Hazakullogtam. Ez a jó kifejezés. Egyedül az volt szerencsés a helyzetben, hogy Randall később érkezett és Apám sem mutatkozott, mióta a csomagok behordása ürügyén lelépett, szóval legalább ők lemaradtak a kifakadásomról.
Anya terelte a témát és nekilátott főzni, ahogy mindig, ha nem tudott mit kezdeni egy helyzettel. Én pedig igyekeztem és valahogy végül túl is vészeltem az udvariaskodó ebédet, Abby puhatolózónak szánt, de nyilvánvaló kérdéseit, aztán egy gyors csomagolást követő hazautat.
Az otthonnak otthon illata volt. Ez valahogy csak hosszabb távollét után érződik. Crystal túlságosan édeskés, virágos parfümje, amiből hiába mondom, hogy ne használjon annyit. Cigaretta és citrusos felmosóvíz. Túlságosan sok mosatlan, mert mint elmondta én vagyok a soros a mosogatásban és az szar kibúvó, hogy nem voltam itt két hétig.
A vacsit viszont megrendelte és kifizette, szóval most már késő, hogy elkezdjek picsogni, hogy én nem feltétlenül a legcsípősebb fogásra vágytam, dupla adag chilivel. Egy szavam sem volt.
Írtam egy ügyetlen, magyarázkodó e-mailt Zacknek a mai napról, mert hiába tűnt úgy, hogy nem zavartatta magát, nála sosem lehet biztosan tudni. Úgy festett túlságosan is könnyedén veszi a helyzetet, ami viszont engem tett a szokottnál is bizonytalanabbá.
Később jött csak a kínvallatás, a helyzethez nem illő félhomályban. A Breaking Bad egyik unalomig nézett epizódját bambultam a kanapén és nagy rizsadagokkal ellensúlyoztam a csirkét. Crystal olyan sokáig ült mellettem csendesen falatozva, hogy már-már azt hittem magára szedett némi empátiát időközben. Néha mocskosul naiv tudok lenni.
Legalább próbálkozott. Mármint ha a „ne vernyogj már (szerintem ez a szó nem is létezik), én megmondtam, hogy szar lesz, nem kellett volna odamenni" annak számít. Mondtam, hogy nem vernyogok és nem is tudnék, mert ilyen nem létezik. Szerinte igenis és pont ezt csinálom mindig, amikor ezt a rákos, déli fószerről szóló sorozatot nézem és ennyire be vagyok depizve.
Megj.: utánanéztem és a szó ugyan létezik, de nem ezt jelenti.
Neki olyanok a kérdések, mint egy sebésznek a szike. Mit gondoltam, mégis, mi változott volna? Hogy kétheti gürizéssel a vegyesboltban majd elérek valamit? Hogy akkor majd nem lesz ez az ahhoz képest? És különben meg, hogy a faszba tudtam ennyire beleesni, ha állítólag nem is kedvelem?
*****
Bepróbálkozni Zacknél – pro és kontra
Pro
ha bejön a dolog, akkor lehetne szexualizálni Zackkel, aki magas meg helyes és jó az illata meg különben is megfelelőnek tűnik ilyen célra
Kontra
úgyse jön be
Pro
ha bejön a dolog, akkor lehetne ja ez már volt
Kontra
rémesen kínos lenne ha nemet monda
Pro
nem csak ezen kattognék és legalább egy nyomorék pro és kontra listát be tudnék fejezni
Kontra
akkor azon kattognék minek kellet megpróbálni, ha tudtam, hogy úgyse jön be és kínos volt
*****
"Te vagy a legfurább srác, akit ismerek."
Fura. Fura. Nem jó jelző. Legfurább. Fokozottan nem jó jelző.
Szinonimák. Lehetne mondjuk érdekes, különleges, esetleg egyedi. Különös. Átlagtól eltérő. Bizarr. Azt hiszem leginkább bizarr.
Elég sok definícióját végignéztem a szónak, de az egyikben sem szerepelt, hogy „álmaim pasija" vagy „olyan személy, akiről azonnal le akarom tépni a ruhát, hogy szexeljünk". Pedig a szokásosnál is alaposabb voltam.
*****
Remek. Én bocsánatot kérek, erre berág. Somolyogva és könnyedén viseli a kínos családi mizériát, de mikor elnézést kérek miatta, akkor két napos némasággal büntet aztán meg egy olyan kimért válasszal, ami még tőle is durva.
Kedves Craig!
Szükségtelen bocsánatot kérned. Édesanyád igazán kedvesnek tűnt és szívélyesen fogadott, annak ellenére, hogy nem számított a jelenlétemre. Én nem találtam sértőnek a szüleidnek azt az abszurd feltételezését -ha jól emlékszem, ezt a kifejezést használtad- , hogy romantikus kapcsolatban állunk. Ugyanakkor megértem, ha ez téged kellemetlenül érintett. Nem vettem kellő hangsúllyal figyelembe azt a tényt, amit korábban említettél, hogy találkoztál valakivel. Természetesen ha az a dolog aktuális, akkor egy ilyen félreértés fokozott mértékben kényelmetlen lehetett.
Nem tudom mért tartod ilyen fontosnak, hogy melyik szinonima szótárat használom, de kölcsönadom, mikor legközelebb találkozunk, ha valóban ilyen nagy szükséged van rá.
Üdv:
Z
YOU ARE READING
Craig F. legújabb húzásai (befejezett)
RandomCraig Fitzgerald nem is rossz abban, amit csinál. Oké, nem írta meg az évtized nagy amerikai regényét (még), de az első könyve hamarosan a polcokra kerül. Már csak az utolsó simítások vannak hátra és ugyan, mi akadálya lenne, hogy a határidőig leadj...