez van!
-Oh... - könnyebbült meg Lix - Nem tudom...csak úgy jön.
-Ahha...akkor mi lenne, ha megegyeznénk?
-Hogyan? - ráncolta szemöldökeit a vöröske.
-Ha kiábrándulok belőled, lenyúlhatod az összes pulcsimat, jó? - a béna próbálkozásra Felix felnevetett.
-Ennyire nincs szükséged rájuk?
-Felix... - sóhajtott Changbin - Szeretlek, és ez nem csak amiatt van, ahogy kinézel. Tudd meg, imádlak kívül is, és belül is. Ez pedig nem fog változni.
-Biztos?
-Biztos. - mosolyodott el Changbin Felix hajára simítva.
-Changbin... - mondta ismét furcsa hangsúllyal Felix.
-Tessék?
-A víz...
Changbin a kád irányába kapta a fejét, amiből éppen hogy nem folyt ki a víz, így gyorsan engedte el Felixet, s amilyen gyorsan csak tudta elzárta a vizet.
-Ebbe nem ülhetünk bele... Kifolyik a fele... - vakarta fejét.
Felix kuncogva nézte ahogy Changbin tanakodik. Ám ez sem tartott sokáig, hamar kitalálta mit tegyen, s pólóját lekapva nyúlt a víz aljára.
Ahogy Felix meglátta Changbin hátát, már nem volt annyira sok kedve nevetni.
A víz szintje csökkenni kezdett, így biztos volt hogy Changbin kihúzta a dugót.
Pár pillanat alatt már egy sokkal normálisabb adag víz volt a kádban. Így Changbin a kezét lerázva fordult ismét Felixhez.Amint megfordult, Lix kilátást nyert felsőtestére, ami miatt egy hatalmasatt kellett nyelnie.
-Azért ennyire nem nézek ki jól. - nevetett fel changbin a reakción - De szerintem igyekezzünk, mert kihül a víz.
Felix ugyan bólintott, de nem mozdult. Changbin lágyan mosolyogva lépett hozzá, s megragadta pólója alját.
-Segítsek? - a vöröske egy aprót bólintott.
Changbin lassan kezdte levenni a pólót, míg Felix felemelte kezeit, hogy könnyebb legyen.
Amint Felix pólója is a földre esett, Changbin lecsúsztatta kezeit párja derekára.
Szemeivel alaposan végigmérte Felix fedetlen bőrét, és ezúttal rajta volt a sor hogy egy hatalmasat nyeljen. Gyönyörűnek tartotta, és boldog volt hogy csak ő láthatta.-Ne nézz ennyire na... - kapta maga elé a kezeit Felix.
-Látod, megmondtam hogy butaságokat beszélsz! Gyönyörű vagy... - suttogta immár Felix ajkaira, amikre rögtön ezután rá is tapadt.
Finoman csókolta őt, s Felix teljesen beleélve magát tette apró kezeit a másik arcára. Mindeközben Changbin kihasználva a helyzetet, fürgén kigombolta Felix nadrágját, s egy kicsit húzta csak lejjebb, az anyag le is esett a fiú bokájáig.
Felix azonban vagy nem vette észre, vagy nem foglalkozott vele, hiszen a csók egy pillanatra sem szakadt meg. Changbin gyorsan magát is megszakította a nadrágtól, így már csak egy szál alsóban álltak egymás előtt.Changbin közelebb rántotta magához Felixet, így bőrül immár fedetlenül ért egymáshoz, ami miatt mind a kettőjüket kirázta a hideg hirtelen.
Ekkor tűnt csak fel Lixnek hogy mi történt, így lassan eltávolodott Changbintól.-Cseles vagy...
-De műkődik! - Felix bólintott, s egy hirtelen ötlettel állt elő.
-Fázom. - közölte míg gyorsan lehúzta az utolsó őt fedő anyagot, és kiszabadítva lábait már a kádba is volt.
Changbin még fel sem fogta a történteket, de Lix már a kábdól pislogott rá, a gyorsaság miatt megfosztva őt attól, hogy tovább csodálhassa szerelmét.
Fejét csóválva ő is megszabadult az anyagtól, s leült a másik elé.
Hazugság lenne, ha azt mondaná, nem érezte magán Felix pillantásait, de nem tette szóvá.
Most imádta a tervezőket, hogy ekkora kádat tettek a fürdőbe, mert különben most nem lenne túl kényelmes...Hahohaho... Van itt még valaki? 😅Tudom, borzalmasan eltűntem, hiába ígértem hogy lesz rész. Ne haragudjatok, de mostanság valahogy nem tudok írni, de megpróbálom kiküszöbölni a problémát!
Mindenesetre, remélem tetszett az új rész, próbálom gyorsabban hozni a következőt, de inkább nem ígérek semmit😅❤️
YOU ARE READING
Lights /Changlix (Befejezett)
FanfictionKét fiú, akiket összetört a múlt, s mégis valahogy egymásra lelnek. Tényleg jár nekik a boldogság, vagy ez csupán álom?