Ti Is....

965 36 1
                                    

Sarah /Beka:

Mikor „haza "értem a kis kalandomból. Amikor a konyhába indultam, már Alec is fent volt.
-Szia Beka! Hát te? - kérdezte enyhén komásan a konyha pulton ülve(jó hogy van asztalunk.
-Szia én csak futottam. Nem tudtam aludni-ekkor jutott eszembe az idő hogy miért faggatott (6:00)(Vissza felé már vámpír futással). Erre csak bólintott, és át adót egy csésze kávét majd felment a szabályába.
Én a kávét ki öntöttem az ablakon, mert ez egy tök kedves gesztus volt tőle, de nem fogadok el semmit senkitől (párázom) (Kösz Klaus).

Scott:

Már ott is voltunk a klinikán amikor Stillies töri meg a nyomasztó csendet.
-Megjöttünk! Lehet hogy hülyeség, de nem lehet hogy tévedünk és csak egy ember? - kérdezi lehajtott fejjel miközben befelé sétálunk.
-Nem. Valami lény ebben biztos vagyok. De az jobb kérdés hogy te miért nem hiszed?
Erre csak megrántotta a vállát.
-Szia Deaton-köszönünk kórusban
-Sziasztok! Hogy hogy ilyenkor Stilesel itt? - kérdezi értetlenül
-Hát tudod jött egy új lány és hát nem ember az biztos, de nem is vérfarkas vagyis lehet mert érezni rajta, de valahogy mégsem. Érted?
-Igen! De milyen jellemző-i vannak pl. Nem is tudom... - magyarázza
-Elég sápadt mindig. És nem halottam a szívverését sőt Stilesel futottak... - itt félbe vágott
-Várj mi van? Kivel futott? - fürkészi a mellettem álló fiút-Jó csaj lehet, ha rávette Stilest arra hogy fusson! - jelenti ki fél mosollyal az arcán
-Haha! - ironizál Stiles - Ez hosszú, és nem ő kérte hanem csatlakoztam!
-Aha
-Na szóval tudod hol van az Oliver str. - t nem?
-De meg van!
-Onnan futott egészen az utcánkig-folytatja Stiles-és egy izzadtság csepp vagy még egy lihegés sem semmi nem volt!
-Azta futott 200 km-ert és semmi? Az igen. Utána nézek, de hozzátok egy szövetet tőle.
-Mire gondolsz? Köröm? Haj? - kérdezem
-Köröm, mert a haját simán át festhette.
-Mi sem egyszerűbb-motyogta Stiles
-Ja. Nem olyan aki akárkinek meg nyílna vagy valami, erre a körme?! - kérdeztem, de inkább kijelentés volt

Szép lassan kijöttünk a rendelőből amikor Anya hívott fel.
-Szia Anyu-mondom boldogan
-Szia ide tudnál jönni a korházhoz? - mondja nem túl vidáman
-Persze baj van? - kérdezősködőm
-Majd megtudod! - majd lerakta
-Ki volt-kérdezi Stiles
-Anyu. Azt kérte hogy most mennyek be. Baj van.
És már el is indultunk a jó öreg jeep-el

Sarah/Beka:

Mikor Alec lejött. Sötét haja az égnek ált(kicsit vicces volt).
-Ha úgy sincs semmi dolgod elkísérhetnél a közeli kórházba-mondja ahonnan a vért szereztem
-Jó miért ne? - majd izgatottan fel rohanok a lépcsőn és elkezdek készülődni. És meg reggeliztem (vérrel). Az igazat meg vallva fogalmam sincs mért megyünk oda, de az elmúlt 200 évben nem igazán voltam úgy emberek közt na meg az utolsó 3 nap a nyárból.
El is indultunk egy régi Fordal 300 lóerős fekete autóval. Nagyon hasonlított Damonére.
-Amúgy mért is megyünk oda? -kérdem
-Azért mert Norának van valami gondja és elmegyünk érte - ijedten fordultam a fiúhoz egy pillanatra rám nézett majd az útra vissza. -Nyugi semmi komoly-válaszolt egy fél mosollyal az arcán
Az út további része csendben telt.

Amikor oda értünk egy öreg jeepből szállt ki két nagyon ismerős alak, de nem nagyon érdekeltek ki ugrottam a kocsiból és futottam be a kórházba. Alec lóhalálában mögöttem jön a portához sietünk ahol bemondtuk Nora nevét miközben a szoba számát kereste. A két alak bejött. Scott és Stilest.
-Ezek mit keresnek itt-morogtam észre se vettem hogy hangosan is ki mondtam. Majd a pulthoz fordultam és hallgatózottam.
-Az nem Beka? - Kérdezi Scott
-De, de ki az a pasas ott vele? -inkább magának szánja mintsem barátjának
-A 472-es szoba-szólal meg a nővér
Rohanunk is oda. Pechemre ők is a második emeletre mennek. Alec hívta a liftet igen nem valami sport ember az biztos. Persze hogy utál az élet. Ők is és így 4-en szálltunk be a liftbe.
Kínos csönd csiga lasú ez a lift. A csendet én törőm meg bár kérdésem Alechez szólt.
-Szerinted mi baja? - kérdezem remegő hangon. Annyira a szívemhez nőttek. Alec és Nora. Klaus most biztos röhögne.
-Nem lesz semmi baja-biztatás ként megölelt, amit egy kis idő után viszonoztam-Erős nő. És rá adás képen nem hagyna itt-nevetve elváltunk a két fiú értetlenül nézet
-Ugyan mért nem hagyna itt? - nevetem
-Ugyan már ezt-mutat magára itt elkezdtem nevetni-na most mi van?
-Ezt inkább hajuk-röhögők. Tetetve duzzog-Elég lett volna annyi is, hogy a pasija vagy.
-Te ezt honnan tudod. - kérdezi ijedten
-Az megvan hogy az én szobám középen van. És olyanok vagytok mint az elefánt a porcelán boltban. - röhögők erre ő is elkezd nevetni a  két fiú úgy néz minket, mint két hülyét.
-Jaj, de hülye vagyok Alec ők itt Scott és Stilest. - mutatom be őket egymásnak
-Hali-int Alec a két fiú felé
-Sziasztok - mondja Scott
-Szia - int vissza Stilest.
És végre megjöttünk egy nagyon ismerős alak fogadta a liftet.
-Bonnie? - kérdezem
-Sarah? - motyogja sírva
-Mi a baj? - kérdezem meg ijedve
-Jere... Jeremy
-Mi van vele? - ölelem meg
Most már nem csak Scotték hanem Alec is zavarosan méreget. Na. Ez szuper.
-Bonnie mi van Jer-el? - kérdezem már-már sírva
-Gyere! - ráncigál el onnan, de nem halló távon kívülre és szinte érzem hogy Scott füllel, de most az a legkevesebb hogy ő mit csinál.
-Bonnie Bennett mi van? Meg ijesztesz. - álok vele szembe
-Meg lőtte egy.... meg támadta az egyik falka-motyogja
-Várj! Melyik? -félek a választól
-Neked amúgy nem New Orleansban kéne...? - itt közbe vágtam
-Nem, most nem. De melyik falka?
-Elnézést ön nem Nora rokona? - kérdezi egy nővér
-De igen hol van? - aggódóan fürkészem a tekintetét
-Bocs Bonnie, nem úszod meg, de mennem kell. Találkozunk még! - majd meg indultam arra amerre a nővér mutatta Bonnie kezébe nyomtam egy cetlit amin a lakcímem volt és hogy jöjjön oda Jer-el. Eközben a srácokhoz mentünk ott intette Alec-nek hogy jöjjön.
Ott ült kint és a semmibe merengett Nora.
-Szia mi a baj? - guggolok le elé
-Szia - ölel meg
-Szia-csókolta meg Alec, de Nora nem tudja hogy én tudom amit ők tudnak.
-Tudom! - intek egyet. De valami nem világos hallok még valamit, nagyon fura. Terhes? Nincs szívem lelőni a poént így nagy vigyorral várakozók.
Ha már én nem lehettek soha anyuka ne rontsam el másét.
-Szóval tudod - néz szúrós szemekkel a fiúra
-Olyanok voltatok mint az elefánt a porcelán boltban ráadásul egyre többet futok mivel valakik. Khmm... Nincsen hang szigetelés-nevetek. Ebbe ők is beszálnak és már a földön fekszünk a röhögéstől. A három hülye. Majd Nora komolyra vált.
-Szóval.... Terhes vagyok! - jelenti ki Alec és én is abba haddjuk a nevetést és  Alec azonnal föl pattant és felkapta gyereke anyát és megpörgette. A szemembe könnyek szöktek és mikor elengedték egymást én is meg ölelgetem őket.
-Akkor új albérlet? - nyöszörgők, nem akarok elköltözni
-Mi... Miért? - kérdezik kórusban
-Hát saját fészek kell nektek és nem akarok zavarni-mondom
-Ne gyere ezzel a baromsággal akkor is ott maradsz. - mondja Alec
-Nem eresztünk-mondja Nora
-Rendben-fújó ki a bent tartót levegőt
-De nekem most mennem kell pisilni oda elengedtek-röhögők és már ott sem voltam viszont nem a női mosdóba sikerült emelném hanem egy szobába ahol Stiles épp Scottot próbálta lefogni egy számomra idegen nővel amikor meglátták hogy ott vagyok ijedten nézték rám. Én ki rohantam éppen átváltozott. Segítenem kell berohantam Jer-hez mélyen aludt Bonnie is a kanapén majd fogtam egy láncot a táskából és rohantam vissza Scottékhoz. Konkrétan feltéptem az ajtót úgy rohantam majd a kezéhez láncoltam erre ő megpróbálta széttépni vagy valami. Nem sok sikerrel ekkor Stiles és az idősebb nő elléptek a vergődő farkastól. Stiles értetlenül nézet rám majd vergődö barárjára. Nyitotta volna a száját, de én gyorsabb voltam.
-Ezt nem tudja eltépni nyugodtan tartsátok meg-mondtam el a lényeget majd a nő felé fordultam-Jó napot! Beka vagyok! - mosolygokrá
-Szia köszönöm én Scott édes anya vagyok. Melissah McCall, de szólíts csak Melissah-nak-mosolygott vissza
-Rendben. Nekem mennem kell-és már ott sem voltam.

Hibridek közt /Befejezett/Where stories live. Discover now