A következő pillanatban a kilátó lépcsője nyikorogva mozogni kezdett, és minden felfelé tartó lépésnél megmozdult alattunk az egész szerkezet.
- Mi ez, King Kong az Empire State Buildingen, vagy mi a szar? - nézett a lépcső felé visszatartott röhögéssel Rajmund, és valamennyien odafordultunk.
Néhány másodperccel később Tahi tanár úr feje jelent meg előttünk, majd ahogy felért, teljes terjedelmében tornyosult felettünk, eltakarva a napot az égbolton.
- Mit kerestek itt? - kérdezte mély, morgó hangon, és letörölte a homlokáról a gyöngyöző izzadságot.
- Nyugalmat - felelte Rajmund, mire Tahi két karját kinyújtva megtámaszkodott a kilátó fakorlátján, és kinézett a pusztaságba.
- Az itt van - ismerte el, aztán visszapillantott ránk. - Ne szokjatok ide. Nem látni rátok.
- Mit gondol a tanár úr, miért ülünk itt? - kérdezte Dominik értetlenül, mire visszatartottuk a vigyorunkat, és a lehető legkomolyabban néztünk az óriási tanárunkra.
- Az mi? - kérdezte, felfedezve a piros borítékunkat.
- A holnapi feladatra vonatkozó infó - feleltem, és a borítékot a tanár felé nyújtottam, aki kivette belőle a fotót, és alaposan szemügyre vette.
- Jutottatok valamire? - kérdezte végül.
- Szerintünk erőnléti vagy sport lesz - mondta Vivi.
- Én is erre gondolnék - töprengett, aztán végignézett rajtunk. - Megbeszéltétek már, kit küldötök? - érdeklődött.
- Még nem.
- Major és Fehér menjen - mondta, majd a döbbent arckifejezésünket látva hozzátette. - Sára edzett a tánc miatt, Rajmundot meg egyszer láttam átmászni a kerítésen, amikor meglógott a Szirtesből a témazáróm előtt. Olyan gyors volt, mint a villám.
- A jelek szerint annyira mégsem - dünnyögte Rajmund. - Akkor... - esett le neki, és eltátotta a száját. - Ezek szerint a tanár út köpött be? - háborodott fel.
- Még szép, mit vártál?
- Kocsis majdnem kirúgott emiatt! - akadt ki Rajmund teljesen.
- Azt akartam elérni - felelte Tahi egyszerűen. - Mondom, kimásztál a kerítésen a témazáróm elől! - emlékeztette feldúltan.
- Mégis mit tehettem volna, ha a kapun nem engedtek ki? - kérdezett vissza Rajmund.❤️😘
YOU ARE READING
L&L Bízz bennem_idézetek (Befejezett)
Teen FictionA Bízz bennemből írtam ki a kedvenc részeimet! Remélem ti is szeretitek ezt a könyvet, nekem az egyik kedvencem Leiner Laurától. ❤️😘 VVirag12