Oops...

414 35 7
                                    

Habár élvezték a rögtönzött randit, és az ismételt egymásra találást, lassan el kellett indulni hazafelé. Mintha mi sem történt volna, mind a ketten úgy viselkedtek, mint az ébredés előtt.
Boldogan viccelődve, egymás kezét fogva vették így az irányt Felix otthona felé.

Kissé ugyan furcsa volt a helyzet, de próbáltak minél kevesebb tudomást venni róla. Így történt hogy nem törődve a körülöttük levőkkel, úgy viselkedtek mintha csak ketten lennének. Bár az apróbb puszikat már a kihalt utcára hagyták inkább.

-Mikorra leszel kész reggel? - kérdezte Changbin.

-Nem kell elém jönnöd Bin! Neked az csak egy nagy kitérő lenne! - ingatta fejét a fiatalabb.

-De én eléd akarok jönni! Addig is többet vagyok veled! - mondandója végén egy cuppanós puszit nyomott Felix arcára, ki csak elvigyorodott ezen.

-Akkor nagyon max negyed nyolcra kiérek...

-Na csoda!

-Tessék?! - kapta felé fejét a vöröske.

Bin finoman elmosolyodva gondolt vissza az eddig töltött reggeleikre. Azon tűnődött, mikor lesz a következő...

-Mindig sokáig alszol, csodáltam hogy ilyen korán indulsz!

-Honnan veszed hogy én mikor kelek? - vonta fel Lix szemöldökét.

Changbin sokat mondó pillantással bámult rá, de segített egy kicsit.

-Párszor tapasztaltam már. Egyébként...esetleg a hétvégén...?

A vöröskének persze egyből leesett mit szeretne Changbin, és mivel neki sem volt egyb vágya, mint hogy ismét vele aludhasson, nem habozott a válasszal.

-Jó lenne! De azért vegyük számításba a negatív reakciókat is...

-Ugyan! - legyintett a fekete hajú - Max elmegyünk egy szállodába! - mosolygott megállva a ház előtt.

Felix mosolyogva fordult szembe vele, majd erősen átölelve őt bújt párjához.

-Reméljük hogy azt azért nem kell majd. - suttogta, s egy pillanatra elhajolva apró csókot nyomott Bin ajkaira.

-Biztos hogy nem kell majd, jól fognak reagálni.

Ahogy Bin a hátát simogatta, Felix valóban elhitte amit mondott. Elképzelte ahogy mindenki elfogadja őket, nem kell rejtőzniük, és együtt lehetnek.
Már alig várta hogy megtörténjen. Semmi másra nem vágyott, csak hogy kijavítsa a jövőt, Changbinnal együtt.

-Khm khm...

Felix szemei felpattantak, ám azt kívánta hogy bár eltűnne hirtelen...
Fél pillanat alatt ugrott el Changbintól, aki pedig megfordulva meredt az érkező nőre.

-A-anya? Szia!

-Jó napot! - hajolt meg Changbin. Bár nem számított, a nő így is csúnyán méregette.

-Inkább jobbat. Felix, ki is ez, ha megtudhatnám?

-Az attól függ mennyit láttál... - húzta el a száját az említett.

-Mondjuk úgy, láttam pár dolgot. Mi lenne ha bemennénk? - utalt arra, hogy ez bizony egy hosszabb beszélgetés lesz.

Mivel más választásuk nem volt, Felix és Bin kelletlenül egyeztek bele, hiába nem akarták. Ezzel hirtelen változott meg a tervük, nem mellesleg gyorsan ki kell találni valamit, mert az nem elég jó történet hogy egy nap alatt sikerült összejönni...

Lights /Changlix (Befejezett) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant