Rozdział 23 Epilog

1.4K 50 11
                                    

Per. Dera (Caldera Cay)

Jestem wraz z Rose na Caldera Cay wyspie nad którą włada moja siostra Królowa Mala.

-Dera, jak myślisz kiedy Czkawka wróci na Koniec Świata?

Zapytała nagle Rosa moja najlepsza przyjaciółka, ona także pochodzi z tej wyspy.

-Nie wiem może za miesiąc.

Powiedziałam z wymuszonym uśmiechem.

-Co jesteś taka smutna siostrzyczko?

Zapytała moja siostra wchodząc do naszego domu z dziwnym uśmiechem.

-Dobrze wiesz dlaczego.

-A mam pewien list z pewnej wyspy od pewnego ktosia.

-Co?

-Weź i przeczytaj.

Wzięłam list do ręki i przejechałam oczami cały, kilka razy.

-Co się stało?

Zdziwiłam się, bo Czkawka zazwyczaj jak znika to na co najmniej dwa miesiące, a już jest według listu i wzywa wszystkie osoby z tytułem Smoka lub Warla.

-Nie wiem, ale twój ukochany już jest na Końcu Świata.

-A twój do niego przypłynie.

-Wypływamy?

-Tak. Znasz rozkazy.

Per. Cecilie. (Wyspa Kupców)

Jestem na Wyspie Kupców wraz z Sandrą pod nieobecność Czkawki i poznaje nowe historie od kupców.

-Mistrzynie, czemuż nie jesteście na Końcu Świata?

Zapytał Kupiec, który niedawno był na morzu.

-Czkawka poleciał na jedną z swoich wypraw.

-Rozumiem.

-STRASZLIWIEC!!

Krzyknął jeden z strażników wyspy, a na niebie pokazał się Straszliwiec Straszliwy.

Poczym on wylądował przy owym strażniku.

Poczym skierował się do głównego budynku, a wszyscy poszli za nim.

Po chwili wyszedł mężczyzna który powiedział głośno:

-Smoczy Król wzywa wszystkich z tytułem Smoka i osoby z tytułem Warla!!

Zawołał, czyli Czkawka wrócił już na wyspę.

-Sandra, wracamy.

Per. Albrecht (Berk)

Niedawno przyleciał Straszliwiec z listem, a ja teraz rozmawiam z Stoikiem o treści listu.

-Czyli kolejny teren staje się częścią Imperium Smoków? Mój syn nieźle sobie poczyna.

-To prawda, w liście także napisał że możesz przybyć wraz z kilkoma Wandalami na Koniec Świata.

-Co on planuje?

-Nie wiem ale skoro chce, byś przybył to musi mieć jakiś powód.

-Wiem, dobrze wypłynę wraz z tobą na Koniec Świata...

Per. Astrid

-Niepotrzebnie baliśmy się Smoczego Króla, w końcu to tylko ten rybiszkielet.

Mówił niezadowolony Smark, który najbardziej się go bał za nim dowiedział że on i Czkawka to ta sama osoba.

TIME SKIP 3 DAY

Per. Czkawka.

Wszyscy już przybyli, a ja stoję na półce skalnej jak ostatnio tyle że na tej półce jest o jedną osóbe więcej niż ostatnio.

-Dzisiaj do nas dołącza nowy teren, teren Lodowych Wysp.

Zrobiłem pauzę, by zobaczyć reakcje ale nic specjalnego nie było.

-To jest Lara zamieszkuje tereny Lodowych Wysp, a dokładniej Smocze Sanktuarium, ona jest nową Smoczycą oraz półsmokiem.

Tym razem wszystkich zdziwiłem, a ona zaczęła mówić:

-Jak Czkawka powiedział zwę się Lara oraz jestem nową Smoczycą i Półsmokiem. Mieszkam w Smoczym Sanktuarium wraz z strażniczą Sanktuarium, Valką Haddock i walczymy tam z Łowcami Smoków dziś zamierzamy stać się częścią Smoczego Imperium. Więc proszę was o wsparcie w pozbyciu się Łowów z okolic Lodowych Wysp...

Per. Stoik

Na półce skalnej wciąż trwa przemówienie, ale już nie słucham. Jedna rzecz zaprząta teraz moją głowę, a mianowicie moja żona Valka żyje...

Najpierw mój syn okazuje się żywy, a teraz moja żona. Jak to możliwe?

TIME SKIP 2H

Per. Czkawka

Gdy Lara przestał mówić oglądałem co się dzieje na dole i wszyscy byli zdziwieni.

Po chwili przemówiłem.

-Każdy z was jest zapewne zdziwiony, ale my wszyscy służymy pod jednym sztandarem, sztandarem Smoczego Imperium. Zniszczmy na zawsze wszystkich Łowców!!!

-Za Imperium Smoków! Za upadek Łowców!

TIME SKIP 6 DAY

Per. Stoik

Przybyłem wraz z wszystkimi na do jakiejś jaskini.

A tam spotkałem moją żonę Valkę, która okazała się Półsmokiem.

Spędziłem z nią kilka dni.

Walczyliśmy z Łowcami Smoków i dowiedziałem się że dwie z dziewczyn Czkawki są w ciąży, a część przemieniła się w półsmoki.

Udało mi się dogadać z moim synem.

606 słów
Krótkie zakończenie historii.

Smoczy Król i BratOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz