Farklı Hayatlar...

209 22 41
                                    

nrtvru için...

Keyifli Okumalar🌈

Sehun

"Kaldırın, indirin, kaldırın. Evet, çok iyi"

Spora yeni başlayan genç kız karşımda bana kaçamak bakışlar atarak elindeki ağırlığı kaldırmaya çalışırken onunla ilgilendiğim söylenemezdi. Üzerindeki spor taytı ve ince belini açıkta bırakan yarım sporcu atletiyle güzelliğinin farkında bir zengin kızıydı. Zaten buraya onlardan başkaları da gelmezdi ve benim bu kimselere oldukça bağışıklık kazanmışlığım vardı.

"Ah, bunu kaldırmama yardım edebilir misin Sehun?"

Cilveli sesi ile içimden göz devirerek kirpikleri ardından bana bakan kızan iki adımla yaklaşıp dambılın iki yanından tutarak kaldırdım yerden.

"Teşekkür ederim"

Elimin ağırlıkla temasını kesip kendimi geriye çektiğimde ise elindeki dambıl yeri boylamış ve tökezleyerek kucağıma düşmüştü.

"Ah, üzgünüm dengemi sağlayamadım da bir an"

Nazik bir gülümseme ile doğrulamasına yardım edip uzaklaştım bedeninden. Acaba benim kadınlara karşı ilgim olmadığını bilse davranışları aynı şekilde olur muydu merak ediyordum. Gerçi erkeklere de ilgi duyuyor değildim, tek bir kimseye ilgi duyardım ben... Her neyse.

Kafamı iki yana sallayıp düşüncelerimden kurtularak beni izleyen kıza döndüm.

"Henüz yenisiniz burada, kendinizi fazla zorlamayın. Gösterdiğim düşük kilolu ağırlıklarla başlamanız sizin için daha iyi olacak."

Biraz kendi başına çalışması için yanından ayrılıp salonun vitamin bar köşesine attım kendimi.

"Yeni kızlardan mı?"

Tezgahın arka tarafındaki Rachel elindeki bardağı tezgahın diğer tarafındaki, henüz sporunu tamamlayan bir adama verdikten sonra yanımda bitmişti. Salonun sevdiğim çalışanlarından biriydi Rachel. Spor salonunda yıllarını geçirmesinden ya da erkekler arasında fazla kalmasından mıdır bilmem biraz erkeksi bir kadın, bilirsiniz. Erkek reyonundan olduğu belli bol kıyafetleri içinde, ensesinin altına asla inmeyen kısa saçları ile de olsa yüz hatları bir kadın olduğunu bas bas bağırıyordu.

Dediğine bıkkın bir ifadeyle başımı sallayıp bakışlarımı salonun içine çevirdim. Oldukça büyük bir alanda onlarca spor aletinin bulunduğu, lüks, pahalı ve buram buram para kokan bir yerdi.

"Sen bizim para makinamızsın oğlum, az gülümsesen, flörtöz bakışlar atsan ne olacak sanki? Buradaki tüm kızlar senin için buradalar bilmiyor musun sanki."

Sırıtıp çenesi ile gözleri üzerimizde olan kızları işaret edip bana döndüğünde göz devirip oturduğum yerden kalktım ve salondan çıkıp giyinme odalarının bulunduğu yere ilerledim. Dolabımdan telefonumu çıkarıp beklediğim aramanın gelmediğini görünce tam yerine bırakmıştım ki elimde titremeye başladı.

"Geldi mi?"

"Uçağı şimdi indi havaalanına! Acele et!"

"Geliyorum hemen"

Telefonu kapatıp hızla üzerimi değiştirip spor çantamı alarak çıktım odadan. Duş almaya vaktim kalmamıştı ki spor yapmadığım için terlediğim de söylenemezdi.

"Rachel ben çıkıyorum. Patronun haberi var."

Kapıdan çıktığımı bildirdiğim gibi asansöre fırladım. Oldukça yüksek bir rezidansın en üst katlarından birindeydi salon. Dolayısıyla aşağı inmek de hayli zaman alıyordu.

GökkuşağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin