A Múlt A Jelen?

813 31 0
                                    

Sarah:

Csütörtök:
Holnap lesz a bál és nincsen ruhám. Egyre jobban hiányoznak a Mikaelson ok, most Rebeka mert neki biztos lenne ötlete vagy ruhája ami eszméletlen. Ma megyünk/mentünk volna ruháért, de előre szaladtam. Ma reggel  mikor „felketem"a terhes barátnőm és a barátja kávét szürcsögve ültek az asztalnál.

-Szia Beka-igen lassan meg kéne mondanom az igazi nevemet.

-Sziasztok!

-Üj le! Beszélnünk kell-mondja mosolyogva. Még is megijeszt

-Igennn? - tartok a választó, Stefán el ment Ricel Johoz (szerintem kavarnak) Bonnie meg még az ágyban van, Jer pedig el ment futni.

-Nyugi! - simogatja a hátamra-Csak annyi hogy ha el vállalod a gyerekünknek még nincsen kereszt anya így.... - nem hagytam hogy befejezte. Elsírtuk magunkat. Alec csak bólogat.

-Igen. Igen. 1000x is IGEN-ordibálok, de most nem érdekel.

-És ezt el kell mondanunk hogy, ha esetleg történik mindkettőn kell valami azt szeretnénk ha te nevelnéd fel őt-fogja meg a hasát és simogatja

-Ne is fojtazsd ilyen nem lesz. De hogy ha igen akkor mind a kettőtöket seggbbe rugom. - itt Alec kiköpi a kávéját és fuldokolva röhög, erre Bonnie rohanki

-Mi történt? - kérdezi ijedten

-Sem... Semmi... Csak.. Segg... Seggbe... Leszünk.... Rúgva-próbálja meg Alec el mondani hogy mivan. A konyha pultra támaszkodva röhög.

Végül „hazajötek" Ricék meg Jer. Úgyhogy el is mentünk a suliba. Én egyből a szekrényemhez mennem, ahol úgy 2 perce vagyok amikor Stilesék oda jönnek. Tehát nem félnek?!

-Helló?! - köszöni probáltam

-Helló! - majd a két jó madár ki vesszi a törit és Liem kivételével meg indulunk a terem felé. Mivel Ric valamiért szabadságon van így helyetesítetek.

-Ki tudja hol és mikor írta meg Shakespeare a Rómeó és Júlia? - kérdezi Ms. Teromopolis (egy vér szívó bánya)

-Réges-régen egy meszi-meszi galaxisban-motyogom a mellettem lévő Stiles és az előttem ülö Scott el kezdenek röhögni. Én meg Scottot fejbe, Stilest karon csapom (játékosan) és én is röhögök

-Ms. Marsall, Mr. McCall és Mr. Stilinske mars az igazgatóiba. Most-feleli dühösen. Mire össze pakolok és már ott sem vagyok.

Már ott ülök egy 5 perce mikor a két jó madár is ide talált. Stiles csak lazán melém vágodik Scott sem másképpen. Mikor ki jöttek onnan egy nagyon is merős alak jött ki. Így reflex szerűen egy tankönyvem mögül kukucskáltam.

-Áhh. A három jó madár. - mondja az igazgató igen tudtam hogy Stiles és Scott nem mennek a szomszédba a hülyeségért. Én is voltam már itt pár szór pl. órán ettem, vissza beszélte stb...

Csak annyi a bünti hogy pakolhatunk könyveket. A könyvtárban órák után. Yey. Ekkor még hallom azt a fül süketitő csengőt, mivel szuper halásom van azt hittem ki szakad a dobhárgyám. Oda is kapom a kezem. Mikor ki értünk senki sem szólt semmit csak mentünk a folyóson amikor is valaki be ránt egy kisebb szűk folyósora, persze a két okos ebből semmit az ég világon nem vet észre így lazán tovább batyogtak.

-Elég! Erresz el! - sziszegek egy nagyon-nagyon ismerős... Kol az

-Nyugi! Én vagyok! - mosolyog va megölelem el sem hiszem. Mi? Kol itt?

-Kol? - válunk szétt

-Sarah Beaker Mikaelson! Látványod gyógyír a fájó szemnek! - jelenti ki - Ugyan akkor el ment az eszed? - kérdezget

Hibridek közt /Befejezett/Where stories live. Discover now