[028] zapraszam do mnie!

585 44 39
                                    

______________________________________________________

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

___________________________
___________________________

Okej, reklamowanie się to nic złego, ponieważ jakoś czytelników znaleźć musisz, gdyż sami magicznie się nie pojawią.

Dlaczego więc o tym rozdział?

Ponieważ dzisiaj porozmawiamy jak się reklamować i czego przede wszystkim nie robić.

1. reklamowanie się na tablicy

O ile jednym to nie przeszkadza, tak drudzy mogą tego nie cierpieć. Bądźmy szczerzy - jeśli nie napiszemy w opisie że nie chcemy reklam na tablicy, ci będą je umieszczać wyłącznie tam.

2. reklamowanie się na priv

Moim zdaniem, jest to zdecydowanie lepszy sposób. Szczególnie wtedy, kiedy osoba nie życzy sobie reklam na tablicy. Nic na siłę, jedynie bardziej propozycja zajrzenia do książki.

3. reklamowanie się w komentarzach

Tak, tak. Niestety, ale ten gatunek jeszcze nie wymarł. Tacy ludzie często wchodzą w popularne lub mniej książki i piszą "fajna książka, zapraszam do mnie!".

4. jak się reklamować

Warto zajrzeć najpierw do opisu osoby, u której chcesz się zareklamować. Jeśli nie ma nic przeciwko reklamom na tablicy, wbijaj. Jeśli woli na priv, idź na priv. Jeśli nie chce w ogóle reklam, zostaw ją w spokoju i wybierz inną ofiarę. Święta zasada: nie reklamuj się w komentarzach.

Skoro już wiesz gdzie możesz się reklamować nie przeszkadzając tej osobie, pora zacząć reklamę. Pamiętaj jednak, żeby nie pisać po prostu "zapraszam do mnie" lub "piszę książkę pt. Porwana Przez BTS, wpadnij przeczytać!!1!1".

Nie, nie, nie, nie, nie.

Pisz tak, jakbyś zachęcał do kupna produktu czy coś. Bądź kreatywny. Nie nachalny, ale miły i kulturalny. Jak reklamy. Musisz się zareklamować tak, by osoba pomyślała sobie "hm ciekawa ta reklama, może jednak wpadnę na profil tej osóbki?".

___________________________

Przykładowe reklamy:

1.
" Hej!
Widziałam, że masz super książki. Chciałabym cię zaprosić do mojej i poprosić o ocenę, nazywa się "Córka Milardera", serdecznie zapraszam ❤️"

___________________________

2.
" Witam i o zdrowie pytam!
Jeśli lubisz opowiadania paranormalne z nutką tajemnicy, to czytaj proszę dalej.

Chciałbym cię serdecznie zaprosić na mój profil MisterSalmons , gdzie piszę książkę pod tytułem "Willow". Opowiada ona o tytułowej Willow, czyli o dziewczynie z pustym życiem. Stara się o dobre oceny w szkole i skupia wyłącznie na tym, by zadowolić swoją matkę. Gdy pewnego dnia odkrywa, że posiada moce psychiczne, jej oczom ukazuje się zupełnie inny świat, o którym nie miała wcześniej pojęcia.

Mam nadzieję, że wpadniesz kiedyś. Dziękuję za przeczytanie tej skromnej reklamy do końca.
Miłego dnia!"

___________________________

Bądźcie teraz szczerzy - którą z tych dwóch reklam wolicie?

Jeśli jednak nie zauważyliście, to obie reklamy się od siebie zdecydowanie różnią. Pierwsza jest krótka i nie owija w bawełnę - jednak nie wiemy prawie niczego o książce. Druga za to jest bardziej rozwinięta - wiemy zdecydowanie więcej o książce, co może nas bardziej zainteresować do przeczytania jej.

5. moja opinia na temat reklam

Ja do reklam nic nie mam, ale sam nie lubię się reklamować. Po prostu zawsze mam wrażenie, że przeszkadzam tym osobie. I zrobiłem to tylko raz w życiu. Według mnie, reklamuj się ile chcesz, ale licz się z tym, że kiedyś trafisz na konto hejtera.

PS: MisterSalmons to moje drugie konto z poważnymi książkami xd

___________________________
___________________________

______________________________________________________

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
TOO CLOSE ━━ wattpad w skrócieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz