Luca POV
Περπατάμε δίπλα δίπλα χωρίς να λέμε κάτι αλλά και χωρίς να είναι άβολο. Τουλάχιστον απο την μεριά της! Δεν το πιστεύω ότι την φίλησα στο μάγουλο! Δεν ξέρω καν πως βρήκα αρχικά το θάρρος. Ποιος το έχασε για να το βρω εγώ;! Γυρνάω να την κοιτάξω και την βλέπω να περπατάει φυσιολογικά. Α καλά! Καλά λέω εγώ ότι είναι αναίσθητη! Καθώς πλησιάζουμε ακούω φωνές και γυρνάω προς την Aria μόνο και μόνο για να την δω να συνεχίζει να περπατά ατάραχα. Μα καλά δεν ακούει τα ουρλιαχτά;! Μόνο εγώ φοβάμαι ρε φίλε;! Όσο πλησιάζουμε καταφέρνω να αναγνωρίσω τις φιγούρες από τις οποίες προέρχονταν οι φωνές. Γι' αυτό δεν φοβήθηκε...
«Άντε ρε παιδιά που ήσασταν τόση ώρα;» Ρωτάει ο Jay και χαμογελάω αμήχανα καθώς τρίβω το σβέρκο μου.
«Περίμενε ρε Jay τα παιδιά μπορεί να ήταν απασχολημένα!» Πετάγεται ο Mark και τον αγριοκοιτάζω. Βλέπω την Aria να τον κοιτά αδιάφορα αλλά από τον τρόπο που σφίγγει τις μπουνιές της καταλαβαίνω πως ενοχλήθηκε.
«Στη Αλάσκα Jay μου! Ξέρεις πόση ώρα μας πήρε ώστε να έρθουμε ως εδώ;! Άσε μην σε ζαλίζω με τα χιλιόμετρα τώρα!» Του απαντάει ειρωνικά χωρίς να δώσει σημασία στον άλλον.
Κανονικά θα καθόμουν να σχολιάσω το μου αλλά η φάτσα του Mark που παραμορφώθηκε από τον θυμό μου έφερε ιδιαίτερη ικανοποίηση. Του χαρίζω ένα χαμόγελο που ξεχειλίζει ξινίλα και αυτός σφίγγει το σαγόνι του. Πρόσεχε μην σχίσεις κανένα καλσόν!
«Αα! Και πώς ήταν;» Ρωτάει πίσω ειρωνικά και η Aria κοιτάει ψηλά στον ουρανό πριν γυρίσει και μας κοιτάξει όλους, σχεδόν. Luca 2 - Mark 0.
«Δεν ξεκινάμε λέω εγώ να πηγαίνουμε; Μην μας προλάβει η νύχτα!» Λέει και τα παιδιά συμφωνούν.
Ξεκινάμε να προχωράμε έχοντας τα κορίτσια μπροστά και το ζευγάρι πίσω μας. Βλέπω την Aria να γυρνάει για λίγο πίσω και τα μάτια μας συναντιούνται για λίγα δευτερόλεπτα πριν τραβήξει τα δικά της γρήγορα και συγκεντρωθεί σε κάτι που της έλεγαν οι φίλες της.
«Και που λες... τι νέα Luca;» Ακούω την εκνευριστική φωνή του Mark και μου έρχεται η επιθυμία να αρχίσω να τρέχω. Ε ρε γλέντια που έχουν να γίνουν!
Aria POV
«Τελικά θα μας πεις τι συμβαίνει με τον Luca ή όχι;» Με ρωτάει ανυπόμονα η Eun-ha καθώς χαμογελάει πονηρά. Εγώ ξεφυσάω απελπισμένη. Που είσαι ρε Sanha να τις βρίσεις που γίνονται κουτσομπόλες;
VOCÊ ESTÁ LENDO
He's my Jung? Oh come on!🌓
Ficção Adolescente[ Το βιβλίο αυτό βρίσκεται σε ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ώστε να εκδοθεί κάποια στιγμή. Εδώ θα βρίσκεται το πως ήταν αρχικά! ] • Τζανγκ: Στα κορεάτικα σημαίνει μια σύνδεση μεταξύ δυο ανθρώπων τόσο δυνατή που δεν μπορεί να την σπάσει ούτε η απόσταση ούτε ο χρόνος...