~· Σάββατο, 07:00 το πρωί ·~
~ So let's go! Roll your bumper and whine slow. Show the world you can shine, glow!—
Ξυπναω με βαριά καρδιά ενώ βγάζω ταυτόχρονα την μάσκα ύπνου μου και κλεινω το ξυπνητήρι. Έλεος, έπρεπε τοσο νωρίς να είναι η πτήση για... πως την είπαμε την χώρα;; ...... Α ναι! Κορέα!! Τζιζας! Με ολους τους κινέζους! Και το χειρότερο;; Θα φοράω στολή στο σχολείο!! Τραγικό το ξέρω!! Πφφ δεν το πιστεύω ότι η μαμα παντρεύτηκε έναν κινέζο! Με αυτές τις σκέψεις σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και αφού φορέσω τις ροζ παντόφλες μου πάω προς το μπάνιο.Ο Χριστός και η μάνα του και όλος ο παράδεισος μαζί!! Τι είναι αυτό;! Δεν βγαίνω με τίποτα εγώ έτσι έξω!! Αρχίζω να πλένω το πρόσωπο μου καθαρίζοντας το με ένα ειδικό τζελ που κάνει σαπουνάδα. Έπειτα βάζω λίγο make up έτσι ίσα ίσα για να μην φαίνομαι σαν φρικιό, για να τονίσω τα γαλανα μάτια μου και να κρύψω αυτές τις απαισιες φακίδες κάτω από τα μάτια μου. Έτσι κι αλλιώς πρωί είναι... και θα είμαι σε ένα αεροπλάνο μόνο, σιγά. Μόλις τελειώνω το make up μου πάω στο δωμάτιο. Προτού ανοίξω την ντουλάπα για να βρω ρούχα πάω στην μπαλκονόπορτα για να δω τον καιρό... χμμμ δεν κάνει πολύ κρύο, έτσι ίσα ίσα επειδή είναι νωρίς το πρωί ακόμα. Τέλεια.
Πάω στην ντουλάπα και επιλέγω ένα αμάνικο μαύρο φόρεμα, μιας και είναι Αύγουστος, και επειδή κάνει λίγο κρύο το πρωί θα βάλω ένα καρό, μαύρο & άσπρο & γκρι, πουκάμισο και θα το δέσω στην μέση. Από παπούτσια θα βάλω κάτι flat άσπρα, θα είναι κουραστική η σημερινη μέρα...
Μόλις ντύνομαι, κάνω μπουκλες τα μακρυα ξανθά μαλλιά μου. Μόλις τελειώνω κοιταζομαι στον ολόσωμο καθρέφτη μου. Χμμμ καλή είμαι... το φόρεμα τονίζει υπέροχα το σώμα μου και την λεπτή μου μέση ενώ αναδεικνύονται υπέροχα τα μακριά μου πόδια και το μαύρο φόρεμα έρχεται σε αντίθεση με την λευκή επιδερμίδα μου... παίρνω τις βαλίτσες μου και πάω κάτω όπου με περιμένει η μαμα.
ESTÁS LEYENDO
He's my Jung? Oh come on!🌓
Novela Juvenil[ Το βιβλίο αυτό βρίσκεται σε ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ώστε να εκδοθεί κάποια στιγμή. Εδώ θα βρίσκεται το πως ήταν αρχικά! ] • Τζανγκ: Στα κορεάτικα σημαίνει μια σύνδεση μεταξύ δυο ανθρώπων τόσο δυνατή που δεν μπορεί να την σπάσει ούτε η απόσταση ούτε ο χρόνος...