Sarah :
Mikor feleltem egy rég járt helyen ébredtem fel. Pontosabban Mistic Falls kihalt utcáin. Olyan mint egy szellem város, se hol senki. Ez elég fura.
-Nagyszerű-hallom meg legjobb barátom hangját, Damon barát éppen Bonnie-val ordibált-Bon-bon ez egy kicseszet börtön világ! - ordít tovább
-Ti mi a francot kerestek itt! - kellek fel a földről (eddig ott feküdtem)
-Utánad jöttünk. - mondja Bonnie
-Ti nem vagytok KOMPLEDTEK mégis mi a tökömért kellet ezt csinálnotok-ordítok most én
-Mondjuk mert nem szóltál hogy 'Hé gyökerek itt van Siles és engem akkor. Majd be akar zárni egy börtőn világba, AHOL Kai is VAN!' - kiabál Damon
-Na jó. Inkább találjunk ki egy megoldást hogy jutunk ki innen, mert para-mondom és megindultam a Salvatore rezidenciára
-Mondja az aki a Mikaelsonokal élt 980 évig. És egy Tribrid. Hogy para-forgatja szemeit Damon
-Sarah-nak van igaza-ért egyet velem Bonnie
Scott (otthon) :
Miuttán Sarah és Damon majd Bonnie eltüntek, Stefán esze veszett módon elkezdte rombolni a torna termet, mint egy esszelős. Bár megértem hissz most tünt el a bátyja és a "huga„ és az egyik legjobb barátja.
Stiles könnyes szemmel bámul maga elé a padlón. Senki sem tudja rajtam kívül hogy ők jártak, én is csak azért mert rájuk nyitottam amikor egymás szájában matatak. Khhmmm. Kínos volt, de tudtam hogy Stiles szereti Sarah-t és hogy ez fordítva is igaz. Hazáértem Stiles válához és autó matikusan a fájdalom elvételét vette át a testem. Felorditotam a fájdalomtól és tudtam hogy ez ugyan nem testi eredetű, de rohadtul fájt.El vesztette azt a lányt akit igazán szeretet és így látni nekem fájt.
Stiles:
Sarah elment. Talán soha sem láthatom újra. És ebbe a gondolatomba bele örülők, mérhetetlen fájdalmat érzek a mellkasomba.
Csak néha néha hallom meg Stefán tombolását és kiabálását, a lányok sírnak és próbálják feldolgozni. Én csak az emlékek közt keresek menedéket ahol csak az ő arcát, és mosolyát látom.
Elindultam haza. Mivel ilyen állapotban voltam Scott vitt haza (a jeep-el). Mikor megérkeztünk se szó se beszéd kiszáltam és bevágtam az ajtót. Tudom hogy csak segíteni akar, de most még én se dolgoztam fel mi is történt egészen.
Mikor besétáltam a házba apa jött le a lépcsőn és kérdön nézet rám. Mert általában itt van Sarah is, nagyon megkesvelte persze ki nem örülne ha az egyetlen fiának egy ilyen kedves barátnője van. De most nincs itt.
-Szia... - mondja értetlenül apa
Erre csak fel rohanok a szobámba és bevágom az ajtót. Majd lecsuszom az ajtón támaszkodó hátamal a földre és kitörbellőlem az a keserű sírás, amit eddig bent tartodtam.
Majd egy levelet találok az ágyamon amin Sarah írása van. Nem is kell mondanom hogy mint akit ágyuból lőtek ki úgy rohantam a levélhez.Egy régi pecsétes piros valamivel volt lerajasztva az alja, mit sem törödve elszakitva ugyan de kinyitom a levelet.
StilesTudom hogy most amikor ezt olvasod az azt jelenti hogy elmentem. Sajnálom. És tudom hogy ez semmit nem ér most mert vagy marhára dühös vagy vagy pedig ami inkább rádval mérhetetlenül szomorú. Sajnálom hogy itt kell hogy hagyalak és fáj rohadtul fáj hogy ez van. De tudnod kell hogy Szeretlek. Olyan érzéseim voltam/VANAK irántad amik soha senki iránt nem volt vagy lesz. És most úgy érzed hogy cserben hagyalak, amit megértek mert valamilyen formában ez így is van, de nem haltam meg vagyis inkább még ahová „megyek" az egy amolyan börtön világ szerüség. És nem biztos hogy kijutok inen míg élsz úgy hogy kérlek 4 hónap után találj valakit akit jobban tudsz majd szeretni majd mint engem és legyen egy szép családod kérlek, csak szerezd őket.
Szeretlek❤️
SarahMikor végig olvastam azt hitem lefordulok a székről, egy szerűen nem bírtam hinni a szememnek. Előszőr is: olyan remény zivatar öntöt el hogy abba maradt a sírás. Másodszor is:- én is szeretlek, jobban mint bárkit - suttogtam. Harmadszor :- Az idők végezetéig várnék rá.
Ekkor apa ront be és ilyeten kapom fel a fejemet, mert olyan hével jött hogy azt hittem kiszakad az ajtó.
-Stiles? Mitörtént? - kérdezi aggódó tekintettel le ül mellém.
Erre a kezébe nyomom a levelet mert még én is a hatása alatt vagyok és nem bírok megszolalni sem.
-Mi a franc! - ez volt az össz reakciója. Majd átölelt-és most hogyan tovább mert azt kétlem hogy itt fogsz ülni és ölbetet kézzel várni! - enged el hogy a szemembe nézzen, túl jól ismer
-Túl jól ismersz! - mosolygók-De most rohannom kell ne várj meg!
És már ott sem voltam. Szerintem ha most látott volna egy rendőr tuti hogy nem úsztam volna meg mert hátt jóval többel mentem a megengedettnél ráadásul SMS-ezt tem is a falkának hogy idézek:
Találkozunk Sarah-ék házánál MOST! FONTOS!A 30.percet 10 percaladt tedtem meg. Mint egy eszelős szállok ki a kocsiból, de Scott már ott volt és értetlenül ált kint Lydiával karőltve Kira most eset be.
-Haver!?.... - kezdi Scott, de félbe szakitom
-Majd bent! - mondom rekedtes hangon
Ekkor varázs ütésre tárul ki az ajtó és Stefán áll ott egy üveg whiskey-el a kezében és értetlenül nézz a Mikaelsonok tekintete sem kivételek.
ESTÁS LEYENDO
Hibridek közt /Befejezett/
Misterio / SuspensoOriginals és a Teen Wolf „keveréke" ez a történetet. Klaus felével egy kislányt. Elszökik Beaker Hillsbe ahol találkozik a falkával.