7.Rész

225 14 0
                                    

- Rajmund, megtennéd, hogy odaadod a táskádat, megmutatnám élőben a nézőknek, hogy milyen szirteses kiegészítőket kaptatok a versenyre - lépett Kocsis Rajmundhoz.
- Persze - vette le a válláról, és az igazgató felé tartotta, aki megköszönve átvette, letette a földre, és letérdelve hozzá a telefonjával közvetítette a történéseket.
- És ez az a bizonyos hátizsák, amiben... - ragadta meg a cipzárt, aztán megakadt a mozdulattal, és felnézett Rajmundra. - Ez az a hátizsák, amit még nem néztem át. Rajmund ugye nincs benne semmi olyan, amit nem láthatnának az élő adás nézői? - kérdezte rémülten.
- Semmi - biztosította Rajmund mosolyogva, mire az igazgató összehúzta a szemét, és átgondoltaba dolgokat.
- Jó, akkor tehát megmutatom, mit is visz egy versenyző a piros Szirtes hátizsákban. Ki fogom nyitni - hezitált Kocsis még mindig Rajmund arcát fürkészve, miközben a felvételen a hátizsákot mutatta.
- Nyugodtan - mondta Rajmund maga előtt összevont karral.
- Rajmund, ha bármi olyat mutatok meg a táskádban az élő adásban, ami nem helyénvaló, és amit tilt a verseny vagy akár az iskolánk házirendje, én komolyan mondom... - sziszegte Kocsis suttogva, annyira messze tartva a telefonját, amennyire csak tudta, hogy ne hallatszódjon, amit mond.
- Mondtam, hogy nyugodtan - felelte halkan Rajmund, állva Kocsis tekintetét.

❤️😘

L&L Bízz bennem_idézetek (Befejezett)Where stories live. Discover now