Rozdział 19

1.1K 59 6
                                    

Per. Czkawka

Odpowiedziałem Larze i mojej mamie o Imperium Smoków. Oraz poznałem imiona ich smoczego rodzeństwa. Siostra Lali ma na imię Perła jest smokiem z gatunku Białej Furii, a Szczerbol całkiem nieźle się z nią dogaduje. Brat mojej mamy na imię ma Chmuroskok jest z gatunku Burzochlasta.

Dowiedziałem się także że Sanktuarium jest czymś na kształt wielkiej lecznicy dla smoków.

Dowiedziałem się że Lara nie na swoich ludzkich rodziców od zawsze nią się opiekowały smoki więc jej tytuł Dziecię Smoków pasuje.

Całkiem nieźle dogaduje się z tą dwójką, tak samo było z Drago na początku zanim dowiedziałem się co robi.

Ja i Szczerbatek zawarliśmy umowę, że dopuki się nie wyleczę niezemścimy się na tych Łowcach.

-Przypomniało mi się że jak wracałam to zobaczyłam statek Łowców, którzy byli przerażeni.

Powiedziała pewnego dnia podczas, gdy jedliśmy posiłek.

-Myślisz...

-Tak...

-Haha

-Haha

Ja i mój brat wymieniliśmy się pojedynczymi słowami, poczym wybuchliśmy śmiechem, a moja mama i Lara oraz ich rodzeństwo patrzyli na nas jakbyśmy zwariowali.

-Z czego się śmiejecie?

Zapytała się moja mama, gdy już trochę się uspokoiliśmy.

-Bo pewnie to Ci sami Łowcy co mnie i Szczerbatka zestrzelili. I do tego uciekli, śmiejemy się z naszej reputacji wśród nich.

-Reputacji?

Zdziwiła się Lara.

-Że gdy jesteśmy rani czy też schwytani jesteś bardziej zabójczy.

-Władca równa się potwór...

Powiedział Chmuroskok, a ja się nie dziwię, że ma takie zdanie o mojej części półsmoków. W końcu do tych czas jedyny półsmok rodzaju Władcy to Drago.

-Każdy półsmok jest wsumie potworem.

-Ale inni są mniejszymi.

-Władcy to Potwory największe spośród wszystkich półsmoków.

Szczerbol wymienił się zdaniami z pozostałymi smokami.

-Półsmok ogólnie to mieszaniec, nie człowiek i nie smok.

Powiedziała Lara, czym mnie zdziwiła. Nie człowiek i nie smok?

-Półsmok to jest człowiek i smok. Jesteśmy obydwoma gatunkami. Krew smoka i człowieka, ciało człowieka z namiastką smoka. Ludzie w Imperium Smoków także by chcieli zostać półsmokami, by być bliżej smoków.

-Smok i człowiek staje się jednym chwili, gdy powstaje półsmok Imperium Smoków jest miejscem, gdzie smoki i ludzie żyją w pokoju nikt nikogo nie zabija.

Ja i Szczerbol powiedziliśmy źli na stwierdzenie Lary, poczym wyszliśmy.

Ona ma jakieś wypaczone poglądy tak jak Drago tyle że w inną stronę.

Per. Lara.

-... ludzie żyją w pokoju nikt nikogo nie zabija.

Po ich wypowiedzi wyszli na zewnątrz niezadowoleni, zdenerwowałam ich? Myślałam, że dobrze się rozumiemy...

-Nie przejmuj się Lara on musi odpocząć i wszystko przetrawić.

-Rozumiem.

-Nieozumiem jego gniewu, ale spróbuję go jakoś rozweselić w końcu całkiem sporo mnie nauczył w ciągu tych kilku dni.

Smoczy Król i BratOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz