- Talia -
Itt a nap. Ma végre lehullhat a lepel a titkunkról. Minden reményem Lilyben van, és abban, hogy Henry hisz nekünk és segít Lolán. Hihetetlen, de valamiért hiszek abban, hogy a tervünk sikerrel fog járni és Lola hamarosan itt lehet velünk.
- Jó reggelt. - Köszöntem mikor megláttam, hogy mindenki fent van. - Aludtatok egyáltalán?
- Nem valami sokat. - Dörzsölte meg szemeit Isaac.
- Én sem. - Mondta Liam, majd amikor körbe néztem, mindenki nagyon fáradtan nézett ki a fejéből.
- Szia, Kókusz! - Térdeltem le, mikor megláttam Kókuszt.
- Ő hol szokott lenni? - Mutatott rá Theo.
- Általában alszik, meg, ha nem vagyok, itthon akkor elvan a lakás másik felében. - Válaszoltam.
- Értem, mivel kezdünk ma? - Kérdezte a következőt Theo.
- Lemegyek a házhoz és még egyszer átnézek mindent. El rakom az értékeket meg ilyesmi.
- Elkísérlek szerintem. - Pattant fel Malia. - Ne legyél egyedül.
- Köszi Malia. - Mosolyogtam. - Nem baj, ha hozom a ruhám is estére?
- Nem dehogy! - Mosolyogta kedvesen.
- Lilyvel beszélsz ma ugye? - Kérdezte Scott.
- Persze, találkozok is vele, elmegyünk Lydiahoz ahogy mondtam, ott átöltözünk, és onnan megyünk a Házhoz. Csak előtte be megyünk a Kávézóba
- El megyek értetek, csak hívj majd. - Mondta Theo.
- Akartam is mondani, hogy nehogy gyalog menjetek a Partra. - Helyeselte Scott.
- Persze én se gondoltam, de köszi, hogy felajánlottad, mert így nem felejtem el. - Mosolyogtam, majd megindultunk.
Malia elvette az asztalról a kulcsait és jött utánam. A lépcsőn mentünk le, de megbántuk. Kicsit magasabban voltunk, mint gondoltuk, de végül túléltük. Gyönyörű az idő és egész nap ilyen lesz.
- Tényleg segíteni akarsz Lilyn? - Kérdezte Malia mellőlem.
- Persze. - Válaszoltam meglepve. - Látom rajta, hogy nem ártana senkinek.
- Reméljük így is van. - Mondta. - És Henry?
- Mi van vele? - Kérdeztem.
- Tőle mit vársz? - Tette fel az újabb kérdést.
- Azt hogy mindent megtenne a testvéréért. - Válaszoltam, mire mosolygott. - Mi van?
- Semmi csak jó hogy ennyire hiszel. - Fordult felém.
- Hit nélkül nem ér semmit az egész.
- Jaj, nehogy azt hidd, hogy kötözködök! Csak tényleg jó látni ezt az eltökéltséget. - Mosolygott rám őszintén.
- Azt hittem gúnyolódsz. - Vallottam be.
- Dehogy is! Nem vagyok olyan, mint... Peter. - Válaszolta szinte azonnal.
- Értem. - Mondtam, majd végig csendben ültünk egészen a Tóparti Házig.
- Itt is vagyunk! - Hajtott le a földes útról Malia, majd megállt a Ház mellett.
- Rakjuk el az összes törékeny dolgot a házban. - Mondtam miközben kiszálltunk az autóból, Malia egyetértőn bólintott.
Elővettem a kulcsokat és kizártam a házat. Egyből rengeteg váza és kép tárult elénk, amiket a magunkkal hozott papírdobozokba kezdtünk el pakolni.
ESTÁS LEYENDO
Farkasom - // Teen Wolf FANFICTION //
Hombres Lobo- Ez túl sok, mindenkit egyszerre veszítettem el, majd megtudom, hogy mind ezt egyetlen ember követte el. - Lassan alig tudok beszélni. - Olyan sok a stressz, egyszerűen nem tudom felfogni, hogy miért hal meg mindenki a közelemben. - Megint átkarolt...