Κατεβαίνουμε αθόρυβα τις σκάλες με την καρδιά να χτυπάει γρήγορα επειδή ο Luca κόντεψε να ρίξει την κιθάρα του πάνω από δύο φορές. Μόλις φτάνουμε στο τελευταίο σκαλί, κολλάμε πάνω στον τοίχο. Γυρνάω προς το μέρος του και τον κοιτάω προειδοποιητικά. Αυτός στριφογυρνάει τα μάτια του πριν μου γνέψει κοφτά. Γυρνάω πάλι μπροστά μου και αφού κάνω τον σταυρό μου, προχωράω προς το μέρος τους.
Luca POV
«Καλημέρα και πάλι!» Τους λέει ξαφνικά η Aria και γυρνάνε να την κοιτάξουν τρομαγμένοι.
Στον τόπο θα τους αφήσει καμία μέρα αυτή η κοπέλα!
«Τι φωνάζεις αγάπη μου, εδώ είμαστε δεν φύγαμε!» Της απαντάει η κυρία Loren και βλέπω την Aria να γλείφει το πάνω μέρος των χειλιών της, κάνοντας με να κολλήσω εκεί τα μάτια μου για λίγο. Νιώθω έναν κόμπο στον λαιμό μου αλλά τον αγνοώ.
«Δεν φώναξα βρε μαμάκα μου!» Της λέει γλυκά και βολεύεται ανάμεσα τους, παίρνοντας αγκαλιά την μαμά της.
«Ωχ! Με είπες μαμάκα, άρα κάτι θες! Τι έβαλες πάλι στον νου σου;» Την ρωτάει με μισόκλειστα μάτια και περιμένω την στιγμή που θα γυρίσουν μπροστά τους ώστε να περάσω.
«Γιατί βρε μαμάκα;! Πρέπει να θέλω κάτι για να περάσουμε όλοι μαζί τον χρόνο μας;!» Της λέει με ένα δήθεν παραπονιάρικο τόνο και κάνει την πληγωμένη.
«Έλα βρε αγάπη μου δεν το εννοούσα έτσι!» Της λέει ψιλό γελώντας και εκείνη σηκώνεται όρθια απότομα.
«Εντάξει κατάλαβα! Εγώ καλύτερα να φεύγω!» Λέει και μου κόβονται τα πόδια. Η μητέρα της φανερά συνηθισμένη από τα καμώματα της κόρης της, την πιάνει από το χέρι και την τραβάει απότομα προς τα κάτω.
Αυτή η κοπέλα έχει τρομερό ταλέντο στην ηθοποιία!
«Κάτσε κάτω παλιό drama queen!» Της λέει γελώντας η κυρία Loren και μαζί με τον κύριο Sung την παίρνουν μία σφιχτή αγκαλιά, γαργαλώντας την λίγο.
Μένω να τους κοιτάω για λίγο. Όμορφη εικόνα... κρίμα που δεν την ένιωσα εγώ... μόνο την γιαγιά μου είχα αλλά αυτή... κουνάω το κεφάλι μου ώστε να διώξω τις πονεμένες αναμνήσεις και τότε παρατηρώ την Aria που μου κάνει νόημα με το χέρι της να προχωρήσω προς την πόρτα. Υπακούω και με σιγανά βήματα την πλησιάζω και περιμένω εκεί.
{...}
Aria POV
«Δεν το πιστεύω ότι με είχες στο περίμενε τόση ώρα όσο εσένα σου έκανε το μασάζ της παρηγοριάς η μάνα σου!» Μου λέει θυμωμένος μόλις κλείνω την πόρτα πίσω μου.
YOU ARE READING
He's my Jung? Oh come on!🌓
Teen Fiction[ Το βιβλίο αυτό βρίσκεται σε ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ώστε να εκδοθεί κάποια στιγμή. Εδώ θα βρίσκεται το πως ήταν αρχικά! ] • Τζανγκ: Στα κορεάτικα σημαίνει μια σύνδεση μεταξύ δυο ανθρώπων τόσο δυνατή που δεν μπορεί να την σπάσει ούτε η απόσταση ούτε ο χρόνος...