Jungkook szemszöge:
Jimin haza hozott és segített letusolni. Mint egy darab szar úgy dőltem be az ágyba.- Kaját nem hoztam fel - ülnék fel de barátom megállít.
- Megyek én, kell más is?
- Egy palack víz - dőlök vissza. Jimin felhozza a kért dolgokat aztán leül a lábamhoz. - Most már menny nem kell velem foglalkoznod. A végén még elkapod.
- Nem izgat.
- Apáék mindjárt haza érnek. Menny el kérlek - kérlelem mind hiába.
- Kook ne félj meg tudom védeni magam, de te nem. ezért maradok itt veled. - Lent kattan a zár én pedig még jobban elfehéredek.
- Zárd be az ajtót és maradj csendben - mondom neki halkan. Jimin tette amit kértem, majd leült egy itteni fotelbe.
- Pihenj egy kicsit, szarul nézel ki - suttogja.
Úgy nagyjából másfél-két órát aludhattam, mikor Jimin felkeltet.
- Kookie szerintem elment. Én is megyek - simít izzat hajamba. - Zárkózz vissza. Ja és IU mondta, hogy kettőre jön.
- Jó köszi. És Jinnek üzenem, hogy sajnálom. - Jimin elment én pedig kimentem a mosdóba.
- Te mit keresel itthon? - lát meg apa. Egyből vissza vágom és bezárom az ajtót. - Héj! Kérdeztem valamit - kiabál be. - Nyisd ki ezt a kibaszott ajtót. - Vissza fekszek az ágyba és imádkozok, hogy elmenjen. Vissza alszom de mikor újra kinyitom a szemem, már nem bírom vissza tartani, így kimegyek a wc-re. Mikor végeztem amilyen gyorsan csak tudtam megyek szobámba, hogy aztán ott betakarózhassak és alhassak tovább.
- Itt vagy te rohadék. - Apám elkap és kezei közül már nem szabadulok. - Miért nem mentél iskolába? - kezd el rázni. Nem válaszolok, megszólalni se merek. - Kérdeztem valamit, válaszolj -pofoz fel. Elkezdek köhögni. - Ne hogy azt mond, hogy beteg vagy mert megverlek. - Apám elkezd püfölni.
- APA! - kiált nővérem. - ENGED EL. - IU megfog és bevisz a szobámba. - Jó vagy? - aggódik.
- Fáj a fejem. - nyafogok. - Adsz egy zsepit? - mondom orrhangon. Kapok egy zsepit amibe ki fújom az orrom.
- De apa nem bántott?
- Nem eset bajom, időben jöttél. - nyugtatom. - Jimin hozott fel vizet ott kell lennie az asztalon ide hoznád? - nővérem kiszolgál. - És mi lett az eredmény?
- Ó tényleg, pozitív lett. Hozzám költözöl és akkor én se megyek be dolgozni - mondja.
- Nem, nem akarok a terhedre lenni. - tiltakozom.
- Jungkook kontaktban voltunk így is úgy is most nem mehetnék be a munkahelyemre. És legalább téged ápolhatlak.
- Na jó, de nem tudom, hogy fogunk ki jutni - nézek az ajtóra. Apát ismerve most is az ajtó előtt áll és arra vár, hogy ki menjünk.
- Ne félj, én most ki jutok te pedig pihend ki magad és ha van annyi erőd éjjel menny le és kotorj össze valamit a hűtőből. Reggel ha mindketten elmentek jövök érted. - IU elment és dobot egy üzit, hogy épségben kiért.
- Szia Hyung. - köszönök a telefonba.
- Szia Jungkook, mizu? Jobban érzed magad? - érdeklődik.
- Nem de nem is ezért hívtalak. Pozitív lett a tesztem és ugye te is kontakt vagy ezért azon gondolkoztam, hogy nem jössz e te is karanténba?
- Már bocs de én hozzátok nem szívesen megyek és jobban örülnék ha neked se ott kellene betegeskedned - mondja egy kicsit csalódottan. - Jobban örülnék ha ápolhatlak de ide mégse hozhatlak mert mi sokan vagyunk.
- Kedves tőled de úgy értetem IU-hoz. Én is ott leszek holnaptól. - javítom ki.
-Ja így már jobban hangzik. Jó akkor át megyek IU-hoz
- Várj ő még nem tud a dologról - szégyellem el magam.
- Ó, beszélsz vele te vagy fel hívjam én?
- Felhívom. Mindjárt vissza hívlak. - Jimint ki nyomom és tárcsázom nővéremet. - Szia IU, lehet egy nagy kérésem?-
- Mondjad tökmag - feleli.
- Nem lehetne azt csinálni, mivel Jimin is kontakt, hogy ő is hozzád költözne egy kis időre?-kérdezem félve.
- 1. Jó ötlet, ne fertőzze végig a sulit meg az otthoniakat, ha elengedik jöjjön akár már ma is - mondja lelkesen. - 2. Te viszont nem csak egy kis időre költözöl hozzám.
- Jó ennek örülök. - mondom fáradt hangon.
- Jó de most pihenj, holnap megyek érted. - Lerakja én pedig egy pillanatra becsukom a szemem. Tényleg csak egy pil...
Álom:
A suliban vagyok és egy fiú ül mellettem. Ez fúra nekem nincs pad társam. Ezt a fiút azt hiszem láttam már valahol. Megvan. Lacrosson ő ment az iroda felé én pedig az öltözőbe. Csak fél szemmel láttam, a való világba nem ismerném fel. Igen, tudom, hogy álmodok. Szóval cuki fiú!Telefon csörgés.
Jimin hív.- Bocsi Chim elaludtam - sajnálkozok.
- Semmi baj már beszéltem IU-val már hozzá tartok. Még fel kell hívnom Hoseokot is. Na mindegy hagylak piheni. Holnap találkozunk - köszön el, egy gyors sziát én is és ő is el motyogtunk aztán én aludtam is tovább. Az álmomról teljesen meg feledkeztem.
Hajnali két óra. A hasam rendesen morog tegnap nem ettem semmit. Elmentem az orvoshoz és mikor haza jöttünk akkor adott nekem valamit Jimin, de abból se ettem sokat.
Lemegyek a konyhába... Vagyis szédelgek. És ott keresek valami ehetőt. Hirtelen lépteket hallok. Szó szerint befostam. Most leszek meg verve. Már vártam, hogy apa elkapjon, megrángasson és megverjen.
- Kisfiam te miért vagy ébren - ez anya. És talán józan, anya ha józan akkor kedves de nagyon ritka ha az, most nagy valószínűleg az. Apa... Hát azt nem tudom ő milyen ha józan olyan még nem volt. -Csinálsz nekem valami kaját, szét hasad a fejem. - Másnapos.
Meg se szólalók csak csinálok neki és magamnak is egy szendvicset.
- Most menny és feküdj le, holnap iskola. - Szó nélkül mentem el mellette fel a szobámba. A szendvicset meg ettem, majd le feküdtem. Már hajnali négy körül lehetett, mikor eszméletlen köhögő roham jött rám.
Nagyon megijedtem, mit csináljak most? Megfogok halni? Egyből tárcsáztam IU-t.
- Jungkook mi a baj, még nagyon korán van - Válasz helyet köhögtem tovább. - JUNGKOOK - kiált fel. - Jó nyugodj meg, vegyél mély levegőt. - Teszek ahogy kér. - Jól csinálod így tovább - dicsérget. - Jobb már?
- Igen - mondom elhaló hangon.
- jó tedd fel a telefonodat töltőre, hogy nem kapcsoljon ki. És aludj. - mondja. A kütyüt bedugom és vissza fekszel. - Jól van nem kell félned ha valami baj van egyből megyek.
Aránylag gyorsan vissza alszom. Álmomban megint láttam azt a fiút, de mikor felkeltem megint nem emlékeztem semmire. Kicsit köhögök mikor felébredek.
- I ~, köhög a telefonod - hallom meg legjobb barátom hangját.
- Jungkook jól vagy? - horkant fel nővérem.
- Igen - mosolygok. - Egész este fent voltál? - kérdezem.
- Igen - feleli - , de most már lefekszek. Délelőtt valamikor érkezek.
أنت تقرأ
Csak Álmomban Láttalak {Taekook/Vkook}
أدب الهواةA történet a Covid második hulláma alatt játszódik. Jungkook balszerencséjére elkapja a vírust. Mikor magas láza van egy titokzatos fiúról álmodik akit csak a tudatalattija ismer. Miközben Jungkook nem jár iskolába Taehyung iskolát vált és a fiúk o...