[058] romansidła

453 45 50
                                    

______________________________________________________

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

___________________________
___________________________

Czy tylko ja rzygam już tymi romansami na Wattpadzie?

Nie dość, że każdy jest DOKŁADNIE TAKI SAM, a jedynie imiona są czasem pozmienianie, fabuła jest ta sama, bohaterzy są głupi i nie myślą logicznie, to jeszcze takie coś ma po tysiące gwiazdek i wyświetleń.

Jakby... co?

Ale na prawdę. Ostatnio czytałem raka pt. Erotyczne Pragnienie i, oh boy, jak to boli.

Bohaterka w nowej pracy była obmacywana przez nastoletniego szefa, dokuczał jej w szkole i nawet nachodził w jej własnym domu, zmusił do obciągnięcia mu, a dziewczyna na to... no zgadnijcie. Ja wam powiem:

Zaczęła mu współczuć, gdy wyszło na jaw, że jego siostra jest ciężko chora i od razu true love, szczere współczucie i przekonała się "że wcale nie jest taki zły".

Laska chociaż przez chwilę nie pomyślała o odejściu z pracy, zadzwonieniu na policję ani nawet powiedzeniu o tym swojemu chłopakowi. Sorry, ale z laski suka. Po prostu. Głupia suka.

Jestem doszczętnie ZIRYTOWANY takimi bohaterkami. Ale nie tylko wnerwia to nas, czytelników chcących przeczytać choć raz coś mądrego, lecz również źle wpływa na młodsze osoby. Bo w końcu hehe kto nie czeka na gwałcik, co nie.

Ja mam po prostu dość. Dość takich "opowiadań", źle prowadzonych romansów, które zwykle nie mają sensu ani logiki.

A poza tym, czemu 3/4 Wattpada to romanse? Rzadko widzę książkę z innego gatunku. Chętnie przeczytałbym coś innego, coś o fantastyce albo o przyszłości, dosłownie cokolwiek, co jest oderwane od rzeczywistości i budowane na własnym uniwersum. Z maksimum romansem w tle, nie grającym głównej roli.

TOO CLOSE ━━ wattpad w skrócieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz