“Are you excited babe?” Vraag Liam aan me. Vandaag ga ik eindelijk de vriendinnen van Zayn, Louis, en Harry ontmoeten. “Can’t wait.” Glimlach ik. We staan met z’n 6e op het vliegveld de meiden op te wachten. Ik kan niet wachten tot ik eindelijk weer meidenpraatjes kan houden. 3 weken met een stelletje schurken opgesloten zitten komt soms ook mijn keel uit. “Daar zijn ze!” Hoor ik Louis roepen, en hij begin te rennen. Ik zie in mijn ooghoek hoe Zayn en Harry’s gezichten omhoog schieten, en ze achter Louis aan sprinten. In alle haast die Harry heeft struikelt hij over een koffer van een meisje waardoor zijn bril afvalt. Oei, dat was niet zo’n slimme actie. Het meisje van wie de koffer is begint te gillen: “Omygod, that’s Harry from One Direction.” Van alle kanten hoor ik kreten komen. “Shit.” Mompelt Liam. Ik zie in de verte Louis en Zayn met drie meisjes onze kant op rennen. “Time to go.” Schreeuwt Niall, en ik voel een ruk aan mijn arm, waardoor ik bijna val. “Call Paul!” Schreeuwt Zayn naar een van ons, geen idee naar wie. Liam grijpt zijn telefoon uit zijn zak en draait het nummer van Paul. “Paul, Emergency!” Schreeuwt hij door de telefoon. “Yes get it” Zegt hij 10 seconden later, en doet zijn telefoon in zijn broekzak. “Go to the exit, Paul is there with the car!” Schreeuwt naar de andere die achter ons rennen. Als we bij de uitgang aan zijn gekomen, komt er net een zwart busje aanrijden, die met piepende banden remt. “There!” Schreeuwt Liam. Ik kijk even achter me, en zie dat de groep gillende meisjes groter is geworden. “Get in the car, NOW!” Schreeuwt Liam boven het gegil tegen me. Hij trekt de deur open, en ik spring in de auto. Liam springt naast me, de 3 meisjes komen daarna, Louis maakt een snoekduik en komt bij onze voeten te liggen. Niall springt op onze schoten, en Zayn daar bovenop. Met piepende banden rijdt de auto weg. “That was close..” Mompelt Louis. Maar hij wordt onderbroken door een meisje met blond haar die tegen mij begint te praten “I know it’s not the best way to meet each other, but I’m Amanda.” Ik geef haar een hand en zeg: “Hi I’m Jade. Nice to meet my best friends girlfriend!” ze glimlacht. Ook de twee andere meiden stellen zich voor als Kim en Loïs.
Met z’n alle in het appartement van de jongens? Geen goed idee… ik had het idee dat ik met een stelletje apen opgescheept zat. Overal lagen bekers, kruimels, verpakkingen van chips en kussens op de grond. Ik had mezelf veilig op de bank gevestigd, zodat ik geen enkele kruimel hoefde aan te raken. Ik lachte naar Louis en Loïs die ongelooflijk druk aan het rondrennen waren met z’n tweeën. Ik pakte mijn telefoon uit mijn zak, en ging op twitter;
@jadeSmith: sleepover with the guys. Am I going to survive this!?!? @ZaynMalik @Real_Liam_Payne @LouisTomlinson @Harry_Styles @NiallOfficial @KimThirlwall @LoisDegraw @AmandaLx
Ik wilde net mijn telefoon weg doen toen ik hem weer voelde trillen. Dat is ook snel…
@Real_Liam_Payne: you have to babe x @JadeSmith.
Ik keek even naar de andere bank, waar ik hem dood serieus op zijn telefoon zag zitten. Ik moest even lachen om zijn serieuze gezicht. Zijn tong hing een klein stukje naar buiten, en zijn ogen waren alleen maar op het beeldscherm gericht. Ik hou zoveel van die jongen…
“Truth or Dare to Kim!” Gilt Amanda. We zitten met de vier meiden in de kamer van Louis. Allemaal met onze benen in de kleermakers zit op het bed. “ehm… Truth…” Antwoord Kim. “How many boyfriends did you had?” Vraag Amanda. “Like 4.” Antwoord Kim. Ze wacht de reacties van ons niet af, maar gilt gelijk; “Truth or Dare to Jade!” “Dare” Antwoord ik. Ik zie hoe haar gezicht begint te stralen. Ik weet niet of het wel de slimste optie was om dare te kiezen. “Sing a song for us.” Antwoord Kim. Nee he, denk ik bij mezelf. “Yeah! Good one Kim!” Gilt Loïs. Ik schraap mijn keel en begin te zingen.
There's still a little bit of your taste in my mouth
There's still a little bit of you laced with my doubt
It's still a little hard to say what's going on
There's still a little bit of your ghost, your witness
There's still a little bit of your face I haven't kissed
You step a little closer each day
That I can't say what's going on
Stones taught me to fly
Love taught me to lie
Life taught me to die
So it's not hard to fall
When you've flown like a cannonball
There's still a little bit of your song in my ear
There's still a little bit of your words I long to hear
You step a little closer to me
So close, I can't see what's going on
Stones taught me to fly
Love taught me to lie
So come on courage, teach me to be shy
Cause its not hard to fall
When you know that you just dont know
Stones taught me to fly
Love taught me to lie
So come on courage, teach me to be shy
Cause its not hard to fall
When you've flown like a cannonball
Stones taught me to fly
Love taught me to cry
So come on courage, teach me to be shy
Cause its not hard to fall
And I don't wanna scare him
Its not hard to fall
And I don't want to lose
Its not hard to fall
When you've flown like a cannonball.
Ik kijk even naar de meiden die me met open mond aan staan te kijken. “Whatsupp?” Vraag ik, terwijl ik begin te blozen. “That was…” Zegt Kim met open mond. “AMAZING!” Gilt Loïs. Alle meiden beginnen door elkaar heen te gillen; “That was amazing!” “Increadable” Ik kijk ze verbaast aan, als ineens de deur open vliegt. Alle 5 de jongens staan in de deuropening. “who was just singing?” Vraag Harry. Ik kijk ze aan en antwoord verlegen: “Me.” “WHAT!?” Is de reactie van Zayn. “Omygod Jade, I didn’t know you could sing like this. That was just amazing. You totally rock girl!” Nu is het mijn beurt om mijn mond open te laten vallen. Kwam dat nou serieus uit de mond van Zayn? 1 van de 5 leden van One Direction. De jongen die ongelooflijk veel verstand heeft van muziek. Zei hij nou net tegen mij dat ik kon zingen? “You should audition for x Factor babe!” Antwoord Liam enthousiast. “Are you sure?” Vraag ik verlegen. “Absolutely!” Antwoord hij. “Okay, let’s do this…” Antwoord ik.
JE LEEST
Ik vertrek (een One Direction fanfictie) - Completed
FanfictionCOMPLETED - Jade is een meisje die in Nederland woont. Ze heeft een oogje op Thom, een populaire jongen van haar school. Haar blik op hem veranderd al snel als hij haar probeert te verkrachten. Jade besluit te verhuizen naar Londen, waar haar beste...