3. könyv 9. fejezet - Itt az idő

227 9 0
                                    

- Lola -

Lisa hihetetlenül gyorsan tanul. A homokot üvegszilánkokká változtatja és nagyon hatásos fegyverként tudja használni. Egy nap alatt megtanulta kontrolálni az erejét, és szinte mindenből képes fegyvert csinálni. Csak egy a baj. Este kell mennünk, különben Lisa nem tud kijutni az épületből. Rá nincs hatással a Napvilággyűrű, ami Annánál pedig működik, de van egy tervünk.

- Egy nappal ezelőtt -

- Meg van mit csinálunk. - Fordult felénk Skylar. Ahogy meghallottuk a hangját, mindenki rá figyelt. - Lisa megcsinálja a Napvilággyűrűt Annának. Aztán, te - mutatott Annára - megkeresed Scott McCallt.

- Hol vannak Lola? - Kérdezte Hayden.

- Dereknél. - Mondtam halkan. - Egy nagy társasház, övék a legfelső emeleti lakás.

- Rendben, a címet majd később. - Mondta Anna.

- Oké, Lisa ma megtanulja, hogy hogy használhatja fegyverként az erejét, ne csak üvegszilánkal tudjon sérülést okozni. Én pedig, megoldom a gyűrű problémát.

- H-hogy mit csinálok? - Kérdezte izgatottan Lisa.

- Ijesztő vagy, ilyenkor. - Állapította meg Hayden, mi pedig halkan nevettünk.

- Bocs, de sose tudtam hasznát venni annak, hogy Boszorkány vagyok! - Kért elnézést.

- Semmi baj, érthető, hogy izgatott vagy! - Emelte fel elnézőn a kezét Skylar. - De szerencsénk is van veled. A Dampírok gyorsabban tanulnak mágiát, mint az egyszerű Boszorkányok.

- Igen? - Kérdeztem meglepve. - Nekem van Boszorkány ismerősöm, bár még ő sem valami gyakorolt Boszi. - Meséltem.

- Valóban? - Kérdezte Anna meglepve.

- Igen, de már reptetett ki üvegszilánkokat a mosogatóból, de azt mondta, hogy a lebegtetés nem nagy dolog.

- Valóban nem az. - Válaszolta Skylar. - A toll lebegtetés, lángok irányítása, mind kezdő feladat. Arra használják, hogy megtanulják kontrolálni az erejüket. Utána jöhet a többi.

- Például? - Kérdezte Hayden majd Lisara nézett. - Az amit most is fog tanulni? - Skylar lassan bólintott.

- Neki nem kell tanulnia, mert pont annyi ereje van, amennyi kell. A napok során megtanulja kordában tartani, de sajnos külön leckékre nincs időnk. Ha Chris igazat mondott sietnünk kell. - Nézett Annára. - Valószínűleg egy erdő közepén vagyunk, viszont te el tudsz rohanni, és napközben senki se számítana rá, hogy egy Vámpír szökni akar.

- Lehet még el is kényelmesedtek. - Nevette Lisa.

- Azért még talán nem, de mivel nem tudjuk, hogy hányan vannak, így muszáj minél gyorsabban kijutnod. - Mondta Skylar szinte azonnal. - Holnap, ha jönnek ebédet adni, leszeded a két őrt, de nem ölöd meg! - Emelte ki. - Aztán futsz.

- Nem mehetne vele Hayden? - Kérdeztem, mire mind kérdőn nézték rám.

- Lola én nem vagyok olyan gyors, mint Anna. - Mondta Hayden.

- Lehet, hogy nem vagy olyan gyors, de gyors vagy. Emlékszem, hogy Liam mesélt rólad, hogy sokkal gyorsabb, vagy mint bármelyikük. Meg tudnák csinálni, Anna át tudja szakítani a Hegyi kőrist!

- Miért nem te mész? - Kérdezte Lisa, mire csendben várták a válaszom.

- Mert lehet, hogy néhányuk nem akarna értetek vissza jönni, ha engem vissza kapnak. Annát nem ismerik, és Scott sokszor csalódott, azért mert olyanokban bízott meg, akikben nem kellett volna. Haydent pedig ismerik és megbíznak benne. - Magyaráztam. - Én itt maradok veletek.

Farkasom - // Teen Wolf FANFICTION //Où les histoires vivent. Découvrez maintenant