-Na jó, szét kell válnunk, mert ezzel soha nem végzünk - mondta Vivi elkeseredetten.
- Hogyan? Négyfelé? - kérdeztem.
- Az nem jó - rázta meg a fejét Dominik. - Szerintem kettesével, úgy hatékonyabb. Egyedül jobban elkerüli a figyelmünket minden, főként, mert nem tudjuk, mit keresünk.
- Ez igaz - értett egyet Rajmund, aztán rám pillantott. - Leszel velem, Major?
-Leszek - feleltem elfojtott mosollyal.- Itt az üvegalagút! - szóltam lelkesen, és előrementem.
Az alagútba belépve mosolyogva pillantottam fel, ahol éppen átúszott egy hatalmas hal felettem, és a kezemet feltéve nyúltam felé, mintha csak meg akarnám érinteni.
- Ez marha jó - lelkesedtem, aztán elcsodálkozva néztem Rajmundra, aki a telefonját fogta a kezében. - Mit csinálsz? - kérdeztem.
- Videóztam - mondta egyszerűen.
- Lehet? - kérdeztem.
- Szerinted mások mit csinálnak? - kérdezett vissza röhögve.
- Nem úgy értem... - forgattam a szemem. - Tudom, hogy amúgy lehet. Csak mi éppen egy verseny közepén vagyunk. Nem hiszem, hogy leállhatunk fotózni meg videózni.
- Major, jelenleg azt sem tudjuk, hogy mit keresünk, ha tetszik valami, fotózd és videózd le, nem hiszem, hogy ezen a fél percen múlik bármi... - mondta, az arcán tükröződő hullámokkal.
- Rendben - vettem elő a telefonomat boldogan, és sietősen felvettem az üvegalagutat. - Te nem videózol? - kérdeztem közben, tudva, hogy majd úgyis zenét rakok a felvétel alá.
- Én már felvettem, ami tetszett - közölte egyszerűen, mire összehúztam a szemöldökömet, és felé pillantottam a telefonom mögül.
- Mit? - kérdeztem.
- Na add azt ide, Major - nyúlt a telefonomért. - Csinálok rólad egy felvételt, aztán lépjünk...
- Oké, köszi - adtam át a telefont, majd a szám szélét rágva álltam meg előtte, miközben Rajmund felemelte előttem a készülékemet. - Mit csináljak? - kérdeztem.
- Viselkedj természetesen - vonta meg a vállát.
- Jó - álltam meg, és a kamerába vigyorogtam.
- Mondom, természetesen - kérte, mire bólintottam, és két kézzel az üvegakvárium teteje felé nyújtóztam.
- Így jó?
- Természetesen, Major! - kiáltott röhögve, mire én is felnevettem.
- Az milyen? - takartam el az arcom nevetve, mert éreztem, hogy égő vörös a fejem.
- Pont ilyen - közölte Rajmund.❤️😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
L&L Bízz bennem_idézetek (Befejezett)
Ficção AdolescenteA Bízz bennemből írtam ki a kedvenc részeimet! Remélem ti is szeretitek ezt a könyvet, nekem az egyik kedvencem Leiner Laurától. ❤️😘 VVirag12