Niklaus:
Seraphina-án látni hogy szenved, de nem választhatóm át. Nem. Nem tehetem olyanná mint én egy öldöklő véres vámpírrá, már régóta szeretné, de nem, így is megöltem a valódi családját mi lesz ha már nem szeretne vámpír ként élni és engem kezd el hibáztatni olyan mintha a lányom lenne. Ilyen közel még senki sem állt mint ő. Egy ideje már csak Sarah-nak becézzük. Elijah kivételével.
-Szeretni foglak titeket örökkön-öröké-mondta el búcsuját a lányom(Sarah).
Majd széplasan becsukja szemeit. Elijah sírva fogja a lány kezeit Rebeka ordítozik velem de nem igazán figyeltem rá. Meg kell mentenem a lányom. Vámpír futásban csuklómat a szájához rakva megitattam a véremmel. Még ver a szíve. Kitörőm a nyakát.Seraphina/Sarah:
Mikor felébredtem nem ugyan ott keltem ahol legutoljára feküdtem. Jézusom meghaltak?
-A mennyben vagyok-mondom ki a kelleténél hangosabban és Klaus rontott be az ajtón kisírt szemekkel Sírt? Mi a f...?
-Üdv csipkerózsika! - nevetve mondja
-Ohh. A pokolban vagyok! - jelentem ki nevetve majd vámpír futásban ide fut és megölel-Klaus mi történt? - kérdezem, de nagyabból sejtem a válasz. Vámpír vagyok?!
-Meghaltál! - jelenti ki-De... - félbeszakítottam mondatát
-De VÁMPÍR VAGYOK?! - ekkor Rebeka könnyezve beront és ölegetni kezd én persze rögtön vissza ölellek. Utána hevesen beront Elijah is elkezd ölegetni. Mi ütött itt mindenkibe először Klaus sírt. Utána Rebeka folyt meg(😂). Utána Elijah ront nekem
-Igen-mondja Niklaus nevetve a fejemen mert elég érdekes fejét vágtam amikor ezeken gondolkodtam.
1 nappal később:
Át változtam vámpír vagyok tudok gyorsan futni, 2000 méteren belül mindent meghallok, vért iszok, nem alszom. És csodásan érzem magam már egy napja nem öregszem. A családom mindenben segít. Vannak furcsaságok pl.:megakarok ölni az embereket, hallom a szívveréseket. Embert öltem.
Első telihold:Elég furcsa érzésem van olyan mintha változnék, de nem tudom mióta át változtam (6 napja) elég rosszul vagyok. Gondolat menetemet Elijah szakítja meg.
-Minden rendben? - fürkészi arcom aggódóan olyan mintha a nagybácsim lenne.
-Per.. Persze-nem hazudhatok-Vagyis Nem-motyogom őszintén
-Mi a baj?
-Furán érzem magam
-Az nem lehet hogy... Áhh nem, vagyis egy pillanat-majd feláll és Klaus-hoz megy mivel nincsen messze ezért bele hallgatók.
-Niklaus-suttogta öcsének-szerinted nem lehet hogy Sarah is hibrid-kérdezi még mindig suttogva
-Nem az lehetettlen ha csak... Áhh nem-motyogta kicsit megilletődve
Ekkor szörnyű fájdalmat érzek emiatt elordítom magam, majd a földre rogyok. Négy alak jelenik meg közvetlen előttem elsötétül minden.Ma ennyitlent tőlem. Bocsi!
YOU ARE READING
Hibridek közt /Befejezett/
Mystery / ThrillerOriginals és a Teen Wolf „keveréke" ez a történetet. Klaus felével egy kislányt. Elszökik Beaker Hillsbe ahol találkozik a falkával.