Ahoj sušenky!
Hodně se mi líbila představa výzvy pro spisovatele. Děkuji za nápad theressablack , která vedla úžasný Writegust. A tak jsem vymyslela Wrotember neboli listopadovou výzvu pro lidi co chtějí psát.Pravidla:
1. Každý den jedno téma. Takže téma č. 1 pošleš 1.11, č.2 2.11 atd.
2. Povídka by měla mít od sta slov a více. Ale aby jste tady zase nerozepisovali romány tak limit pro jednu povísku je max. 876 slov (Taky nechápu jak jsem došla k takovému číslu.)
3. Vulgarismy, sex atp. Prosím vynechme. Ano, samozřejmě občas je to v pohodě a když to je do povídky zapojené dobře tak je to naprosto v pořádku. Doufám, že všichni rozumíme.4. Pokud se chceš zúčastnit tak mi posílej povídky na email janinovakova2008@gmail.com s tvým jménem na Wattpadu, svojí vymyšlenou přezdívkou a první povídkou. Prosím nezveřejňujte svou přezdívku nikde aby tu byla opravdu šance nestranného rozhodování. A taky ať to hned všichni neodhadnou, že jste to vy podle přezdívky. Takže například, když mám na wattpadu jméno @jane_magic_world tak si nevyberu přezdívku Janička6 ale třeba Rama7.
4. Nemusíš odevzdávat všechna témata. Můžeš se klidně zapojit v polovině nebo si třeba napsat jenom jedno téma.
Doufám, že se někteří z vás zapojí.
Těším se na vaše povídky. Témata vyjdou 31.10.
Jane✨
ČTEŠ
Wrotember
Losowe30 dní 30 témat 30 povídek Chceš rozvíjet svoje spisovatelské schopnosti? Zapoj se to této výzvy!