[035] wilkouaki

560 43 51
                                    

______________________________________________________

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

___________________________
___________________________

Hello, towarzysze! Dziś o wilkołakach, czyli przystojnych Bad Bojach z lasu, mrau.

Jak większość wie, duża ilość książek o wilkołakach jest niezwykle... irytująca, cringowa i czasami wręcz niemoralna. Laska idzie lasem, spotyka wilka, ten ryczy "moja", porywa ją, gwałci, kochają się, ta rodzi i żyją długo i szczęśliwie koniec.

Jednak czy tak działa normalna relacja? Może nie jestem specjalistą w tej kwestii, gdyż umawiam się z fictional characters, ale... no, nienormalnym jest, że laska po gwałcie się w nim zakochuje.

Słyszeliście o więzi mate, bratniej duszy etc? Tutaj jest to podstawą, motywem całej opowieści. Na tym się opiera historia. Czyli w skrócie - słaby romans o wilkach i lasce z IQ szafki kuchennej.

Istnieje kilka znanych schematów, które przedstawcie, nie martwcie się:

___________________________

i. człowiek x afla

MC, która jest człowiekiem, przeprowadza się i zmienia szkołę. W szkole spotyka bad boja, który okazuje się być wilkołakiem. Ryczy na cały korytarz "moja", bo to takie romantyczne. Potem ją porywa, wyjawia swoją dziką naturę, laska to akceptuje, spędza czas w jego willi w środku lasu, a potem to już sam seks i miłość po grób.

___________________________

ii. wampir x alfa

Dziewczyna jest wampajrem, a chłopak alfą. Też chodzą do szkoły, gość ryczy "moja", a reszta to to samo, co w pierwszym schemacie.

___________________________

iii. wilk x alfa

Tutaj MC w środku opowiadania dowiaduje się, że jest wilkołakiem/niezwykle potężną istotą i musi pokonać wroga watahy swojego boja. Potem już szczęśliwe zakończenie i to samo, co wcześniej.
___________________________

I to tyle. Tak, tak wyglądają prawie wszystkie książki o wilkołakach. I szczerze - jestem zwiedziony pisarzami wattpada. Rozumiem, że niektórzy nie planują z tym żadnej przyszłości i jedynie piszą dla zabawy, ale żeby pisać to samo, co w książce obok? Błagam.

Wattpad to przede wszystkim miejsce dla młodych pisarzy, by mogli pisać i dzielić się z innymi swoją pasją, swoimi pomysłami i wyobraźnią, wciągnąć czytelników w swój świat, by mogli doświadczyć pięknych rzeczy. A tu co? +50 takich samych książek o wilkołakach.

Jeśli zamierzacie pisać coś o tych istotach nadprzyrodzonych i mate - fajnie, nie bronię Wam, ale zastanówcie się, czy na pewno chcecie skopiować opowieść obok. Młodym ludziom brakuje ostatnio wyobraźni - bądźcie kreatywni.

___________________________
___________________________

______________________________________________________

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
TOO CLOSE ━━ wattpad w skrócieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz