Nem lehet hogy már is megtaláltak?!
Pechemre egy vadász ugrik ki onnan. Annyira megilletem mert ahogy a családomnak úgy nekem is lettek ellenségeim.
-Üdv Kislány - mondja mosolyogni próbálok, de inkább vicsorgás lett ebből. - Jaja! - Daniel Argent- nyújtja kezét. De nem fogadom el mert látom a kesztyűje alatt a vasfű és a farkas ölő keverékét egyike halálos rám nézve, de meg éget.
-Beka Marsa. Baci fobb -válaszolok majd sarkon fordulok és csak reménykedek hogy nem jött rá vagy még csak nem is sejti mi lehettek (mivel itt a hibridek száma 3db. így többet érünk még egész Amerikánál is és én alfa vagyok rá adásképpen Mikaelson úgy hogy egy „fegyver" lehetnék rossz emberek kezében) Ezekkel a gondolatokkal mentem el a suliig.
-Egy újabb suli! Szuper! - motyogok magammal. Már kívülről érezni a farkasok szagát. Undi.
Felmentem a lépcsőn(a bejárat előttin) onnan meg egyenesen a portához, voltak páran, de nem szenteltem nagyobb figyelmet nekik.
-Jó napot! Hol lehet beiratkozni? - kérdezem meg a portás.
-Jó napot! - hangja unott volt - a második emeleten jobbra-ásítja
-Köszönöm-és már ott sem voltam, mivel nem használható a vámpír futtást mert „normási" ember vagyok, így viszonylag lassabb voltam az átlagnál.
-Jó napot-kopogok be. Hogy én hogy utálom ezt az örökös bájolgást.
-Jó napot! - válaszol kedves mosollyal arcán majd be invitál. - Miss. Marsal ugye?
-Igen. Üdvözlöm
-Itt töltse ki. Szülöje esetleg gondviselőjének a telefon számát oda adná? -eljött az a kérdés amitől tartottam.
-A szüleim meghaltak. Az árvaházban pedig túl „öreg "vagyok.
-Őszinte részvétem! - motyogja megbánással, de olyan érzésem van mint ha valaki hallgatódzna. Igazam lett két fiú áll az ablak előtt 5 méterre, de csak az egyiken érzem azt az ázott kutya szagot. Úgyhogy vissza fordítom a fejemet és én is bele hallgatók a beszélgetésbe.
- Te! Ez nem új lány? - kérdezi a magasabb
-Scott nem lehet hogy ő is tudod... Természetfölötti - tehát be avatták egy embert is. Hurrá!
-Nem tudom olyan fura illata van - na hú, de jó a végén még rá jönnek
Eközben befejezte a lapok kitöltését és megkaptam az óra rendet meg a terem számát. 12. -edik jövök.
-Viszlát-köszönök el udvariasan
-Viszlát - mondja szomorú mosollyal
Már ki kerülném a két jó madarat amikor a magasabb izmosabb elém áll (a kutya) huhu, de jó!
-Szia a nevem Scott. Scott McCall-mosolyog miért?
-Sziasztok a nevem Bond. James Bond -válaszolom halál komolyan
Ekkor a másik kicsit véznább fiú (elég jó képű) elröhögi magát
-Amúgy Sa... Beka Marsal-majdnem kicsúszott a számon
-Stiles Stilinski- nyújtja kezét még mindig röhögve. Elfogadom és kezet rázunk
-Melyik osztályba fogsz járni-érdeklődik Scott
-12/b
-Mi is oda járunk-jelentik ki egyszere
- Akkor majd még össze futunk-majd le lépek mostanában ez a hobbim és milyen jól csinálom.Mikor „haza" értem gyorsan leraktam a kapott cuccokat tankönyvek, óra rend stb... Mivel kezdtem megéhezni ezért elmentem a legközelebbi korházhoz majd be osontam a Vér bankhoz. És hát elloptam egy kisebb tucat vért vagy 30 db. 0-lás vérrel sétáltam ki ezt a módszert még Stefántól tanultam (igaz ott csak 5 tasakkal de ez így izgib).
„Haza" értem és eldugtam őket a széf-ben mert olyanom is van és még hűti is. Majd a gitáromhoz nyúltam és elkezdtem rajta játszani.Scott:
Ma délelőtt be kellett menjünk Stilesel a suliba papírok meg ilyes mi. Amikor fel értünk megpillantottunk bent egy lányt. Kicsit sápadt elég vékony lányt, de az illata olyan fura volt kis vérfarkas kis nem is tudom szóval fura volt. Aztán észrevettem hogy szinte már bámuljuk úgyhogy bele hallgattam a beszélgetésbe.
Aztán oda fordulok a haveromhoz. Látszik rajta hogy neki is szemet szúrt a lány (szép meg minden, de féltem a barátomat mi van ha egy veszélyes lény és baja esik)
-Te ez nem az új lány-kérdezem meg a nyilván valót.
(a többit tudjátok: írói szerk.. )Mikor elment rögtön hívtam a falkát. Szerencsére mindenki idejött.
-Na mivolt annyira sürgős? - kérdezi feszülten Lydia
-Jött egy új lány a suliba és hát majdnem teljesen biztos hogy természetfeletti- magyarázom
-Ezt meg hogy érted? Vérfarkas? - kérdezi Liem és Derek egyszere.
-Nem tudom fura illata volt - motyogok -, de vér farkas is van benne /lehet.
Még beszélgettünk egy darabig amikor is mindenki haza ment (mert nálunk voltunk) Egész este ezen töprengtem, de majd Deaton megmondja.Sarah/Beka:
Reggel olyan szarul néztem ki és mivel korán volt így elmentem futni. Úgyhogy felkaptam egy cica gatyát és egy sport melltartót, hosszú barna(most már kezd lenőni( egy vámpírnak gyorsan nő)) hajamat cofba fogtam, és elindultam, a lakásban még mindenki aludt így halkan mentem ki (egyre jobban össze ismerkedtünk és „barátok" lettünk). Elindultam (nem vámpír futásban).
Már egy ideje futtok a semmi be amikor bekanyarodok egy utcába, elmentem egy kedves ház előtt ahol egy ismerős alak állt a kapuban Stiles. Már elhaladtam előtte amikor örült módjára mellém fut. Nem futtok olyan gyorsan, fel sem tűnt. Mit akar? Miért?
-Szia-köszön kedvesen. Miért ilyen kedves itt minden ki?
-Szia! Te is szoktál futni?
-Jah! Néha - mondja lihegve pedig 10 métert sem tetünk meg ezért lasitok mielőtt szív infarktust kap.
-Farmerben? - kérdezem nevetve
-Ja.... Aha-nézz le öltözékére. Aztán tetőtől-talpig végig mért- És.. t-te nem fázz-fázol-dadogja, ekkor jöttem rá hogy mi van rajtam. Nagyon zavarban volt szegényke, amitől el pirultam. Mi? Én elpirultam? Nem. Olyan nincs.
-Nem. Már be melegedtem!
-Esetleg haza vigyelek kocsival. Hol laksz? - kérdezget
-Az Olivér str. - en -félelem nem akarom hogy haza vigyen, de nem tudom mi ütőt belém
-De hát az a város másik végén van
-Tudom-fogalmam se volt
-Futottál 2 és fél órát
-Jah! Szoktam ilyet! - megrántom a vállamat, majd épp ki kerülném amikor elém áll magasabb nálam egy 20cm - vel.
-Elviszlek-jelenti ki
-Nagyon kedves gesztus de nem kell! - és új szokásomhoz híven kikerülöm és ott hagyom a sarkon még vissza nézek egy másod perc töredéké is és intek egyet erre vissza int.Stiles:
Utálok futni. Nem az én test alkatomra lett kitalálva. De valamiért ez a lány még erre is rávet (nem nagyon társasági ember, és nem is ő kért hogy jöjek). Majd az utcán Scott jelent meg még alig kelt fel a nap. Amikor meglátót elsötétedett a nézésé igen soha ismétlem soha nem kelek ki az ágyamból 5:47-kor. JÉZUS MIVAN? 5 óra? Nem.
-Szia haver! Hát te? -pacsizottunk le
-Szia! Hát ezt én is kérdezhetném?! - válaszolja meglepetten
-Ja csak futottam-válaszolom tök komolyan
-Jah! Persze te. Ne röhögtess-kinevet jó ezt nehéz elhinni, de akkor is. Látja hogy én nem nevetek ezért vissza fogja magát. - Hogy hogy a nagy Stiles aki ki nem álhatja a futást elmegy futni-kérdezi fura arc kifejezéssel.
-Hát tudod.... Beca... Szóval elfutott előttem és.... Én rám is rám jött a futhatnék-válaszolom dadogva
-Szóval Beka... Értem-húzza pimasz mosolyra a száját
-Nem...vagy iss.. De
-Hogy hogy itt fut?
-Nem tudom hisz az Oliver str. - nél lakik
-De az min. 2 és fél óra ide-mondta körbe mutatva
-Tudom... Fura
-De nem volt kifáradva vagy nem izzadt? - kérdezget és jobban bele gondolva
-Nem még se kottyant neki
-Fura. Ez még egy maraton futott is meg kell hogy izzasszon. Na gyere el megyünk és utána járunk ennek. - olyan ütemben vert a szívem-nyugi Deatonhöz megyünk
-Tök nyugodt vagyok
CZYTASZ
Hibridek közt /Befejezett/
Tajemnica / ThrillerOriginals és a Teen Wolf „keveréke" ez a történetet. Klaus felével egy kislányt. Elszökik Beaker Hillsbe ahol találkozik a falkával.