Kararsızlıklar

101 16 35
                                    

jeonhaneul1997 için...

Keyifli Okumalar 🌈

"Ee, ne yapacağız şimdi o zaman?"

Büyük salonda derin bir sessizlik oldu soruya karşılık. Her birinin aklından sadece 5 gün sonra gerçekleşecek olan düğün için birtakım düşünceler geçerken bunu şu an için göz ardı eden tek kişi Sehun'du. Düğün meselesi her ne kadar önemli olsa da onun için bu meseleden önce gelen konu ayrılık sebepleriydi. Etrafından soyutlanmış şekilde yalnızca buna kafa yoruyordu şimdilik. Hala Luhan'ın ne gerekçeyle, neye dayanarak böyle bir kanıya vardığını, Sehun'a karşı neden bu kadar güvensiz olduğunu düşünüp duruyordu. Dile kolaydı. Neredeyse 5 senelik birliktelikleri olmuştu. Bu kadar süre boyunca Luhan, hiç mi Sehun'u tanıyamamıştı yani, duygularındaki samimiyeti görmeyecek kadar kör mü olmuştu da bu yakıştırmayı yapabilmişti Sehun'a?

O hala bu sorular ve duygusal çalkantılar içinde gidip gelirken sessiz ortamı kesen telefon sesiyle kendine geldi. Kyungsoo'nun kısa bir telefon görüşmesi ardından kafalar ona dönmüştü.

"Benim gitmem gerekiyor. Baekhyun, geliyor musun sen de?"

Baekhyun da Kyungsoo'yu onaylayıp ceketini alarak ayaklanmıştı.

"Geliyorum."

Ardından diğerlerine dönüp Sehun'da durdurdu bakışlarını.

"Sehun, bu konuda ne yapmak isteyeceğini bilmiyorum ama eğer yardıma ihtiyacın olursa beni arayabilirsin. Doğrusunu söylemem gerekirse Luhan'ın David ile evlenmesini başından beri, hiçbir zaman istemedim ve böyle bir hata yapmasına izin vermek istemiyorum. O yüzden bu konuda yapmayı düşündüğün her şeye ortak olabilirim."

Sehun Baekhyun'un dediklerini kafasını sallayarak onaylarken ilk karşılaşmalarına nazaran samimi bir bakış vardı gözlerinde.

"Teşekkür ederim Baekhyun. Şimdilik, biraz düşünmem gerek"

İkili evden çıkıp kendi işleri başına döndüğü sırada diğerleri de hala evlerinin salonlarında oturmuş bir konuşma yapmayı bekliyorlardı.

"Ne düşünüyorsun Sehun?"

Jongin'in meraklı ve sabırsız gözlerine bakıp bir süre cevap vermedi Sehun. Şu an binlerce düşünceye bölünmüş zihnini toparlaması gerekiyordu önce. Ancak düşünceleri arasında boğulurken tek başına bir çıkış yolu bulamayacağını da biliyordu.

"Sizce ne yapmam gerekiyor?"

"Luhan'ın gerçekleri öğrenmeden böyle büyük bir adım atmasına izin veremeyiz."

"Katılıyorum"

Jongin'in dediklerini onaylayarak Sehun'un hemen karşısına oturdu Chanyeol.

"Birkaç hafta olmasına rağmen Baekhyun ile Luhan ve o adam hakkında çok şey konuştuk Sehun. Ve emin ol ki Baekhyun Luhan'ın o adamla evlenmesini istememekte çok haklı. Sadece anlatılanlardan bile nasıl bir ilişki içerisinde olduklarını çok net anlayabiliyorum ben. Özellikle de sen ve Luhan'ın sevgili olduğu zamanları düşününce... Kesin-"

Chanyeol'ün dedikleri Sehun'un elini aniden havaya kaldırmasıyla kesildi. Yapılan hareketin amacı da tam olarak Chanyeol'ü susturabilmek içindi zaten.

"Ben ve Luhan hakkında bir şey duymak istemiyorum Chanyeol. En azından şu mesele bitene kadar o zamanlardan veya o zamanlarda kalmış ilişkimizden bahsetmeyin benim yanımda lütfen."

Jongin ve Chanyeol Sehun'un itiraz kabul
etmeyen sesi ve söyledikleri ile şaşkınlıkla birbirlerine döndüler.

"Ama... Yine de bir şeyler yapmayı düşünüyorsun, öyle değil mi?"

GökkuşağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin