Future

641 44 12
                                    

-Changbiin! Nemsokára megjönnek! - kiabált Felix a szobába az evőeszközöket elhelyezve.

-Már készen is vagyok - ölelte át hirtelen két két hátulról.

-Már azt hittem nekem kell felöltöztetnelek - nevetett fel a vöröske az édes hangján, amit Bin 3 év alatt sem unt meg.

-Nem lett volna ellenemre - puszilt a kisebb nyakába pimaszan.

-Ne most! - húzta be nyakát Felix kuncogva - Mondom hogy...

Kezdte, ám a csengő szakította félbe.

-Na tessék! Menj, nyiss ajtót! - adta ki a parancsot.

-Megyek megyek - aditt egy utolsó puszit Changbin párja arcára.

Ezzel pedig el is tűnt a folyosón, hogy ajtót nyithasson a vendégeknek.
Hamar nagy hangzavar keletkezett, hiszen a két család egyszerre érkezett.

-Szia Lix! - jött felé Somin, s azonnal meg is ölelte.

-Szia! Remélem éhes vagy, a kedvenced főztem!

-Hmm... Jó az illata - hajolt a tál fölé az immár fekete hajú lány.

-Nocsak, mikor tanult meg a fiam főzni? - lépett be Felix családja is a nappaliba.

-Amikor Rachel megtanított az alapokra - nevetett fel a vöröske átölelve mindenkit.

-Szervusz! - ölelte át Changbin anyukája is - Ugye ez a semmirekellő is segített? - poénkodott.

-Ugyan! Most mászott ki a szobából! - legyintett Felix.

-De csak mert nem keltettél előbb! - vágta rá Bin magát védve.

Harsány nevetés hallatszott, ami egész délután kitartott.
Elvégre...ilyen egy lakás avató buli, nem?

Felix és Changbin a nyár közepén találták ki, hogy szeretnének összeköltözni. Hónapokig győzködték a szülőket, de ha nincs egy váratlan fordulat, esélyük sem lett volna.

Somin ugyanis megismerkedett valakivel, és a külön lakásából kiköltözve a lányhoz cuccolt, alig pár hónap után.
A lakása pedig csak nem maradhatott üresen, így Felixék elfoglalhatták, berendezve a saját otthonuknak.

A lány egyébként teljesen kivirult új kapcsolatában. Sokkal vidámabb lett, és látszott rajta mennyire jót tesz neki a dolog.

A két főhős szerelme is csak erősebb lett az évek alatt, ami immár a 3-as számot tapossa. De mintha csak tegnap lett volna hogy Changbin betört a házba. Vagy hogy találkoztak az iskolában. Ezt a titkot egyébként azóta is őrzik, hiszen egyszer mondták el valakinek, teljesen őrültnek nézték őket.

Nem csak Somin jövőjét változtatták meg, de Soyeon sem váltott iskolát. A gimmnáziumot ugyan ott járta ki, s a kapcsolatot a mai napig tartotta a fiúkkal.

És már csak egy ember maradt...mi is történt Chanyeollal? Elhúzta a csíkot. Mivel az iskola szabályzatában tilos volt a buli szervezése, s Changbinék jóvoltából lebukott, azonnali hatállyal tanácsolták el. A szülei elvileg borzasztóan kiakadtak, és valami katonai iskolába küldték, az ország másik felére, így jó ha fél évente egyszer hazamegy, de akkor is messziről kerüli a Lee és a Seo családot. Bár ezt senki nem csodálja, és mindenki örül is neki.

Egyszóval, az élet bejött mindenkinek. Felixék sikerrel jártak, és egymásra találva megmentettek egy életet is. Boldogan éldegélnek, tervezve a közös jövőjüket, ami szerint Szöulban járnak majd egyetemre, hogy ne kelljen elszakadniuk. És utána? Természetesen akarnak majd egy családot.
Bár ebben még van egy kis vita...

-De egy kisfiú olyan aranyos lenne! - magyarázta Lix a fekete hajú mellkasának dőlve.

-Nekem meg kell egy hercegnő...el akarom kényeztetni!

-Ne merd! - csapott a combjára a vörös hajú.

-Miért ne? Ő lenne apuci hercegnője... Mindent meg akarok adni neki! - magyarázta Changbin csillogó szemekkel.

-Tudod mit? Majd még megbeszéljük... - zárta le a témát Felix, mint mindig.

Igazából már sokat gondolkodott a kislányon, és valóban húz felé a szíve. De ki tudja, lehet a végén majd mind kettejük vágya teljesül majd.

Addig viszont, még vár rájuk pár szép év, kettesben...

Jézusom... Elérkeztünk a végéhez srácok... Esküszöm nem bőgök...

A könyv pár napon belül tölti az egy évet, de gondoltam ezt már nem várom meg...

Ez a történet nekem valamiért különösen sokat jelentett, és sokat is dolgoztam vele, gyakran egyenesen úgy szenvedtem ki a részeket, de úgy gondolom megérte!

Köszönöm mindenkinek aki itt volt, és támogatott! ❤️

Találkozunk a többi folyamatban levő, és jövőbeli könyvemben! ❤️
(khm önpromó)

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 08, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Lights /Changlix (Befejezett) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora