Dok mi je Ajna nešto pričala, kroz glavu su mi se motale riječi "on kad nešto želi to i dobije"
A baš sam se nadala da je normalan čovjek, i da ne misli samo onom stvari u gačama, ispostavilo se da je kao i svi ostali.
Bože, a toliko sam uživala u njegovom društvu..
Taj dan nisam mogla da skrenem pažnju ni na šta drugo, ljutila sam se na samu sebe jer sam tako lako povjerovala običnom policajcu i čovjeku kao što je on.
Korim sama sebe što sam sebi dopustila da mu vjerujem i da ga pustim bliže sebi.
Tako je to kad si naivan.- Slušaš li ti mene ? - upitala me Ajna kad je skontala da nisam tu.
- A.. šta si rekla ?
- Šta je s tobom ?
- Ništa, moram da idem, čujemo se kasnije.
Ustala sam sa stolice i pojurila ka njegovom stanu, nije ga bilo kad sam ušla, razočarala sam se, nisam mogla ništa da ga pitam.
Spakovala sam svoje stvari i krenula vani kada se on pojavio.- Ideš negdje ?
- Da. - kratko sam odgovorila i prošla pored njega vukući mali koverčić za sobom.
- Hej, stani, šta je bilo ?
Krenuo je da me dodirne, izmakla sam se.
- Ne diraj me.
- Alisa reci mi šta se desilo ?
- Gospodin što želi to i dobije, zar ne ?
- Ne razumijem.
- Naravno da razumiješ.
Nisam jedna od onih na koje si navikao.- O čemu pričaš Alisa, neko ti je nešto rekao ?
- Krivo ti je što je istina izašla na vidjelo ?
- Kakva istina jebemu, progovori! - lupio je šakom od zid, ruka mu je bila krvava, ali nisam marila.
- Ovo je sve bila igra, samo da me dobiješ, istina je izašla na vidjelo, ali moram te razočarati, nećeš dobiti ono što tražiš.
Okrenula sam se i izašla iz stana.
- Ko ti je rekao?
Zastala sam, i ne okrećući se rekla;
- Harun!U jednom trenutku htjela sam se vratiti unutra, i pobrinuti se za njegovu ruku, ali tu sam pomisao izbrisala iz glave kada sam se sjetila Harunovih riječi.
Izašla sam na cestu i ponovo ga srela.
Zaustavio je svoj auto i sjela sam.
Vozali smo se gradom, nisam htjela nigdje drugo ići, nisam bila raspoložena.- Kako je prošlo ?
- Molim ?
- Razgovor ?
- Od kud znaš da sam mu rekla ?
- Vidim kofere..
- Ah, da.. ništa, ne zaslužuje da pričam s njim.
Vratit ću se u svoj stan.- Misliš da nije rizično ?
- Šta treba da bude, biće.
Stani mi ovdje. - pokazala sam mu rukom ispred male zgrdice čiji su zidovi bili ukrašeni psećim šapicama.
U dvorištu zgrade su bile kućice za pse, svakakvih boja.
Neki su psi pušteni, a neki su bili u svojim kućicama, neki mirno spavali, ušla sam unutra.
Pozdravila se s momkom od prošli put.- Dobar dan, izvoli. - rekao mi je kroz smijeh.
- Došla sam po svog psa.
- Ne razumijem ?
- Šta ne razumiješ, psa, želim svog psa..
- A po psa je došao Azur..
Nervozno sam se nasmijala.
YOU ARE READING
Poziv.
RomanceSamo jedan jedini poziv policijskoj stanici će promjeniti sve.. Da li je tu sudbina uplela svoje prste ili je sve samo puka, prolazna slučajnost..?