Az Elkövetkező 500 Év

1.2K 46 0
                                    

Miután hibrid lettem Klaussal a kötelékünk megerősödőt olyan mint ha az apám lenne (jobb mint aki az igazi apám volt) Rebeka a legjobb barátnőm/testvérem/stilistom(nem tudom hogy írják sorry). Elijah olyan mint a bátyám mindig meghalogatt, Kolal ugyan ez a helyzet. Most New Orlinsban vagyunk úgy védenek, mintha egy porcelán baba lennék való színű hogy mert én  meg Klaus a hibridek vagyunk, de mivel ő itt a „főnök"(és őt nem kell megvédeni) így engem és ez egy kicsit idegesítő. Alak váltó vérfarkas vagyok, de holló is lehettek. Egyéb ként alfa vérfarkas 500 éve hibrid. Egyszer kötődtem emberhez szeretem de be kattantam és megöltem, az óta tudom hogy a vámpír énem is erőteljesen nem a jobb fajta ripper vagyok/voltam. Egyszer kapcsoltam még ki. Klaus még nem szúrt le soha sem, aminek egyrészt nagyon örülök másrészt azért nem mert a testvéreit igen, de nem akarok balhét így kénytelen vagyok lenyelni amiket tesz hisz ő az „apám" és tisztelem. Nagyon jobban lettem a Salvatore testvéreket ebből a gondolat menetemmel Stefan szakítja meg.
-... Aztán Damon... Figyelsz Sarah?
-Nem. Nem igazán. Bocsánat. - mondtam megbánó tekintettel nézetem rá
-Csak annyi hogy te mit szólsz Daman új kocsijához?
-Nem rossz kocsi kicsit lehetne nagyobb ló ereje is, de csak ennyit tudott ki szugerálni az eladótól! - mondom nevetve
-Héhéhé -morogta Damon - mi bajod van a kocsimmal? - kérdezi komolyan de a végére már ő is elnevette magát
-Azt mondtam hogy nem elég erős a motor-motyogtam mosolyogva
50.perc múlva:

-KLAUS?! -ordítok-MEGJÖTTEM!
-KIS FARKAS-ordítja le (ez a becenevem 300 száz éve) - hogy vannak a Salvatore testvérek? - tudtam hogy nem érdekli így csak mosolyogtam-Szeretnék neked bemutatni valakit-érdeklődően néztem rá.
-Kol-rohanok megölelni az elmúlt 1 évtizedben a koporsojában feküdt csoda hogy elviseli Klaus-t, jó nem jönnek ki jól az tény, de akkor is.

Hibridek közt /Befejezett/Where stories live. Discover now