Po završetku časova, pozvala sam Dinu. Nisam uspela da je dobijem iz prvog pokušaja, ali zato iz drugog jesam.
-"Halo?"
Začuo se njen promukao glasić, tako neujednačen.
-"Dina? Hvala Bogu, dobila sam te! Kako si?"
Iste sekunde je obaspem svojim pitanjima. Glas mi je bio tako nežan, pažljiv, kao da sam imala strah da, ako povišim glas i za malenu trunčicu, povrediću je.
-"Osrednje sam, priznajem. Glasa jedva da imam. Takođe..."
Ne dopustim joj da završi svoju izjavu, prekinem je.
-"Ššš... Čuvaj glas. Gde li mi je samo bila pamet? Mark i ja ćemo ti doći u posetu kasnije. Lepo nam ti odmaraj do tada. Vidimo se!"
Prekinem poziv pa prebacim pogled na smeđokosog momka pomalo tužnim pogledom.
-"Ozdraviće ona. To je naša Dina, ne može joj niko ništa."
Nakon što izgovori sve te reči osmehne se i položi svoju mišićavu ruku na moje rame. Osetim peckanje u očima. U pokušaju da sakrijem suzne oči, spustim glavu gledajući u tlo. Nadala sam se da moj najbolji prijatelj to neće primetiti, ali bezuslovno. Pomoću jednog prsta podigao mi je glavu i kao dodatak se još sagnuo, tako da me može pogledati pravo u lice. Gledala sam u svim smerovima, samo ne u njega, bežala sam od pogleda njegovog.
-"Hej?"
Obrati mi se nežnim tonom, baš nalik mom pre par trenutaka.
-"Marina, pogledaj me."
Uhvati me za ramena i dalje pomno gledajući u mene.
-"Tebi suze naviru!"
Poviče i u tom trenutku se najzad susretnem sa njegovim pogledom. Slana tečnost se prevali i sklize dalje niz moje obraze. Hladan vazduh iritirao je moje, već mokre, obraze.
-"Polako, sve je u redu."
Zagrli me onako istinski dok mi na uvo šapuće da je sve u redu. Šta mi se zaboga dešava?
-"Jesi li u redu sada?"
Upita me nakon par minuta tihog, ali bolnog plakanja. Duša me je bolela, raspadajući se na deliće.
-"Da, da, dobro sam."
Odgovorim mu na šta se on blago namršti.
-"Sigurno? Želim da budem u potpunosti siguran."
Ponovno me upita brižno me gledajući.
-"Sigurno, u potpunosti!"
Povičem posle čega se blago osmehnem.
-"U redu, drago mi ja da je tako."
Uputi mi jedan topao osmeh.
-"Nego, da krenemo mi kući sada."
Objavim, a Mark se složi klimnuvši glavom. Tako da smo krenuli nazad putem prema svojim domovima. Srećna sam što se ovaj radni dan najzad završio. Zaista je bilo naporno.
-"Hoćeš možda kod mene?"
Upitam ga te ga pogledam.
-"Ipak ne, idem kući da ostavim ranac i obavim par obaveza."
Završivši sa svojom izjavom, blago se osmehne. Klimnem glavom, pa i sama učinim isto, osmehnem se blago.
-"U redu. Kada završiš sa obavezama, javi mi doći ću do tebe i onda ćemo zajedno da nastavimo do Dine."
Otkopčam džepove i ubacim prohladnele ruke u isti. Potvrdno klimne glavom te promenimo temu.
. . .
Popnem se uz zadnji stepenik, došetam do odgovarajućih vrata te pozvonim na ista. Nakon par trenutaka, vrata se otvore i susretnem se sa svojim prijateljem.
-"Hej!"
Povičem veselim tonom, osmehne mi se pakazujući red belih bisera.
-"Hoćeš da uđeš ili da odmah krenemo?"
Upita me gledajući me pravo u oči. Nije mi trebalo dugo da odgovorim na njegovo pitanje, tako da smo brzo rešili šta ćemo.
-"Bolje da krenemo, Dina nas očekuje."
Klimne glavom, okrene se na stranu uzme jaknu pa je navuče i izađe iz stana.
-"Idemo?"
Upita me nakon što zaključa vrata. Klimnem potvrdno glavom u znak odgovora, pa polako krenemo prema lokaciji Dininog doma.
YOU ARE READING
Sudbinski mač
Teen FictionMarina, devojka sa velikom prazninom i tugom u srcu. Njen otac je imućan čovek sa velikim lancom ugostiteljskih objekata širom države i nizom vinarija u Evropi. Pored ogromnog posla, trudi se da provodi što više vremena sa svojom ćerkom, kako ne bi...