N I N E T E E N

42 8 63
                                    

«Λοιπόν;» Μας παροτρύνει ο Jackson και δαγκώνω νευρικά το κάτω χείλος μου. Πριν προλάβω να απαντήσω, παίρνει τον λόγο ο Luca.

Πάλι καλά!

«Είπαμε να βγούμε! Έτσι για να έρθουμε λίγο πιο κοντά.» Απαντάει στα παιδιά αλλά στο τέλος ρίχνει ένα ειρωνικό χαμόγελο στον Mark. Αυτός κλείνει τα χέρια του σε γροθιές.

Όχι πάλι καλά!

«Ναι!» Συμφωνώ ξερό βήχοντας και συνεχίζω σταυρώνοντας τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου ενώ τους κοιτάω δήθεν καχύποπτα. «Εσείς δεν είπατε ότι θα πηγαίνατε στο σπίτι του Jay;» Ρωτάω με το ένα φρύδι ψηλά και πάει να απαντήσει η Sanha με το ίδιο υφάκι αλλά την προλαβαίνει ο Mark.

«Γιατί ρωτάς;! Μήπως σας χαλάσαμε το ραντεβουδάκι;!» Ρωτάει εκνευρισμένος και ξεροκαταπίνω.

Όχι! Βασικά ναι...

O Yenjun τον πιάνει από το μπράτσο με ένα προειδοποιητικό ύφος. Αυτός διώχνει το χέρι του με ένα τίναγμα του ώμου του χωρίς να σπάσει οπτική επαφή με τα μάτια μου.

Αρχίζω να νιώθω άβολα αλλά αυτό δεν θα του το δείξω!

«Και αυτό να ήταν δεν νομίζω να σε αφορά! Πάντως όχι, απλά βγήκαμε για τον λόγο που είπε ο Luca! Μην με βάζεις να επαναλαμβάνομαι Mark.» Του απαντάω με τα χέρια σταυρωμένα ακόμη. Η Eun-ha σαν να κατάλαβε το τι επρόκειτο να γίνει μπήκε μπροστά από τον Mark ώστε να με πλησιάσει.

«Σωστά λέει Mark! Άστην κοπέλα να απολαύσει την βόλτα της!» Του λέει με ένα λοξό βλέμμα σαν να τον επιπλήττει και εκείνος θυμωμένος, κοιτάει αλλού. Την βλέπω να μου κλείνει το μάτι διακριτικά και χαμογελάω απαλά. «Γεια Luca! Εγώ είμαι η Eun-ha και από εδώ η Sanha και o Yeojun, το αγόρι της Sanha. Ο ξανθός από εδώ, και ο πιο κοντός από τα αγόρια, είναι ο Jay.» Συνεχίζει και ο Jay την κοιτάει ξινά. «Τον Jackson και την Luna τους έχεις γνωρίσει ήδη από το τμήμα, σωστά;» Τον ρωτάει στην συνέχεια, μετά την μικρού μήκους γνωριμία.

«Ναι...» Απαντάει απλά ο Luca και της χαμογελάει συγκρατημένα καθώς σηκώνεται από το παγκάκι ώστε να κάνει χειραψία με τα παιδιά.

«Και τέλος, το νευρόσπαστο μας, ο Mark!» Λέει με ένα αμήχανο χαμόγελο και αυτοί δίνουν τα χέρια, έχοντας ένα ξινό ύφος.

«Φάγατε λεμόνια και οι δύο σήμερα για πρωινό;» Αστειεύεται ο Jackson και κερδίζει δύο θυμωμένα βλέμματα από αυτούς.

«Ναι οκ! Τώρα που γνωριστήκατε, θα μου απαντήσετε στην ερώτηση που σας έκανα;» Τους ρωτάω πριν αρχίσουν πάλι και τραβάω τον Luca μακριά από τον Mark.

He's my Jung? Oh come on!🌓Where stories live. Discover now