Sehan- için...
Keyifli Okumalar 🌈
Ertesi gün herkes akşamüstü Chanyeol'ün evinde toplanmıştı. Dün gece olanları duyan Baekhyun, zaten Sehun ve Luhan ilişkisinin başından bu yana macera hissi ile dolup taşarken; üzerine eklenen entrikalı oyunlar yüzünden heyecan ve şaşkınlıkla coşmuş durumdaydı. İlk defa yakınından birinin başına böyle bir şey geliyordu ve hep dizilerde filmlerde gördüğü bu sahnelere ortak olmak ona tuhaf gelmişti. Arkadaşlarının yaşadığı şeyler kolay değildi, elbette ki onlar için üzülüyordu. Ancak bir yandan da sevinç duymayı engelleyemiyordu içten içe. Ona göre Sehun'un aklanması, ikisi için güzel günlerin geleceğini gösteriyordu. Diğerlerinin aksine kafasını geçmişe takmak yerine o, geleceğe yönelik düşünceler kuruyordu kafasında. Hiçbir zaman geçmişe takılıp kalmış birisi olmadığı için geleceğe umutla bakabilmek ona kolay gelirdi her zaman.
Öğrendiği şeyleri hemen Kyungsoo'ya anlattığında ise genç çocuğun zaten iri olan gözlerinin şaşkınlıkla daha da büyümesi görülmeye değerdi onun için. Başından beri haklı olduğunu savunduğu bu konuyu ballandıra balladıra anlatırken olayın içindeki gizem onun daha da heyecanlanmasına sebep oluyordu. Chanyeol ona bunlara sebep olan 3. kişinin peşine düşecekleri haberini verince kendilerini de bu işin içine katmaktan çekinmemişti. O yüzden sözleştikleri gibi ertesi gün yine evde toplanmak üzere anlaşmışlardı.
Şimdi her biri yine salonda oturmuş, konuşmanın başlamasını bekliyorlardı ve elbette ki buna önayak olan kişi Baekhyun olmuştu.
"Adamı ya da kadını nasıl bulacağınızı düşündünüz mü peki?"
Sehun dalgınlıkla kafasını sallayarak gözlerini ona çevirdi.
"O gece partideki çoğu kişinin yakın tanıdıklar olduğunu düşünüyorum. Takımdakilerden ayrıca onların çağırdıkları yakınları vardı orada. O yüzden çok zor olmayacağını düşünmüştüm."
"Peki takımdaki herkesi tek tek arayıp o gece kimleri çağırdıklarını mı soracaksınız? İnsanların bunu hatırlaması bu zamanda oldukça zor olacaktır."
"Öyle olacak. Ama er ya da geç bulacağım kimin yaptığını. Öncelikle Kris ile görüşmem gerekiyor. Evine girip çıkan kişilerden gözüne takılan yabancı birisi var mıydı sormak istiyorum. Daha sonra da onun yardımı ile partide kimler vardı bakacağım. Kris gelecek mi Chanyeol?"
"Arayıp durumu anlattım kısaca. Birazdan burada olur."
"Kris'e güvenebilir miyiz? Yani sonuçta orası onun eviydi. Onun bunu yapmadığını ya da bunu yapanı bilip bilmediğini bilmiyoruz."
Kyungsoo'nun kafasına takılan haklı şüphe diğerlerinde bir tereddüt yaratmamıştı.
"O ev içerisinde bulunup da bizden başka en çok güvenebileceğimiz kişi Kris, Kyungsoo. emin olabilirsin."
"Bundan nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz ki."
"Kris benim liseden bu yana Sehun ve Jongin haricinde bağımı koparmadığım tek arkadaşım. Zamanında bana çok fazla iyiliği dokunmuş birisidir. O yüzden ona güvenebiliriz."
Bundan sonrasında ortamda Kris gelene kadar sessizlik yaşanmıştı. Cevapları verebilecek tek kişi o olduğu için kimsenin konuşacak bir şeyi yoktu. Baekhyun bile Sehun ve Luhan konusunda her ne kadar umudunu yitirmemiş olsa da Luhan'ın bahsini açmamıştı. En azından olayların sıcaklığının üzerinden biraz zaman geçmesini bekliyordu.
Kısa bir süre sonra kapı çaldığında kapı açma görevini Chanyeol üstlenmişti. Kapının önünde kısa bir merhabalaşma yaşayıp içeri geçtiler. Sessiz ve gergin ortam onun pozitif kişiliğini bile etkilemişti anında. Üstelik olanları Chanyeol kısaca anlattığı için durumun da farkında olarak uzun zamandır görüşmediği arkadaşları ile ve yeni tanıştığı kişilerle selamlaşmayı yeterli buldu. Kendisi ünlü bir basketbol takımının popüler bir oyuncusuydu. Ancak her zamanki samimi sevecenliği ile zannedildiğinin aksine oldukça arkadaş canlısı,samimi bir adamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağı
FanfictionÇünkü dünyanın en korkunç şeyi, bir zamanlar yanında olan insanların seni bırakmasıdır. -Oh Sehun -- 'Kendine iyi bak Luhan. Hoşçakal' -- 'Bu durumda geriye yapılacak tek bir şey kalıyor?' ...