Sarah:
Eltelt egy hét. Hope vissza került New Orleans-ba.
Ez a nap is átlagosan indult. Bárcsak így ment volna egész nap. De előre szaladtam.Esti futás most nagyon jól eset, Stefán-t megint le győztem.
Mikor haza értünk semmi nem történt, el készültünk és már száguldunk is az öreg lánnyal (Stef kocsijával). Mikor le parkolunk furcsa érzés kerít hatalmába ami miatt kicsit el bambultam.-Föld hívja Sarah-t! - integet Bonnie előttem-Ki kéne szállni!
-Jaja. Persze! - ugrok ki a kocsiból. Nem is kell mondanom úgy nézhetem ki mint egy hülye.
-Veled mi van? - kérdi fancsali arccal Stefán
-Nem tudom. Volt egy fura érzésem - rántok vállat
Be sétáltunk bioszra Bonnie-val mert Stefnek sürgős dolga akadt a férfi WC-ben, inkább nem kérdezősködtem.
Mikor le ültem úgy 1 perccel becsöngetés előtt értbe a falka. Stiles egyből "mellém„ vágódik (mivel egyesével vannak a padok így) Majd egy Stefán-hoz hasonló alak (szakasztott mása-szó szerint(aki nem tudná vannak olyanok akiknek vannak olyan elődjeik akikkel ugyan úgy néznek ki pl. : Amara-Tatia-Katerine-Elena))
Éreztem rajta hogy ő nem Stefán, és ekkor eset le a tantusz. Siles. Az első halhatatlan, mágus. Aki majd nem össze házasodott egy örült némber boszival, de még csalta Amarával, így a boszi ki nyiffantotta a kis csajt, de Silest örök bűnre ítélve, megadta neki az örökké valóságot (ezzel elszakítva őt a élete szerelmétől Amarátol). Én először 1137 Amikor is „meghaltam". Fura.Önelégülten mosolygott és ettől föl állt a hátamon a szőr. Majd le vágódik mögém. Ezt egy enyhe undor még is kíváncsi és unott tekintettel kísérem ezt a folyamatot. Stiles és Lydia értetlenül néznek, de rám hagyják ekkor Bonnie-nak esik le a tantusz.
-Si...... - kezdi el a szájához kapva a kezét. Igen nem a jóról híres. Én pedig befejezés a mondatát.
-Siles - mormogom. Majd hátra fordulok. Ő hát. Ő csak mosolyog és át add egy cetlit, nem látványosan, de Stiles így is meg látta, nem volt kedvem magyarázkodni így csak rá hagytam. Meg ebbe nem rángathatom bele így is túlontúl sokat tudd.
Órák után a tornateremben várlak. Van egy két meg beszélni valónak!
Ez ált a cetli én. Én csak bólintok egy okét. Majd bejön a tanár és jöhet az unalom.
Elérkezett az utolsó óra is Stefán egyébként fogalmam sincsen hol van ezért vagy 101 üzenetet hagytam neki, de semmi. Damon sem érti és ide jön. A falkát ma inkább takarékra tetem mert akkor a folytonos magyarázkodás az nem nagyon megy, úgy hogy ma mindenkit kerültem. Bonnie-t is beleértve. Sajnáltam, de ez csak az ő érdekük egész nap azt távol tartottam Silest a csapattól. És sikerült.
Stiles:
Sarah ma egész nap került és nem csak engem mindenkit, ebédszünet be senki se látta Stefánal együtt ez fura.
-Szerintetek mi történt? -kérdezi Scott
-Nem tudom-mondja Bonnie, de látszik rajta hogy tudja mi folyik itt
Majd akkor megszólal a csengő szerintem jóval becsöngetés előz, de Bonnie-nak már hűlt helye.
Sarah:
Utolsó óráról csöngetek ki mikor mint a villám, ott se vagyok. Félek hogy mit akarhat tőlem ez az elme roggyant (Siles). Úgy hogy a nagy torna terembe igyekszem és lehet fel is löktem pár embert. Mikor oda érek még körbe nézek hogy van e a közelben valaki akinek esetleg nem kéne. De tiszta és lenyomom a torna terem kilincsét.
YOU ARE READING
Hibridek közt /Befejezett/
Mystery / ThrillerOriginals és a Teen Wolf „keveréke" ez a történetet. Klaus felével egy kislányt. Elszökik Beaker Hillsbe ahol találkozik a falkával.