Ik hoor hoe Louis geschokte reactie; “You can’t live in here.” Ik kijk de kamer nog eens rond. In de hoeken van het kleine kamertje zitten vieze schimmel plekken, er zitten gaten in het plafond en in de muren, de verf van alle muren is helemaal afgebladerd, kortom; een groot krot. “It look real different on the brochure…” mompel ik. Ik zet een stap naar voren als ik ineens wat lang mijn voet voel schieten. Ik begin te gillen en spring in de eerste de beste armen die ik tegenkom; die van Liam. “Omygod a mouse!” Gil ik. De jongens beginnen allemaal te lachen. Ik laat me uit Liam’s armen zakken, maar houd nog steeds zijn hand vast. “You can’t live here.” Zegt Louis nogmaals. “You go with us.” Hoor ik Zayn mompelen. Ik kijk de jongens verbaast aan, maar ze knikken allemaal instemmend. “You can’t stay with us for a time.” Zegt Liam, en hij kijkt me aan. Ik kijk in zijn ogen en knik dankbaar. “You guys are absolutely amazing.” Zeg ik.
“Welcome in your new home!“ Louis smijt de deur van hun appartement open en loopt naar binnen. Ik loop achter hem aan de woonkamer in en kijk mijn ogen uit. “It’s so big in here!” Roep ik uit. Ik hoor Liam achter me lachen, en ineens voel ik een arm om me heen. Ik kijk op en zie Liam grijnzend naar me kijken. Ik voel hoe mijn wangen warm worden, en hoe ik kriebels in mijn buik krijg. Ik kijk snel naar de andere vier jongens, die grijnzend naar ons op de bank zitten te kijken. Zayn doet zijn mond open om wat te zeggen, maar als hij mijn waarschuwende blik ziet doet hij gauw zijn mond weer dicht. Verstandig…
“Movie time!” Gilt Louis, terwijl hij naar de kast met films rent. Ik ren achter hem aan, en als ik bij hem ben spring ik op zijn rug. Net op dat moment gaat de bel. Ik zie Liam opstaan en naar de deur toe lopen. “Go after him horse” Grinnik ik, terwijl Louis met gekke sprongen naar de hal toe rent. Louis trekt de deur open, en ik zie nog net hoe een meisje Liam een kus geeft. Ik voel hoe mijn hart breekt, en ik begin te trillen. Ik spring van Louis rug af, die blijkbaar niet weet wat hij moet zeggen. Het enige wat eruit komt is: “Demi? What are you doing here?” Ik zie aan zijn blik dat hij boos is. Waarom? Ik zie hoe het meisje die blijkbaar Demi heet, met haar hand onder de shirt van Liam gaat, om zijn rug te wrijven. Ik verslik me in mijn eigen spuug, en begin te hoesten. Louis kijkt me verschrikt aan, terwijl ik naar Liam sta te staren. Ik voel de tranen achter in mijn ogen branden. “I ehh..” Stamel ik. “Sorry..” En met die woorden ren ik. Ik ren de kamer in, en ga even stil staan. De 3 jongens die op de bank zitten kijken me verbaast aan. Ik weet even niks te zeggen, als ik ineens een hand voel die de mijne vastpakt, en me meetrekt. Ik kijk op en zie dat het Louis is. Hij trekt me mee naar zijn kamer, en zakt op het bed. “Whatsupp babe?” Vraag hij. “I.. I..” Stamel ik. “I think I’m in love with Liam…”
JE LEEST
Ik vertrek (een One Direction fanfictie) - Completed
FanfictionCOMPLETED - Jade is een meisje die in Nederland woont. Ze heeft een oogje op Thom, een populaire jongen van haar school. Haar blik op hem veranderd al snel als hij haar probeert te verkrachten. Jade besluit te verhuizen naar Londen, waar haar beste...