___________________________
___________________________Temat ostatnio hot-top na Rakpadzie, czyli dramy i niepotrzebne opinie. Zanim mnie zjedziecie po całości, przeczytajcie chociaż rozdział do końca.
Otóż w ostatnim czasie, spotkałem się z kilkoma osobami, które postanowiły poruszyć ściany tej aplikacji i wzbudzić dyskusje oraz dramy.
Wypowiadają się o kontrowersyjnych tematach, typu polityka, LGBT, aborcja i wiele innych. Dosyć często te opinie są również kontrowersyjne. A potem to już czekają na dyskusję.
Czasami, takie osoby to trolle, a czasami są to osoby z naprawdę takimi opiniami.
Jednakże, drogie dzieci, Wattpad to nie jest miejsce na rozmawianie o polityce i o swoich poglądach. A przynajmniej według mnie. Jasne, każdy ma prawo do wyrażania swojego zdania, ale bądźmy poważni - to jest Wattpad, a Wattpad nie jest odpowiednim miejscem na takie tematy. Szczególnie dlatego, że są tu młode osoby.
Dlaczego o nich wspominam? Gdyż nasze dyskusje i odmienne zdania ( czasami nawet niedorzeczne ) mogą wpłynąć na umysł takiego dzieciaka i namieszać mu w głowie, zamiast dać mu czas zapoznać się z tematem i wykreować własne zdanie.
A jeśli już Wam naprawdę zależy na wykreowaniu dramy i zdenerwowania kogoś, przejdźcie na priv albo stwórzcie osobną książkę na ten temat. Rozmawiajcie jak ludzie, podawajcie argumenty, podawajcie strony potwierdzające Wasze argumenty ( ups, artykuł sprzed 10 lat nie zadziała jako solidna podstawa argumentu ).
I, o kurwa, kto by pomyślał, zamiast polegać na jednej stronie, sprawdźcie kilka by mieć pewność, że dana informacja jest poprawna. Nawet nie wiem, dlaczego o tym wspominam, skoro to oczywiste.
A teraz dam Wam powód do zjedzenia mnie:
Według mnie, groby i pamiętanie o zmarłych to strata czasu. Jak zmarł, to zmarł, a pamięć o nim nie przywróci go do życia ani nic nie zmieni. Koniec. Za jakiś czas jego ciało zgnije i już. Dlatego nie widzę tej całej idei grobów, świeczek, kwiatów... to nie film Coco, że magicznie zmarli nas odwiedzą.Dobra, koniec, bo wychodzę na hipokrytę.
___________________________
___________________________
CZYTASZ
TOO CLOSE ━━ wattpad w skrócie
RastgeleWitam w "Wattpad w Skrócie", choć zdecydowanie nie jest w skrócie, patrząc na liczbę rozdziałów... Anyway, mam tu wszystko, co mogłoby cię zainteresować: - moje narzekanie, omawianie tematów, etc... Często w komentarzach znajdziesz ciekawe dyskusje...