[048] profil

492 41 50
                                    

______________________________________________________

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

___________________________
___________________________

Haha, tak! Profil każdego wattpadowicza to również część Wattpada.

Nie będę opisywał poszczególnych typów, ale za to opiszę, moim zdaniem, idealny profil na Wattpadzie. Zainteresowani? Czytajcie dalej. Nie? To zapraszam do czekania aż znowu zdobędę chęci na następny rozdział.

___________________________

1. profilowe

Jak każdy wie, to na profilowe najpierw patrzymy. Jeśli jest ładne, nas zaciekawi bądź zainteresuje, to jest to dosyć prawdopodobne, że klikniemy i obczaimy profil tej osoby.

Na profilowym może być dosłownie cokolwiek, byle by jakoś pasowało do tła. To bardzo ważne. Jeśli profil jest zbyt chaotyczny, to odpycha zamiast przyciągać.

___________________________

2. tło

Tutaj też jest zupełnie wolna wola, ale jedyny warunek jest taki, by pasowało do prof. Na prawdę - gdy patrzę czasami na pierdolnik, który się odbywa w tle, to aż łapię się za głowę... dla mnie to po prostu śmietnik.

___________________________

3. nazwa użytkownika

Czyli druga rzecz, na którą każdy patrzy. Ważnym jest, by była kreatywna i na swój sposób oryginalna, dzięki czemu zaciekawi i zapadnie w pamięć.

Przepis na idealną nazwę jest prosty - niech nie zawiera zbyt dużo podłóg ani innych, najlepiej napisana w całości małą czcionką bądź dużą, niech zawiera w sobie coś, co was przedstawia. I tyle. Bułka z masłem.

___________________________

4. pseudonim

Czyli to coś nad waszą nazwą użytkownika. Może tam być cokolwiek. Może być to wasze imię, emotka (oczywiście pasująca kolorystycznie), jakieś inne słowo - byleby pasowało tematycznie.

___________________________

5. opis

Trzecia najważniejsza część profilu. Jak ktoś już wejdzie na wasz profil to chętnie przeczyta coś o was, skoro go zainteresowaliście. Co wypada zawrzeć w takim opisie?

- Dane Nieszkodliwe, typu datę urodzenia (wyłącznie dzień i miesiąc), pseudonim/imię, zaimki (czyli jak się do ciebie zwracać), płeć.
- Fandomy, czyli co cię interesuje, twoja pasja, co lubisz, czego nie lubisz, twoje marzenia, być może kilka faktów.
- Plan Książek (nieobowiązkowe), czyli te, które planujesz, i te, które już istnieją.

Warto zadbać również o to, by wszystko było od siebie ładnie odseparowane i by wyglądało czysto. Można w takim wypadku użyć czcionek i ozdóbek, ale w ograniczonej ilości. Co za dużo, to nie zdrowo. Rozmiar nie ma znaczenia, jeśli mowa o opisie.

___________________________

6. lokalizacja

Wolna wola twoja! Pamiętaj jednak, by nie była oklepana oraz miała związek z tobą. Takie nazwy szanuję i wielbię.

___________________________

I to tyle. Tak wyobrażam sobie idealny opis. Okładek nie wliczyłem, ponieważ nie każdy ma książki i uznałem, że tutaj użytkownicy mają największe pole do zabawy.

Do widzenia i do następnego!

___________________________
___________________________

______________________________________________________

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
TOO CLOSE ━━ wattpad w skrócieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz