Hoofdstuk 6

581 13 0
                                    

“Thom!?” Schreeuw ik uit. Ik zie dat hij ook geschrokken kijkt. Ik deins achteruit, terwijl hij steeds dichterbij komt. Hij wilt mijn hand pakken, maar ik trek hem weg en schreeuw: “Don’t touch me.” Ik spring op en zet een stap naar achter. In mijn ooghoek zie ik de andere aankomen. “Jade? Whatsupp?” Hijgt Liam. Ik antwoord niet en houd mijn ogen gericht op Thom. Bij elke beweging die hij maakt beweeg ik op zo’n manier mee dat hij me niet aan kan raken. Als ik zijn hand weer naar mijn hand zie gaan schiet Liam ervoor, die waarschijnlijk al lang door heeft wie dit is. “Don’t you dare to touch her.” Zegt hij dreigend. Ik zet nog een stapje naar achter, terwijl ook Harry, Niall, Louis en Zayn voor me komen staan. Kim, Amanda en Loïs komen bij mij staan. “Whatsupp?” Vraagt Kim aan me. Ik schud mijn hoofd en zeg: “Explain it to you, if we have enough time. It’s a really long story.” Dan richt ik me weer op de jongens en Thom. Ik zie hoe Liam steeds een stapje verder naar voren zet, waardoor Thom elke keer een stapje verder naar achter zet. Ineens zet hij het op een lopen. Louis wil er achteraan gaan, maar ik pak zijn arm en zeg: “Let him go.”

“What did he want?” Vraagt Liam, als we weer thuis op de bank zitten. “Don’t know.” Antwoord ik. “I bumped into him, we felt on the ground, he want to take my hand, I said he didn’t had to touch me, he tried it again, and that’s when you guys came.” Liam knikt. “If he bothers you again, I break him.” Mompeld Zayn. Ik kijk hem aan en hij kijkt terug. “I’m in!” Schreeuwt Loïs. Ik had het verhaal onderhand ook al aan de meiden verteld. Ook zij waren erg geschrokken. Ik lach even, en zeg: “I love you so much guys!”

“Who want to eat something?” Roept Niall. “ME!” Louis springt op, en rent naar Niall toe. “Let’s order pizza.” Zegt Harry, terwijl hij met Kim op zijn schoot op de bank zit. Als iedereen zijn pizza heeft besteld, zet Niall de tv aan. Ik plof op de bank naast Liam, en hij slaat een arm om me heen. Ik kijk even naar de andere en zie dat Amanda bij Zayn in zijn armen ligt. Het verbaasde me wel dat Zayn niet had verteld dat hij een vriendinnetje had. Ook Louis en Loïs, en Harry en Kim zitten lekker dicht bij elkaar. Ik kijk even naar Liam’s gezicht en glimlach. Hij is zo schattig als hij verdiept zit in de tv. “Guys, an interview from us!” Gilt Zayn, als Louis voorbij een interview van hun zapt. Hij zapt terug en we bekijken met z’n alle het interview van hun. Het is al een oud interview, van dik 5 maanden terug. Raar dat ze dat nu nog uitzenden. Ik zit vol aandacht te kijken naar Liam. Hij had eerst best lang haar, het ziet er leuk uit. Ik zit helemaal in de tv als Liam ineens mijn hand pakt. “Do you want to take a walk?” Vraag hij. “Now?” Vraag ik, “Yeah.” Antwoord hij. Ik kijk op de klok. 10 voor 11. “Ehh.. Sure.” Antwoord ik, en loop samen met Liam naar de gang om daar mijn schoenen en jas aan te doen.

“It’s really cold!” Zeg ik, met mijn gezicht zo ver mogelijk in mijn sjaal gedrukt, mijn ene hand in mijn jaszak, en mijn andere hand in die van Liam. Hij knikt, laat mijn hand los, en slaat hem vervolgens helemaal om me heen. Zo lopen we zwijgend verder, tot Liam ineens de stilte verbreekt en zegt: “Jade, I wanna show you something.” Ik kijk hem verbaast aan, maar knik vervolgens, en loop met hem richting het park. Als we een stukje dichterbij het park komen, zie ik dat er allemaal lichtjes in het park hangen. Ik kijk mijn ogen uit. “Wauw Liam, it’s beautiful in here!” Hij lacht en zegt dan ineens serieus: “Jade, I want to ask you something.” Ik kijk hem aan. “I’ve known you for a while, and the first time I saw your face, I was definitely in love with you. So, my question was. Do you want to be my girlfriend?” 

Ik vertrek (een One Direction fanfictie) - CompletedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu