Vedela som, že sa stane niečo, čoho budeme každý ľutovať. Fló sa rútil smerom ku kaviarni, modlila som sa aby tam neboli. Nechcela som, aby sa mu niečo stalo, nechcela som prísť o Floriána. Kričala som za ním aby tam nešiel, no moje slová ho akokeby obchádzali. Už tam takmer bol. Počula som smiech vychádzajúci z kaviarne, boli tam.
Chcela som tomuto konfliktu predísť: "Fló, prosím.." ale on zase nič. Vošiel do kaviarne a vytiahol Tomáša za límec von, pred kaviareň. Tomáš sa nedal: " Kokotko, chceš to dokončiť?" a tak slizko sa usmial. Fló bol dosť naspeedovaný a toto tomu ešte pridalo. "Znásilnil si ju!! Ty debil hnusný!" zakričal Fló a pritisol ho k stene.Chytil ho rovnako pod krk ako on mňa, keď sa ma snažil zabiť. Tomáš plakal ako malý, prosil o pomoc ale všetci sa len pozerali.
"Fló, prosím. Nebuď taký chudák ako bol on." povedala som mu. Opäť ma ignoroval. Všetci navôkol mlčali ako ovečky pred pastierom. Nemohla som sa pozerať na to. "Láska, prosím." zakričala som práve vtedy keď sa mu snažil jednu vlepiť, mali to byť posledné sekundy jeho života. Fló sa ale vtedy zastavil a pozrel na mňa. Bol celý zadýchaný. Pustil ho a šiel smerom ku mne. Ostatných si nevšímal, zobral ma do náručia a začal bozkávať. Bolo to niečo neopísateľné. Tie kvapky dažďa a krik v pozadí, ktorý ani jeden z nás nevnímal. Len som sa nechala unášať tou vôňou jeho tela a chuťou jeho pier. Túžila som po ňom a vedela som, že aj po mne. Pomaly sa všetci okolo rozpustili, aj Tomáš, ktorý stratil všetku svoju hrdosť a plakal ako malý.
Trhanými pohybmi chôdze spojenej s bozkami a dotykmi sme sa dostali do tmavšej uličky. Vonku už bola tma. Oprel si ma o stenu. Bozkával mi krk a rukami sa mi hral pod tričkom. Rozopol mi podprsenku. Perami šiel od krku čoraz nižšie až k prsiam. Chvela som sa vzrušením. Priam som sa rozplývala nad ním. Jazykom sa mi nežne hral s prsiami, stláčal ich pevne rukami. Nedalo mi, rukou som mu zašla pod spodné prádlo, mal ho tak veľkého. Začal mi rozopínať nohavice. Pochopila som čo odomňa chce. Rýchlo som sa z tohto typu extázy dostala a mierne som odsotila. "Prosím, nerob to. Vieš, že to nejde." pošepkala som. No on pokračoval. Nohavice mi kompletne rozopol a aj s nohavičkami mierne stiahol. Pozeral sa mi do oči a rukou mi hladkal rozkrok. Snažila som sa brániť ale až príliš pevne ma držal. Vytiahol ho z nohavíc.
Mala som naňho takú chuť, tento pocit vášne mi bol doteraz neznámy. Zasunul ho do mňa. Celý. Mierne ho vysunul a pošepkal mi do ucha: "Milujem ťa." a zasunul ho opäť nadoraz, hlasno som zavzdychala. Prirážal ho tak rýchlo. Páčilo sa mi to, nemohla som sa ovládnuť. Bolo to tak ťažké. Každý pohyb ma dostával do raja. Zrazu niečo bolo inak, začala som sa triasť a nekontrolovateľne vzdychať. Myslela som si, že ďalšie prirážanie nezvládnem. "Stačí. Prestaň." zmohla som sa na pár slov ale tie ako keby mu dali zelenú. Zrýchlil tempo. Aaach, neovládal som sa, držala som ho tesno na sebe.
Vyvrcholila som. Toľko šťastia, vášne a uvoľnenia som nikdy pred tým nezažila. Pokračoval však stále a o chvíľu bol aj on. Cítila som v sebe jeho výstrek. Bol to nádherný pocit. V tú chvíľu mi bolo všetko jedno. On bol moje všetko."Milujem ťa." zašepkala som pre zmenu ja.
ČTEŠ
Keď zabudnem lietať
RomanceChcela by som vopred poďakovať každému, čo si prečíta môj príbeh, vlastne Ivonin. Ivon je dievča, ktoré vie ako chutí samota či bolesť zo straty milovanej osoby. Nemá to ľahké aj keď nie je filmová hviezda či známa osobnosť. Nenosí kabelku Gucci a n...