26

267 35 34
                                    


 Feladatlistára: rájönni mi a franc volt ez, a nyilvánvaló részt leszámítva persze, mert azt még azért én is tudom.

*****

Emlékeztető: nem vagy romantikus hős alkat, szóval állítsd le a fantáziád.

*****

Különben nem is volt a dologban semmi romantikus. Mellékesen pedig semmi logikus vagy érthető sem.

Odáig tudtam értelmezni az eseményeket, hogy kiakasztottam a próbálkozásommal, ami végül is érthető. Talán egy fokkal hevesebben reagált, mint amit az önbecsülésem még jól visel, de ez benne volt a pakliban. Azért kivételesen nem bántam volna, ha megmarad a szokásos udvarias távolságtartásánál és mondjuk köszönettel lemond a lehetőségről és utána soha ebben az életben még csak szóba se hozzuk.

Az távolról sem volt empatikus dolog, hogy a kikosarazásom után még tételesen elkezdte felsorolni, hogy mért képtelenség még akár csak egy légtérben is tartózkodni velem. Akkor is ha a legtöbb érve meglehetősen szubjektív volt. Nyilván mindenki ilyesmiket akar hallani, miután lepattintják.

Hogy amúgy is megőrjítem és hiába hitte magáról, hogy profi a közelemben képtelen koncentrálni. Hogy nem tud velem objektív lenni (na, ez mondjuk tényleg így van). És hogy ő nem valamelyik haverom vagy a pszichológusom vagy a gyóntatópapom, hanem a szerkesztőm, szóval az, hogy mit csinálok és kivel a szabadidőmben nem tartozik rá és nem is akar tudni róla.

Nem mintha túlságosan önérzetes lennék, de figyelembe véve, hogy nem emlékszem, hogy valaha káromkodni hallottam volna, más esetben a „kurva életbe, Craig" és a „francba az egésszel" már azért valószínűleg rendesen belekarmolt volna a maradék egómba. Viszont lehet valami gond a koncentrációs képességemmel, mert azt vettem észre, hogy nem tudok egyszerre megsértődni és csókolózni.

Előfordulhat, hogy a csókolózós rész váratlansága zavart meg egy kicsit. Nekem nem egészen volt logikusnak tűnő folytatása a dolognak, de Zack olyan magabiztosan látott neki, hogy úgy éreztem valami biztos elkerülte a figyelmem, szóval helyesebbnek tűnt nem firtatni a dolgot. Nem szívesen ismerem be, de vannak olyan dramaturgiailag kényes pontok, amiket sokkal rutinosabban kezel nálam és nem állt szándékomban rávilágítani erre a tényre.

Azért azt ismételten leszögezem, mielőtt téves következtetésekre jutok, hogy ez nyilvánvalóan és kicsit sem érzelmes dolog volt. Közelítőleg sem. Inkább gyors és heves, ahol annak ellenére szakadt el valahogy a pólója, hogy csak a legszükségesebb ruhadarabok kerültek le.

Valahol volt az egészben egy kevés kamaszos ügyetlenkedés és hév. Az a lehető legtöbbet és azonnal akarás, ami hosszú hetek vágyakozását szokta csak különben követni.

Azt mondjuk nem mondanám, hogy rossz volt. Talán az indokoltnál intenzívebb, kicsit esetlen, a másik testét még nem nagyon ismerős, de nem, rossznak éppen nem rossz.

Volt potenciál a dologban, és határozottan kielégítő végeredménnyel zárult.

Emlékeztető: állj le a szar szóviccekkel. Kínos.

Craig F. legújabb húzásai (befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora