-Scott –
Mind megindultunk. Gyalog megyünk kisebb csoportokban és a Hale háznál fogunk találkozni, ott avatunk be mindenkit a tervbe. Én a Falkával megyek. A miénk a legkisebb létszámú csoport, mondtam a többieknek, hogy viselkedjenek úgy, mintha szórakoznának, hogy ne keltsünk feltűnést.
-Scott. – Szólított meg Talia, mire hátra fordultam hozzá. – Már négy csoport oda ért.
- Mi is mindjárt ott leszünk. – Válaszolt helyettem is Derek.
- Ne aggódj Talia, minden rendben lesz. – Mondtam, majd előre fordultam.
- A Háznál mióta van térerő? – Kérdezte Isaac.
- Mióta elintéztem. – Válaszolta egyszerűen Derek. Amíg a házig értünk meg sem szólaltunk. Ha láttunk valakit elkezdtünk beszélgetni és hangosan nevetni, de ebben a szituációban elég nehéz.
Mikor oda értünk mi voltunk a 10. csoport. Még kettőre várunk, és kezdődhet.
-Scott! – Szólított meg Eli, amint meglátott minket. – Lassan mindenki ide ér, de fogytán az időnk, nagyon.
- Tudjuk Eli, megpróbáljuk, olyan gyorsan elmagyarázni a tervet amilyen gyorsan csak tudjuk, hogy utána mehessünk. – Válaszoltam, miközben vállára tettem a kezem. Szemeiben a hold fényétől könny csillant meg, ahogy felnézett rám. – Haza hozzuk. – Hevesen bólogatni kezdett majd átölelt. Ág recsegésekre lettünk figyelmesek, majd leeresztettük vállainkat, mikor megláttuk, hogy megjött a maradék két csoport is.
- Mindenki itt van Scott. – Lépett elém Oliver. Hátra néztem Stilesra, aki bólintott és megindultunk a Hale ház tornácára, hogy mindenki lásson minket.
- A ma este folyamán kiderült, hogy miért nem ma akartak támadni. – Üvöltötte Stiles, majd felmutatott a holdra. – Telihold van, ami azt jelenti, hogy erősebbek vagytok, mint bármikor! Ezt az erőt kihasználva kell most mindent beleadnotok abba, hogy véget vessünk ennek az egésznek. – Hatalmas ováció.
- Mi futunk, elöl – folytattam –, mert mi tudjuk merre is kell menni, viszont együtt kell maradnunk. Akár telihold akár nem, a farkasok falkában erősek, és ez a falka ma este legyőzhetetlen. – Hangosabb ováció.
- A terv egyszerű. – Üvöltötte Stiles – Amint oda értünk, lerohanjuk az épületet. Számítanak ránk, és óvatosnak kell lennünk. Gyorsnak, mert ha kicsit is elkószál a figyelmünk BUMM golyót kaptunk.
- A mi esetünkben biztosan más lesz. – Folytattam megint. – Veszélyes anyagok lesznek azokban a töltényekben, mint sisakvirág vagy fagyöngy.
- Tudnotok kell, hogy minden csata áldozatokkal jár, viszont aki itt ma elesik, az hősként hal meg. – Mondta Stiles, mire megint felkiáltott a tömeg.
- Van két belső emberünk, Lily Sorbier és Henry Godren! – Üvöltöttem. – Ők megbízhatóak, senki másnak ne higgyetek! Lily és Henry megpróbálja kihozni a foglyokat, de addig is nekünk kint kell tartanunk a frontot!
- Van egy jel, amit Annáék árultak el nekünk. – Folytatta Stiles. – Még pedig az, hogy amint oda értünk, az összes vérfarkas egyszerre üvölt. Így fogják Loláék tudni, hogy mi történik. – Mindenki csendben figyelt.
- Mehetünk? – Üvöltötte Talia, mire mindenki rá nézett, majd egy „IGEN"-t ordítva leugrottunk a tornácról és futni kezdtünk, amilyen gyorsan csak tudtunk. Aki tudott, mint Derek átváltozott farkassá, mi pedig karmainkat és agyarunkat leleplezve futottunk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Farkasom - // Teen Wolf FANFICTION //
Lobisomem- Ez túl sok, mindenkit egyszerre veszítettem el, majd megtudom, hogy mind ezt egyetlen ember követte el. - Lassan alig tudok beszélni. - Olyan sok a stressz, egyszerűen nem tudom felfogni, hogy miért hal meg mindenki a közelemben. - Megint átkarolt...