Lissabell_C için...
Keyifli Okumalar 🌈
Baekhyun
Şaşkınlıktan neredeyse dilimi yutacağım anlarda öylece çekip giden arkadaşımın arkasından bakmakla yetinebildim. Günlerdir büyük bir merakla öğrenebilmek için kıvrandığım sorunun cevabı asla tahmin edebileceğim şekilde değildi. Gecenin bir vakti Luhan'ın Sehun'dan bahsetmesini fırsat bilip hedeflediğim sona bir adım daha yaklaşabilmenin heyecanını yaşarken hiç beklemediğim bir durumla karşılaşmıştım. Ağzım açık şekilde yanımda dikilen Kyungsoo'ya dönerken onun da benden çok farklı olduğunu söyleyemezdim.
"Nasıl olur bu?"
Hayret dolu sesimle sorduğum soruyu haliyle cevapsız bırakmıştı. İnanamıyordum böyle bir ayrılık yaşadıklarına. Bizzat Sehun'u görmesem, Luhan'ın adı geçtiğinde bile gözbebeklerindeki titremeyi fark etmesem Luhan'ın bu dediğine kolay bir şekilde inanabilirdim belki. Ama o zaman benim gördüklerim neydi? Luhan'ın dediği gibi onu aldatan bir adam olsa Sehun, bu kadar yıkılır mıydı karşımızda? Chanyeol'ün bana anlattığı gibi onca sene bekler miydi Luhan'ı çaresizce?
"Demek işin aslı buymuş Baek. Öğrendik işte Luhan'ın sebebini, bunun geri dönüşünün olmadığını da anlamışsındır herhalde."
"Ama-"
"Aması falan yok Baekhyun. Luhan'ın ne halde olduğunu görmedin mi sen? Amacımız Luhan'ın Sehun'a karşı duygularının olup olmadığını öğrenebilmekti. Bu vesileyle de ona ne kadar kızgın olduğunu öğrenmiş olduk işte. Bırak artık bu işin peşini"
Kyungsoo'nun her zamanki olumsuz yaklaşımı bir yerde doğru olsa da içim hiç rahat değildi bu konuda. Luhan Sehun'un kendisini aldattığını söylüyordu ancak tartışmalarında bile Sehun ona neden ayrıldıklarını sormuş.
"Bu... Bu çok mantıksız Soo. Yani, Luhan Sehun'un kendisinden hesap sorduğunu söylemedi mi? Sehun Luhan'ı aldattıysa elbet bunun farkındadır, değil mi? İnsan birini aldatıp aldatmadığını bilmez mi?"
Dediklerim mantıklı gelmiş olmalı ki kaşlarını hafifçe çatıp devam etmemi bekledi.
"Yani mantıken bilmesi lazım böyle bir şey yapmışsa"
"Evet. Ve Sehun Luhan'ın bu konudaki hassasiyetini çok iyi bilmesine rağmen neden bunu kapatma ya da göz ardı etme gibi boş bir çabaya girsin ki. Bu konuda onun ne denli katı olduğunu bile bile bir de gelip sorar mı neden ayrıldın benden diye?"
Nasıl bir durumun içine düşmüş olduğumuz konusunda kafa patlatırken bunu tek başımıza ve varsayımlara dayanarak yapamayacağımızı biliyordum. O yüzden önümüzdeki kalan son bir düğümü çözebilmek için yardıma ihtiyacım vardı. Bu yardımı da bana Sehun ve arkadaşlarından başkası sağlayamazdı tabii ki.
"Bunu Chanyeol ile konuşacağım. Böyle bir şey olmuşsa eğer onlar muhakkak biliyor olmalılar. Sonrasında ne yapacağımıza karar veririz"
Sesini çıkarmadan beni dinleyen Kyungsoo'ya bakarken bu kez beni durdurmamış olmasına şaşırmıştım doğrusu. O da bir yerde haklı olduğumu düşünüyordu.
"Pekala. Bu hepimizi aşan bir konu olsa da bu kez benim de tuhafıma giden bir şeyler var. Dediklerini düşününce olanları belirli bir yere oturtmak zor oluyor gerçekten de. Ortada ya bizim bilmediğimiz ya da bu durumun yaşanmasına sebep olacak kadar büyük bir iş var."
Haftalar sonra Kyungsoo'dan böyle destekleyici bir konuşma duymak beni sevindirirken şımarık bir kıkırdama ile boynuna sardım kollarımı.
"Yaaa Soo~~ Bir gün beni anlayacağını biliyordum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağı
FanficÇünkü dünyanın en korkunç şeyi, bir zamanlar yanında olan insanların seni bırakmasıdır. -Oh Sehun -- 'Kendine iyi bak Luhan. Hoşçakal' -- 'Bu durumda geriye yapılacak tek bir şey kalıyor?' ...